HS: oletteko ikäisenne näköinen Microsoftin kuvassa?
Tänään hesarissa (tilaajille) on linkki microsoftin tekoälyyn ja sovellukseen, joka arvioi iän valokuvan perusteella.
Arvioiko se teidätkin nuoremmaksi?
Otin aamutuimaan täysin meikittämän ja räjähtäneen kuvan. Ikä oli 40.
Sitten hymyilin kahdesti. Ikä 36 ja 38.
Sitten näytin surulliselta. Ikä 42.
Olen 49 v. Arvioiko sovellus kaikki ikäsitään nuoremmaksi?
Kommentit (29)
Itse sain 55c, 49v ja 23v. Olen 23v. Harmitti että tuli noin vanhoja kaikki paitsi yksi. :(
Kai tajuatte että kaikki kuvat mitä tonne syöttää on nyt Microsoftin omaisuutta jota ne saa käyttää haluamallaan tavalla?
Haha, kokeilin kolmella viimeisen 6 kk aikana otetulla kuvalla. Ekassa 27, tokassa 31, kolmannesta ei löytänyt kasvojani :D Olen 34.
joo. ihan samalla tavalla kuin Facebook ja Google omistavat jo nyt kaikki tietosi ja kaiken someen pistämäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kai tajuatte että kaikki kuvat mitä tonne syöttää on nyt Microsoftin omaisuutta jota ne saa käyttää haluamallaan tavalla?
Otin kuvani Facebookista, eli ovat jo julkista omaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
No siinäpähän käyttävät.
Luulin että joku uusi juttu, mutta tuo sivuhan on ollut jo monta vuotta. :D Samanlainen on se, joka arvaa kuvan perusteella koiran rodun. https://www.what-dog.net/
Kokeilin usealla eri kuvalla, kaikki tuoreita. Ikä 27, näytti iät 15, 19, 24, 25 ja 34. Eli ei kovin systemaattinen.
Itse sain iäksi 7 :DD ja toisessa kuvassa (jossa en hymyillyt) 16. Olen 23