puhutte kevyesti pettämisestä. minulta se vei mielenterveyden.
Siis oikeasti annan oman kokemukseni perusteella teille vìnkin: älä petä.
Kommentit (31)
ExPetetty kirjoitti:
Uskottomuus voi olla hyvin rankka kokemus niin pettäjälle kuin petetylle. Varsinkin, jos kyseessä on pitkä parisuhde. Seurauksena ikävin tietysti perheen hajoaminen, niinkuin meillekin kävi. Että ei se mikään pikku juttu ole uskottomuus. Siinä menee moni asia uusiksi elämässä ja monesta asiasta pitää luopua. Ja tämä uskoton osapuoli katuu rankasti, että sotki asiansa pelkän salasuhteen takia, kun oma vaimo olisi loppujen lopuksi ollut rakkaampi (hänen oma lauseensa).
Jotkut katuu, jotkut ei, turha syöttää omia kokemuksiaan minään yleisenä totuutena. Ei se pettäjä kuulkaa aina takaisin halua. Newsflash että kaikki eivät edes koskaan ole rakastaneet puolisoaan tai tunteet täysin kuolleet jo aikoja sitten.
Eiköhän se petetty aina raskaimman taakan kanna. Miten kukaan edes puolustelee pettäjiä?
ap, mulla täysin sama kokemus. Petin, sekosin, melkein tapoin itseni.
Vierailija kirjoitti:
ExPetetty kirjoitti:
Uskottomuus voi olla hyvin rankka kokemus niin pettäjälle kuin petetylle. Varsinkin, jos kyseessä on pitkä parisuhde. Seurauksena ikävin tietysti perheen hajoaminen, niinkuin meillekin kävi. Että ei se mikään pikku juttu ole uskottomuus. Siinä menee moni asia uusiksi elämässä ja monesta asiasta pitää luopua. Ja tämä uskoton osapuoli katuu rankasti, että sotki asiansa pelkän salasuhteen takia, kun oma vaimo olisi loppujen lopuksi ollut rakkaampi (hänen oma lauseensa).
Jotkut katuu, jotkut ei, turha syöttää omia kokemuksiaan minään yleisenä totuutena. Ei se pettäjä kuulkaa aina takaisin halua. Newsflash että kaikki eivät edes koskaan ole rakastaneet puolisoaan tai tunteet täysin kuolleet jo aikoja sitten.
Tietenkin on erilaisia tapauksia, mutta uskottomuus ei koskaan ole mikään pikku juttu petetylle ainakaan. Jos pettäjää ei kaduta, tai ei koskaan ole rakastanut puolisoaan, hän on valinnut itselleen väärän puolison. Fiksua olisi lähteä suhteesta ilman, että satuttaa puolisoaan uskottomuudella.
pettäminen sopii pettäjille. tavisten ei kannata yrittää. siinä voi käydä kuin ap:lle.
Täyttä tyhmyyttä laittaa oma mielenterveys toisen ihmisen tekojen varaan. Ei mulla muuta.
Siihen tottuu kun kaikki puolisosi pettää ja kohtelee sinua kuin ali-ihmistä.
Vierailija kirjoitti:
Täyttä tyhmyyttä laittaa oma mielenterveys toisen ihmisen tekojen varaan. Ei mulla muuta.
Vaasa vauhdissa.
Mä ihastuin varattuun mieheen, mutta laitoin välit aika pian poikki kokonaan, koska pelkäsin mitä tuskaa voi tuo kuvio pahimmillaan tuottaa kaikille osapuolille. Toki surin tuota menetystä hetken, mutta koen tehneeni niin oikein. Myös mies ihastui minuun ja siksi tilanne oli sietämätön. Toivon todella, että hän meidän kohtaamisesta sai ennemminkin voimaa taas panostaa perheeseensä. Koska ihastumisille ei aina mitään voi, mutta teoille voi. Eikä ees tässä tapauksessa koskettu toisiimme, suhde oli pelkästään henkisellä puolella, mutta toki liikaa oli sekin.
Mullakin oli aika lähellä ettei mielenterveys mennyt pettävän entisen mieheni kanssa etenkin kun sen jälkeen tapasin lähes pelkästään pettämässä olevia miehiä. Nykyisin onnellinen sinkku ja lapset isällään, joka varmaankin sitten on mieleisessään suhteessa. Suhde lapsiin on vaikea kun miehen pettäminen tuli yllätyksenä lasten syntymän jälkeen taaperovaiheessa. En vihaa lapsiani mutta inho, jota tunnen miestä kohtaan tuntuu välillä syövän energiani kun lapset ovat minulla.