Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
1401/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilmalla on huono itsetunto ja kenties taipumus läheisriippuvuuteen, tällaiset ihmiset tempautuvat narsistien (Elias) pauloihin. Vilma tarvitsisi ammattiampua, tulee rumaa jälkeä tuosta suhteesta pidemmän päälle. Elias on valinnut Vilman pelkän näyttävän ulkonäön vuoksi ja siksi, että hän on herkkä ja helposti ohjailtavissa. 

Koska Elias on niin pinnallinen niin sanottakoon, että hän näyttää ihan perus liimalettijuipilta, jonka lävärit (ja osallistuminen TIS) kertovat, ettei hän edusta korkeampaa sosiaaliluokkaa.

Vierailija
1402/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elias tuntuu tykkäävän siitä että saa muokata ja "mentoroida" ihmisiä. Tulevissa jaksoissa on ottanut tavoitteeksi yhden sinkkutytön, nimeä en muista, ulkonäön muokkaamisen-pisamat esiin, tekoripset pois, hiukset ponnarille..Vilmasta on useasti maininnut että ilman häntä ei olisi voinut/uskaltanut tehdä asioita, ilmeisesti liittyen uranvaihdokseen ym. Tulevien jaksojen perusteella ei näy viitteitä siitä että olisivat eroamassa, Vilma on ainoastaan huolissaan siitä onko Eliaksella kaikki hyvin.

Ja nämä muutamat tytöt olivat näitä porukan hiljaisimpia ja herkimmän oloisia. Räväkän ja itsevarman oloisia ei niin helposti muokatakaan ja paineta alas...

Taitava manipuloija voi kyllä ottaa uhrikseen myös räväkän ja itsevarman henkilön, ja onnistua siinä. Elias vain taitaa olla tyhmä. Ei hän olisi muuten edes lähtenyt ohjelmaan tuollaisella luonteella, jonka esiintuomisesta näyttää nauttivan.

Toki mutta yleensä terveellä itsetunnolla varustettu voi aika äkkiä huomata homman nimen, kun taas hauraamman kanssa helpompi yrittää tutustua lähemmin ja jopa muodostamaan suhdetta. Siksihän monet lapsuudessaan kaltoinkohdellut ovat vaarana aikuisenakin päätyä henkisen väkivallan uhriksi parisuhteessa tai muualla, kun eivät osaa arvostaa itseään, eivätkä välttämättä edes tiedä millainen on terve ihmissuhde. 

Kyllähän sen nyt näkee jo tuolla, kun ylättäen kaikki sinkkutytötkin ovat sitä mieltä, että Eliaksessa on jotakin vialla mutta Vilma taas toisella puolella on ihan Eliaksen pauloissa ja pelkää, että Eliaksella on jokin huonosti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1403/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hel.vetti mitä sosiaalipor.noa ja roskaviihdettä. Kuka tätä oikeesti kattoo?

Vierailija
1404/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eve on kyllä hot. Uh uh. 

On kyl liian hyvä Danille,

Bust-a-Nut -matskuu. 

Vierailija
1405/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin jopa siltä, että nämä pariskunnat on jotakin tuotannon käsikirjoituksen tuotoksia, niin käsittämättömältä menolta vaikuttaa. Siinä tapauksessa oscarien arvoisia suorituksia, kun pysytty jopa vahvassa kännissä siinä omassa roolihahmossa. En näe, että Minna olisi tunnekylmä, ei hän selkeästi vaan pätkääkän välitä enää Sammysta ja silloin se käytös on välinpitämätöntä. En vaan pysty mitenkään ymmärtämään, että miksi kukaan aikuinen ilmeisen täysjärkinen ihminen haluaisi mennä tietoisesti telkkariin pettämään. Eikö sitä voi hoitaa, vaikka jostain lähibaarista roudatun pokan kanssa? 

Vierailija
1406/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka on oikea psyko, no, katsokaapa tätä meidän kultapoikaohjaajaamme ja hänen teeskenneltyjä pahoitteluilmeitään ja "vastuun ottamistaan" (jotta kohu loppuisi mahdollisimman pian). Ja tämä "anteeksipyyntö" ja vauvamainen kauhistunut ilme useimmille menee läpi, koska eivät osaa lukea ihmisiä ollenkaan eivätkä tunne itseään. 

