HS: oletteko ikäisenne näköinen Microsoftin kuvassa?
Tänään hesarissa (tilaajille) on linkki microsoftin tekoälyyn ja sovellukseen, joka arvioi iän valokuvan perusteella.
Arvioiko se teidätkin nuoremmaksi?
Otin aamutuimaan täysin meikittämän ja räjähtäneen kuvan. Ikä oli 40.
Sitten hymyilin kahdesti. Ikä 36 ja 38.
Sitten näytin surulliselta. Ikä 42.
Olen 49 v. Arvioiko sovellus kaikki ikäsitään nuoremmaksi?
Kommentit (29)
Sanoi että 20... olen 33v. Ei vaikuta kovin luotettavalta.
Mä tein kolmesti. Mulla ei ollut koneella kauheasti itsestäni kuvia, joten otin yhden sellaisen, jossa on aika valoisaa (sisällä otettu kuitenkin). Se arvioi iäkseni 22! Sitten otin koneen kameralla pari kuvaa, toisesta tuli arvioksi 29 ja toisesta 28. Olen 37.
Ihana vempain. Olen 43v, jos Microsoftia on uskominen tai vastaavasti 21v. Todellisuudessa olen 59 v ja tuo toinen otos oli vauvakuva noin 8 kk ikäisestä pojasta.
Olen 43v ja kokeilin kolmella kuvalla. Olin 31v, 23v ja 21v. Yllättäen täysin meikittömässä kuvassa sen 21v.
Minun 4v poikani on sen mukaan 8-vuotias tyttö. Ihan kiva leikkiä tuolla, mutta ei kannata ottaa liian tosissaan.
Hehee. Sanoi 14 vuotta, olen oikesti 24.
Jos olis parempilaatuinen kamera, vois varmasti saada parempia tuloksia. Tuo mun koneen kamera ottaa sen verran epätarkkoja kuvia, että ei tietenkään ihon juonteet näy.
Pölvästit jakavat kuvansa kuvapankkiin vapaaehtoisesti. OMG. Samalla sinne tallentuu selaimen evästetiedot, joten taas on yksi keino linkata vaikkapa av:n palstaviestit henkilöön ja naamaan.
Ai ei tallennu vai? Lyödäänkö vetoa?
Vierailija kirjoitti:
Pölvästit jakavat kuvansa kuvapankkiin vapaaehtoisesti. OMG. Samalla sinne tallentuu selaimen evästetiedot, joten taas on yksi keino linkata vaikkapa av:n palstaviestit henkilöön ja naamaan.
Ai ei tallennu vai? Lyödäänkö vetoa?
Mä laitan kuviani myös sosiaaliseen mediaan, joten illuminatilla on muhun ikuinen ote.
Ikä vaihtui joka kuvassa. Ensin 27, sitten 19, sitten 24. Viimeinen meni oikein.
Millähän perusteella tuo sen iän päättää, kun mielestäni tuossa "27-vuotiaassa" kuvassa näytän tosi nuorelta.
Mulla ei heittänyt kuin 1-2v oikeasta iästä. Olen 47.
Ensimmäisellä osui lähelle, sanoi 27, täytin juuri 28. Ihmiset arvioivat minut usein nuoremmaksi, viime vuonna luultiin jopa alaikäiseksi! :D Noloa...
Toisessa kuvassa hymyilin ja tuli iäksi 23. Kolmannessa kurtistin kulmia, vanhenin 43-vuotiaaksi. :)
23v naista ehdotti. Olen 37v, enkä ole ikinä näyttänyt nuorelta. Päinvastoin, olen joutunut todistamaan olevani lapsi tai alaikäinen jo 14-vuotiaasta lähtien. Täti-ihminen jo ennen teini-ikää :(
Yhdessä kuvassa olin 57-vuotiaan näköinen, toisessa 34-vuotiaan. Oikeasti olen 54.
Mulle sanoi että 27 ja oon kohta 41. Ei meikkiä kuvasa.
No nyt on naamataulusi tallennettu usan rekistereihin muiden koneeseesi yhdistettävien tietojen kera, onneksi olkoon!
Arvio 21, täytän pian 38. Ei paha! :D
Linkki?