Haluatko kysyä jotain poikkeuksellisen rumalta naiselta?
Kommentit (51)
Mä olen tajuttoman ruma mutta silti olen naimisissa. Toki mieheni ei ole koskaan kauniiksi kehunut, sehän olisi valehtelua ja on huono valehtelemaan. Varmasti sullekin ap mies jostain löytyy.
Rakas ap, ihminen on paljon enemmän kuin ulkonäkö, ihmisen sielu on vapaa ja voimakas, ja tarkoitettu energiseksi ja itseään toteuttavaksi (eli tuomaan rakkautta maailmaan). Mieti nyt vaikka Stephen Hawking, raihnainen ja ”ruma”, mutta voimakas, viisas ja vapaa sielu, hänen ajatteluaan ja ilmentymistään ei rujo ruumis kahlitse.
Ap, sinun vahvuutesi ei ole ehkä nykypäivän tissipersebimbona toimiminen tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa, mutta etsi se tapa ja kanava joka on omasi. Tee sitä mukä saa sydämesi laulamaan onnesta!
Ps. Älä ikinä ajattele että olisit jotenkin vähempi, merkityksettömämpi tai arvottomampi kuin muut. Olet rakas ja ihana! <3
Ap on myös typerä. Ei matikkapäätä, en ole hyvä oikein missään ja saamaton syrjäytynyt paska ulkonäköni vuoksi.
Ap
Nyt vaan niitä vastauksia kehiin!
Miten pitkä olet ja paljonko painat? Minkä väriset hiuksesi on? Onko sinulla lävistyksiä? Entä Tatuointeja?
Oletko käynyt verikokeissa? Ehkä sinulla on jokin aknea ja hikoilua aiheuttava häiriö.
Miten jaksat elää? Olen itse (kai) aika normaalin näköinen mutta pidän itseäni niin rumana että haudon itsemurhaa jatkuvasti ja varmasti sen pian toteutankin kun tässähän vaan muuttuu vanhetessaan entistä kauheammaksi.
Vierailija kirjoitti:
Rakas ap, ihminen on paljon enemmän kuin ulkonäkö, ihmisen sielu on vapaa ja voimakas, ja tarkoitettu energiseksi ja itseään toteuttavaksi (eli tuomaan rakkautta maailmaan). Mieti nyt vaikka Stephen Hawking, raihnainen ja ”ruma”, mutta voimakas, viisas ja vapaa sielu, hänen ajatteluaan ja ilmentymistään ei rujo ruumis kahlitse.
Ap, sinun vahvuutesi ei ole ehkä nykypäivän tissipersebimbona toimiminen tässä ulkonäkökeskeisessä maailmassa, mutta etsi se tapa ja kanava joka on omasi. Tee sitä mukä saa sydämesi laulamaan onnesta!
Ps. Älä ikinä ajattele että olisit jotenkin vähempi, merkityksettömämpi tai arvottomampi kuin muut. Olet rakas ja ihana! <3
Mutta haisen pissalle..:(
0797654 kirjoitti:
Miten jaksat elää? Olen itse (kai) aika normaalin näköinen mutta pidän itseäni niin rumana että haudon itsemurhaa jatkuvasti ja varmasti sen pian toteutankin kun tässähän vaan muuttuu vanhetessaan entistä kauheammaksi.
Haisetko pissalle? Ihmiset eivät istu viereeni bussissa, kun luulevat minun laskeneen alleni:(
Vierailija kirjoitti:
Oletko käynyt verikokeissa? Ehkä sinulla on jokin aknea ja hikoilua aiheuttava häiriö.
Olisiko se tuo kilpirauhanen?
Olen aina miettinyt menemistä..mutta asia unohtuu...
Ei Ap hikoile normaalia enemmän, tuo hikoilutyyppi esiintyi minuna. Akneen on lääkitys ollut yli 2v, ei apua. Olen 168 cm ja 98kg, hiukset ruskeat. Ei lävistyksiä tai tatuointeja.
Ei ole olemassa rumia naisia, on vain liian vähän viinaa.
No aika usein minulla on itsetuhoisia ajatuksia, mutta enpä viitsi mitään tehdä, kun läheisiä harmittaisi.
Ap
Minä olen Ap ..ja kyllä rasvainen naama ja lihavuus rumentaa...
Pesen itseäni ..ja vaihdan paitaa mutta pissan haju on ja pysyy.....
Vierailija kirjoitti:
No aika usein minulla on itsetuhoisia ajatuksia, mutta enpä viitsi mitään tehdä, kun läheisiä harmittaisi.
Ap
Oletko ajatellut käydä lääkärillä?
Ehkä ruokavaliossasi on jotain joka aiheuttaa tuon pissiltä haisevan hien?
Millaisia kasvojen hoitoaineita käytät?
Hyvä kampaajakin voi auttaa hiusongelmassa:)
Tzemppiä..olet ihana
Vierailija kirjoitti:
Vastaan kaikkiin kysymyksiin mielelläni.
Oletko sinä aina ollut noin huomiohakuinen?
Ap ei enää vastaa, kun trollit pilasivat ketjun noilla pissahikijutuilla.
Ap
Kannattaa vastata lainauksella.
Luulin että pillu pitää rikkoa, herätti ihmetystä täälä päässä. Sen ulkonäköä nimittäin pyydettiin kuvailemaan ennen vastaustasi.