Eikö tästä voi keskustella omissa keskusteluissaan, kaikkia ei kiinnosta jauhaa tästä etenkään kun hän ei tähän ohjelmaan liity mitenkään. 

Vierailija
1407/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hel.vetti mitä sosiaalipor.noa ja roskaviihdettä. Kuka tätä oikeesti kattoo?

Sinäkin näköjään.

Vierailija
1408/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo Elias ole psykoa nähnytkään. Hän on herkkä ja rikki mennyt ihminen jonka sosiaaliset taidot ovat hyvin heikot. Suojaa itseään kovalla kuorella ja luo tietoista etäisyyttä muihin, koska on luultavasti tullut aina torjutuksi sosiaalisen kömpelyytensä vuoksi. Tällainen ihminen alkaa hakea torjuntaa jo valmiiksi ja käyttäytyä niin ettei kukaan voi pitää hänestä, koska toistuva torjunta on niin kipeä asia. Sen sijaan että hän hakisi hyväksyntää, hän hakeekin vihaa, sillä siihen hän on tottunut ja sitä hän on saanut, myös silloin kun lähestyi vilpittömin mielin toisia. Inhoreaktioita asia pysyy hänen kontrollissaan eikä hänen tarvitse olla haavoittuva ja tarvitseva muita kohtaan. Hän on alkanut nähdä ihmiskuntaan kuulumisen ja rakkauden kivun ja tuskan kautta. 

Mistäkö tiedän, siitä, että tunnistan itseni hänessä. Ja minua se terävä nenä ja pieni pää-kuvaus alkoi naurattaa. 

Vilma vaikuttaa aika rasittavalta ja naiivilta ja jopa tyhmältä. "Mä tulin hakemaan tänne itsevarmuutta." No joo...

"Siitä, että tunnistan itseni hänessä". No kaikki täällä kyllä jo arvaavat, että miksiköhän tunnistat itsesi hänessä. :)

Vierailija
1409/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Mistä suikkarikohtauksesta on kyse? Olen kattonut Ruutu+ materiaalit lukuunottamatta extrajaksoja...

Vierailija
1410/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo Elias ole psykoa nähnytkään. Hän on herkkä ja rikki mennyt ihminen jonka sosiaaliset taidot ovat hyvin heikot. Suojaa itseään kovalla kuorella ja luo tietoista etäisyyttä muihin, koska on luultavasti tullut aina torjutuksi sosiaalisen kömpelyytensä vuoksi. Tällainen ihminen alkaa hakea torjuntaa jo valmiiksi ja käyttäytyä niin ettei kukaan voi pitää hänestä, koska toistuva torjunta on niin kipeä asia. Sen sijaan että hän hakisi hyväksyntää, hän hakeekin vihaa, sillä siihen hän on tottunut ja sitä hän on saanut, myös silloin kun lähestyi vilpittömin mielin toisia. Inhoreaktioita asia pysyy hänen kontrollissaan eikä hänen tarvitse olla haavoittuva ja tarvitseva muita kohtaan. Hän on alkanut nähdä ihmiskuntaan kuulumisen ja rakkauden kivun ja tuskan kautta. 

Mistäkö tiedän, siitä, että tunnistan itseni hänessä. Ja minua se terävä nenä ja pieni pää-kuvaus alkoi naurattaa. 

Vilma vaikuttaa aika rasittavalta ja naiivilta ja jopa tyhmältä. "Mä tulin hakemaan tänne itsevarmuutta." No joo...

Tuo tekstihän oli kuin suoraan Madsenin oikeudenkäynnistä, kun hän puolustaa itseään esittämällä uhria ja syyttämällä muita.

Painakaa nuo sanat mieleen kanssasisaret, niin tiedätte juosta, kun kuulette jotain tuollaista.

Vierailija
1411/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies, 30+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies, 30+ kirjoitti:

2 ensimmäistä jaksoa katsottu. Ensifibat pariskuntien miehistä, jotka varmasti ovat eniten herättäneet tunteita alkumetreillä.

Elias: Vaikuttaa rationaaliselta, mutta jonkunlainen ylimielisyys ja tunteiden puute näkyy. Kommentit sammuneesta naisesta hämmensi, koska tiesi mitä ns. hyvä ihminen tekisi tilanteessa, mutta oli rehellinen itselleen ja mielummin jäi katselemaan sivusta, mikäli oksennukseensa tukehtuu. Kuullessani, mitä mieltä porukka yleisesti täällä on tyypistä, niin oli pieni shokki itselleni, että kuinka negatiivisessa valossa tyyppi yleisesti nähdään. Tosin sama kävi viime kaudella Jonnen kanssa, että sympateseerasin paljonkin näitä tälläsiä tyyppejä normaalia vauva-palstalaista enemmän. Kenties koska olen itsekin astetta "tasapainoisemman" (rauhallisempi, latistuneempi) tunne-elämän omaava niinkuin käytännössä kaikki miehet ovat kun verrataan tavallisen suomalaisen naisen tunne-elämään, joka omasta näkökulmastani on täysin epätasapainossa, vaikkakin myös suurta draamaa ja rikkautta elämään tuova piirre. Lähes varmasti pettää.

Markus: Tasapainoinen, rehellinen, hitaasti lämpiävä. En usko, että pettää.

Dani: Menevä hauskuuttaja. Tulee olemaan sinkkunaisten suosikki, en usko että pettää.

Sammy: Negatiivisimmat alkufibat jäi 2 jakson perusteella itselleni Sammystä, kun heti pitää mennä pettämään. Kenties ovat avoimessa suhteessa elävä pariskunta kun naisellakin niin kummat reaktiot, että ei paljon kiinnosta kun mies käy panemassa muita, eipä sitten tartte itte niin paljo panna kotona vaan voi keskittyä tekemään mielekkäämpiä asioita?! Ainakin mies on rehellinen itselleen sikäli, että on hyvin seksuaalinen eläin ja yksiavioisuus on ihan perseestä. Löytänyt itselleen kaiketi hyvin sopivan kumppanin sitten, mutta hämmentää tämä pari kyllä.. Taisi jo pettää, mutta jos naisensa mielestä vielä pettänyt niin kohta pettää.

Mä taas olen nähnyt ympäri somea MYÖS useiden miesten ihmettelyä siitä, miten tuollainen tyyppi kuin Elias voi olla edes olemassa. Katso nyt vaikka ne 4 ekaa jaksoa jotka iso osa Eliasta arvostelleista on nähnyt, ja palaa sen jälkeen kertomaan, että oletko vielä samaa mieltä kuin nyt.

Olit oikeassa, 3 jakso nyt nähty. Luulen, että olin niin pitkään Eliaksen puolella siksi, koska olen itsekin huono ottamaan huomioon toisten ihmisten tunteita sekä suorapuheinen, joten sitä kautta samaistuin tyyppiin. Olen vähän aikaa sitten taas tahattomasti satuttanut mulle rakasta ihmistä. Että se on aika paskamainen rooli elämässä, että mun roolini täällä on jatkuvasti tahattomasti satuttaa mulle rakasta ihmistä.

Siitä kuitenkin propsit Eliakselle, että on avoimen rehellinen psykopaatti, eikä niin kuin suurin osa tuosta porukasta, vaikeammin tunnistettava.

Pidän sitä mielenkiintoisena, että Vilma ja Elias on löytänyt toisensa. Vilma vaikuttaa niin tunteelliselta ja herkältä. Vetääkö tässä suhteessa vastakohdat toisiaan sitten puoleensa, että nainen saa tästä "vahvasta" miehestä sen tuen ja turvan, jota hän tarvitsee? 

Hyvät diagnoosit sieltä. Suurin osa porukasta psykopaatteja? Otappa selvää mitä psykopaatti oikeasti tarkoittaa äläkä käytä tota muotisanaa noin heppoisesti :D

Suurin osa tuosta porukasta ( =psykopaateista) on vaikeammin tunnistettavia eikä noin rehellisiä ja avoimia omasta tunteettomuudestaan kuin Elias.

Vierailija
1412/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuvaaaaa kirjoitti:

Hei! Mistä suikkarikohtauksesta on kyse? Olen kattonut Ruutu+ materiaalit lukuunottamatta extrajaksoja...

Viimeisimmän ruutu+ jakson viimeisimmällä minuutilla näytetään tulevaa ja siinä näkyy suihinottokohtaus.

Vierailija
1413/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin näköjään.

No en. Voi jeesuksen kevät mitä paskaa.

Nähtävästi tätä ketjua kuitenkin kiinnostaa seurata :D

Vierailija
1414/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies, 30+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies, 30+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies, 30+ kirjoitti:

2 ensimmäistä jaksoa katsottu. Ensifibat pariskuntien miehistä, jotka varmasti ovat eniten herättäneet tunteita alkumetreillä.

Elias: Vaikuttaa rationaaliselta, mutta jonkunlainen ylimielisyys ja tunteiden puute näkyy. Kommentit sammuneesta naisesta hämmensi, koska tiesi mitä ns. hyvä ihminen tekisi tilanteessa, mutta oli rehellinen itselleen ja mielummin jäi katselemaan sivusta, mikäli oksennukseensa tukehtuu. Kuullessani, mitä mieltä porukka yleisesti täällä on tyypistä, niin oli pieni shokki itselleni, että kuinka negatiivisessa valossa tyyppi yleisesti nähdään. Tosin sama kävi viime kaudella Jonnen kanssa, että sympateseerasin paljonkin näitä tälläsiä tyyppejä normaalia vauva-palstalaista enemmän. Kenties koska olen itsekin astetta "tasapainoisemman" (rauhallisempi, latistuneempi) tunne-elämän omaava niinkuin käytännössä kaikki miehet ovat kun verrataan tavallisen suomalaisen naisen tunne-elämään, joka omasta näkökulmastani on täysin epätasapainossa, vaikkakin myös suurta draamaa ja rikkautta elämään tuova piirre. Lähes varmasti pettää.

Dani: Menevä hauskuuttaja. Tulee olemaan sinkkunaisten suosikki, en usko että pettää.

Sammy: Negatiivisimmat alkufibat jäi 2 jakson perusteella itselleni Sammystä, kun heti pitää mennä pettämään. Kenties ovat avoimessa suhteessa elävä pariskunta kun naisellakin niin kummat reaktiot, että ei paljon kiinnosta kun mies käy panemassa muita, eipä sitten tartte itte niin paljo panna kotona vaan voi keskittyä tekemään mielekkäämpiä asioita?! Ainakin mies on rehellinen itselleen sikäli, että on hyvin seksuaalinen eläin ja yksiavioisuus on ihan perseestä. Löytänyt itselleen kaiketi hyvin sopivan kumppanin sitten, mutta hämmentää tämä pari kyllä.. Taisi jo pettää, mutta jos naisensa mielestä vielä pettänyt niin kohta pettää.

Mä taas olen nähnyt ympäri somea MYÖS useiden miesten ihmettelyä siitä, miten tuollainen tyyppi kuin Elias voi olla edes olemassa. Katso nyt vaikka ne 4 ekaa jaksoa jotka iso osa Eliasta arvostelleista on nähnyt, ja palaa sen jälkeen kertomaan, että oletko vielä samaa mieltä kuin nyt.

Olit oikeassa, 3 jakso nyt nähty. Luulen, että olin niin pitkään Eliaksen puolella siksi, koska olen itsekin huono ottamaan huomioon toisten ihmisten tunteita sekä suorapuheinen, joten sitä kautta samaistuin tyyppiin. Olen vähän aikaa sitten taas tahattomasti satuttanut mulle rakasta ihmistä. Että se on aika paskamainen rooli elämässä, että mun roolini täällä on jatkuvasti tahattomasti satuttaa mulle rakasta ihmistä.

Siitä kuitenkin propsit Eliakselle, että on avoimen rehellinen psykopaatti, eikä niin kuin suurin osa tuosta porukasta, vaikeammin tunnistettava.

Pidän sitä mielenkiintoisena, että Vilma ja Elias on löytänyt toisensa. Vilma vaikuttaa niin tunteelliselta ja herkältä. Vetääkö tässä suhteessa vastakohdat toisiaan sitten puoleensa, että nainen saa tästä "vahvasta" miehestä sen tuen ja turvan, jota hän tarvitsee? 

Hyvät diagnoosit sieltä. Suurin osa porukasta psykopaatteja? Otappa selvää mitä psykopaatti oikeasti tarkoittaa äläkä käytä tota muotisanaa noin heppoisesti :D

Suurin osa tuosta porukasta ( =psykopaateista) on vaikeammin tunnistettavia eikä noin rehellisiä ja avoimia omasta tunteettomuudestaan kuin Elias.

Elias ehkä ihailee psykopaatteja ja yrittää käyttäytyä kuten he.  Mutta ei todellakaan ole sitä. 

Vierailija
1415/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkin näköjään.

No en. Voi jeesuksen kevät mitä paskaa.

Älä nyt herranen aika tuhlaa aikaasi odottelemalla mitä sun kommentteihisi vastataan; tuolla on varmasti ainakin bachelorista ja siitä ylen au-pair -ohjelmasta olemassa ketjut, joihin kommentoivien ihmisten äly on vielä intellektuellin yksilön toimesta kyseenalaistamatta! Ja iltasanojen nettisivuilla on kans monta uutta juttua temppareistakin! (Ethän sä oikeasti tietenkään lue sellaisia roskalehtiä, mut jos poikkeuksellisesti nyt sinne alennut, voit vaikka samalla muistuttaa jutun kirjoittanutta toimittajaa, että hän on vähän tyhmä.) Ei ihme, että nää fiksut on niin happaman olosia täällä, kun niin paljon pitää keretä... :-(

Vierailija
1416/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies, 30+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies, 30+ kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies, 30+ kirjoitti:

Elias ehkä ihailee psykopaatteja ja yrittää käyttäytyä kuten he.  Mutta ei todellakaan ole sitä. 

Psykopaatteja ihailevat vain toiset psykopaatit, eivätkä ketkään terveet ihmiset, todellakaan.

Vierailija
1417/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkertaisesti tylsin kausi. Hile DAnny on selvästi paikalla vaan duunissa, eli mainostamassa omaa itseään. WT kaverukset on tullut vaan paneen ja ryyppään ilmaiseksi. Mustatukka sinkku vaan haikailee kranaattinsa luokse. Hujopit on ainoo pariskunta joilla jotain annettavaa ohjelmalle ja ilmeisesti toisilleen.

Vierailija
1418/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin aiemmin tuosta poikaystävästäni (ex!) , jossa näin samoja piirteitä paljon kuin Eliaksessa. Alkuun hän kohteli minua ihaillen ja sai minut tuntemaan itseni erityiseksi (ja kuten arvata saattaa minullakin on traumaattinen tausta & oli huono itsetunto kuten wilmalla). Pikkuhiljaa kohtelu muuttui ensin välinpitämättömäksi ja kokoajan kylmemmäksi, välillä hän provosoi kummallisia riitoja ja sai minut itkemään hysteerisesti manipuloimalla (Elias mainitsi nauttivansa kun nainen itkee hysteerisenä tms). Lopuksi tilanne purkautui sairaasti johonkin "tää oli vaan leikkiä" jne. Kaikkea en voi enkä halua muistella. Fyysiseen väkivaltaan asti ei menty, henkiseen sitäkin enemmän. Lopulta hän oli murskannut itsetuntoni, haukkunut ystäväni jne. Olin naivi, lapsekas tyttö ja toisaalta traumojen vuoksi halusin ymmärtää exää loputtomasti ja selittää asioita parhain päin. Esim.vanhempani eivät nähneet totuutta miehestä, hän oli äärimmäisen taitava manipuloimaan toisia ja hurmaamaan . Toipuminen sairaasta suhteesta vie kauan. Toivottavasti Vilman silmät avautuvat vielä.

Vierailija
1419/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evellä huonot haituvat hiukset. Mukavalta tytöltä vaikuttaa. 

Vierailija
1420/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen siitintä voi ilmeisesti maalata porukalla täysin avoimesti. Auta armias jos nainen tekisi samaa, olisi tyrkyttelijät ja huorittelijat kyllä kannoilla.

Miten muuten selitätte sen että miehet eivät näytä oikein arvostavan ketään naisia? Noita sinkkuja lortotellaan ja huoritellaan. Minna oli toivonut että Sammy "panee jotain lorttoa". Eli siis alennetaan vapaat naiset esineiksi. Kuitenkaan esimerkiksi kaunista, miestä arvostavaa, miestä tottelevaa Vilmaa ei hänen miehensä arvosta. Naisen mielipiteellä ei suhteessa ole väliä, ja mies arvostelee hänen kehoa juurikin kuin autoa. Lisäksi ämmittelee sammuneita.

Eivät miehet vain arvosta ketään naisia, vaikka kuinka vakuuttelette että se sormus ja liitto saa miehet arvostamaan teitä naisia. Vaimot ja vakinaiset ovat miehille ihan yhtä hyväksikäytettäviä kuin kuka tahansa vapaa nainen.

Mahtaa olla rankkaa tajuta etteivät miehet ole koskaan pitäneet puolisoitaan minään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi