Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
1381/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä mitä tuollaiset Eliakset ajattelee lähtiessään mukaan ohjelmaan. Luulevatko antavansa hyvän kuvan itsestään ja että saavat julkisuutta? Luulevatko että muut eivät kiinnitä huomiota tyypin luonteeseen ja se voi johtaa tyttöystävänkin silmien avautumiseen? Jo ohjelman leikkaamisella ja sommittelulla voi antaa jostain ihmisestä tietyn kuvan. Tuollaisia juttuja laukovasta henkilökuvasta saa tehtyä todella järkyttävän.

Mä luulen, että hän lähti tuonne ajatuksenaan tulla tunnetuksi älykkönä...

Tai sitten vaan haluaa aki-sikamika-jonne -tason tunnettavuutta hinnalla millä hyvänsä ja maineella ei ole väliä.

Ehkä ajaa jotain tempparin jälkeistä agendaa esim. mainostaakseen itseään, palveluitaan tai tuotteitaan myöhemmin.

Toivon, että hänellä on joku rooli. Jos se on rooli, niin toivon hänen saavan jotain extraa tuosta tuotantoyhtiöltä, koska pilaa maineensa. Niin jäätävän hirveää hänen käytöksensä on.

Jos se ei ole rooli, niin otan osaa ja onnea ja menestystä vaan lähipiirille.

Vierailija
1382/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markuksen ja Danin ystävyys on jotain niin suloista ja jota en olisi osannut odottaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1383/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo Minna tekee tuolla tyhjäpäiden joukossa, Minna on DI?

Vierailija
1384/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Harkimon Amanda tulee??? Pojille tulee vipinää. 

Vierailija
1385/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo Minna tekee tuolla tyhjäpäiden joukossa, Minna on DI?

dokaa ja antaa suikkareita

Vierailija
1386/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruudussa jo uudet jaksot (5-6)?

Vierailija
1387/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

amanda ja antti tulee jaksossa 7

Vierailija
1388/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkimo tulee 7 jaksossa ja samoin se Kurkinen!

No ei se Wilma mitään tajua, 6 jaksossa ihmettelee että mikä hätä on Eliakseksella!

Kuronen siihen että Elisksella ei ole mikään hätä!

Wilma on pahempi kuin Sonja ja Sonjahan rakastui.

Vierailija
1389/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ilmeinen poikkeus katsojissa, kun en ikimaailmassa haluaisi Eliasta ulos tuolta. Tämä ohjelmahan olis todella tylsä ilman häntä. Toisekseen, minuakin kiihottaa itkevä nainen, samoin kuin kauhuissaan oleva nainen ja olen vielä itsekin nainen :D Se ei silti tee minusta psykopaattia, joka alkaisi kiduttamaan ihmisiä, vaan ne on fantasiaa. Nautin siis myös ajatuksesta, jossa itse itken ja olen kauhuissani. Eliaksella on varmasti rooli päällä, mutta osa hänestä voi hyvinkin olla kylmän laskelmoiva ja minusta se tekee Eliaksesta kuuman. En välttämättä oikeassa elämässä haluaisi olla hänen kanssaan tekemisissä (ainakaan yhtä iltaa pidempään), mutta tässä ohjelmassa seuraan häntä oikein mielelläni.

Jos joku saa minulta myötiksen, niin se suihinottokohtaus. Näytti ainakin äkkiseltään siltä, ettei sillä kundilla edes stondaa. Voiko olla mitään epämukavampaa katsottavaa, kuin löysän tavaran epätoivoinen lutkutus. Toivottavasti näin väärin ja tuokin kohtaus saa onnistuneen lopun :D

Arvasin, että ainakin jotkut ohjelman osallistujat tulevat tänne lukemaan näitä ja kommentoimaan... :)

Tuo ylläoleva on niin selvästi miehen kirjoittama, että oikein hävettää, kun edes kuvittelee tuollaisen menevän läpi. Noloa noloa noloa.

Vierailija
1390/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tainnut lukea mistään tästä maratonketjusta, että Sammy on ihan selkeästi Apulannan Tonin pikkuveli, vai eikö muut muka näe tätä?

Vierailija
1391/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävi vähän Dania sääliksi. Dani ollut herrasmiehenä, ja Eve antautunut viettelykselle. Eikös parisuhteen sääntöjä ole rikottu jo aika härskisti? Danihan puhui aiemmin että on yhdessä sovittu ettei vietetä aikaa yhden ja saman tyypin kanssa, ja Evehän ei ole muuta tehnytkään kuin ollut Kalun kyljessä.

Kattooko kaikki täällä jotain ruutu+ jaksoja vai mitä mä oon missannu? Itse oon nähnyt ne kolme jo julkaistua jaksoa enkä oo mitään tollasta huomannut.

Vierailija
1392/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten ihmeessä tuo Elias voi olla tuollainen? Jos on tarkoitus kehua tyttöä nätiksi, kenelle tulee edes mieleen pukea se sanoiksi näin: "sinulla ei ole mitään huolta sun naaman suhteen". 

Vierailija
1393/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin kävi sääliksi Dani 6 jakson iltanuotiolla. Inhottava kattoa ku toinen on ihan p*skana :(

Muutenki mun mielestä Even kommentti iltanuotiolla oli vähä omituinen; ollaan tultu tänne todistaa et Dani rakastaa mua oikeesti. Et ei oo tultu vaan dokaamaan.

Siis eihän siinä mitään, mut ai et Evekö saa sit tehä mitä haluaa? Kuhan nyt todistetaan et Dani rakastaa Eveä.

Toisaalta Mää kyllä luulen et Eve ei yhtään osaa ajatella et miltä sen käytös näyttää toiseen resorttiin. Ei tahalleen tee noin, mut ei vaan osaa ajatella miten oma käytös näytetään Danille.

Tuskin hänen ja Kalun välillä niin paljon on tapahtunut kuin videon perusteella on helppo ymmärtää.

Vierailija
1394/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoiler alert:

Eliaksen ja Vilman suhde näyttää yhä epäterveemmältä. Ensinnäkin, Ruutu+ jaksoissa Elias kertoo usuttavansa naisia kilpailemaan hänen huomiostaan -- mutta parasta on se, että sinkkunaiset naureskelevat Eliaksen jutuille seläntakana, jakavat tämän kommentteja yms. Elias ei tajua, että kukaan naisista ei ota häntä tosissaan. Alentavat jutut ulkonäöstä ja muusta jatkuvat. Kauheinta on kuitenkin katsoa Vilmaa. Eliaksen sikaillessa on sitä mieltä, että Eliaksella on vain joku hätänä. Kamalinta oli tämä paljastus, että Vilma on itkeskellyt, koska hänen perseensä on liian "lättänä" Eliakselle. Aivan järkyttävää!

Vilma ja Elias puhuvat jatkuvasti jostain traumaattisista, vanhoista kokemuksista. Tulee mieleen, että Vilmalle on tapahtunut jotain traumaattista ja Elias on taitavana manipuloijana onnistunut saamaan sen kautta Vilmasta yliotteen - vakuuttamaan, että Vilma ei tule pärjäämään häntä, vain Elias voi pelastaa hänet, jne jne.. Vilma näkee Eliaksessa mitä haluaa nähdä. Musta Elias on vain pelottava. Silmissä tuo tietty kylmä katse, mikään ei hetkauta, tietynlainen julmuus.

Viime kauden Sonjaan ja Jonneen ehkä ratkaisevin ero on, että Jonne ei vaikuttanut aivan noin manipulatiiviselta (en olisi ikinä uskonut sanovani tätä!!) ja Sonjassa oli jo alusta alkaen voimaa sanoa Jonnelle vastaan, hän oli vahva ja tajusi, että Jonne on huono poikaystävä jo hyvin ohjelman alussa. Vilma taas tuntuu olevan todella alistettu..

Sammysta ja Minnasta en saa vain pariskuntana mitään tolkkua. Nainen täräyttää, että tuli lomalle Sammyn panemisesta, heti toisessa sekunnissa Sammy on taas ainoa, joka häntä ymmärtää.. Jatkuva höpinä seksistä ja muista jutuista. En vain ymmärrä, mikä tämän "parin" juttu on. Näissä jaksoissa selvisi että Sammy kärsii ilmeisesti alkoholiongelmasta ja se voi selittää osan dynamiikasta, mutta ei kaikkea. Minna tuntuu olevan hukassa, mitä hän haluaa.

Viimeisenä Dani ja Eve. En olisi uskonut, että bile-Danista tulee ohjelman sympaattisin tyyppi itselleni. Aidosti suretti, että Eve on koettelemassa rajoja Kallen kanssa, kun Dani uskollisesti odottaa, että pääsisi takaisin Even kanssa. Dani näytti aivan murskaantuneelta viimeisimmillä iltaunuotiolla. Toivon,että Eve ei tee mitään pahempaa.

Jotenkin uskon että Forssan pari palaa takaisin ehjänä, ainsakin niin toivon, koska tuntuu, että Markus ei tule ikinä kestämään jos Noora pettää häntä.

Vierailija
1395/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lue, jos et halua nähdä juonipaljastuksia!

Siis ton Vilman ja Eliaksen suhde on niin fucked up niin monella tavalla. Nyt, kun Elias on käyttäytynyt järkyttävällä tavalla, niin Vilma on kehittänyt tulevissa jaksoissa itselleen kunnon defenssin, että Eliaksella ei olisi kaikki hyvin ja, että Eliaksen "kärsimystä" on vaikea katsoa. Epäili, että jotain on sattunut alussa, mikä on saanut Eliaksen käyttäytymään noin. Eli sen sijaan, että Vilma tajuaisi, että Elias ei oo hänen arvoisensa, niin hän yhtäkkiä onkin alkanut sääliä tätä ja ajatella, että Elias käyttäytyy noin ainoastaan jonkun tapahtuman seurauksena, eikä ole

oma itsensä. Kurosellakin jo meni hermo ja hän sanoi tosi napakasti iltanuotiolla, että: "Älä sä siitä Eliaksesta huolehdi!" tms. Huh, huh![/

Näin juuri, tuo Vilma se vasta outo onkin. On niin syvällä että tuo suhde ei mene rikki.

Kuronen hermostui ja ihan syystä mutta tuo tyttö ei vaan tajua!

Vierailija
1396/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä paras Temppari-kausi näistä Suomi-versioista. Aivan käsittämättömiä pareja. Harmittaa, kun eilen ahnehdin molemmat jaksot jo ruutuplussastakin ja extran päälle.

Even fiilikset Dania kohtaan kyllä mietityttää.. Danista tulee fiilis, että ehkä roikkuu vähän liikaa Evessä.

Vierailija
1397/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo Elias ole psykoa nähnytkään. Hän on herkkä ja rikki mennyt ihminen jonka sosiaaliset taidot ovat hyvin heikot. Suojaa itseään kovalla kuorella ja luo tietoista etäisyyttä muihin, koska on luultavasti tullut aina torjutuksi sosiaalisen kömpelyytensä vuoksi. Tällainen ihminen alkaa hakea torjuntaa jo valmiiksi ja käyttäytyä niin ettei kukaan voi pitää hänestä, koska toistuva torjunta on niin kipeä asia. Sen sijaan että hän hakisi hyväksyntää, hän hakeekin vihaa, sillä siihen hän on tottunut ja sitä hän on saanut, myös silloin kun lähestyi vilpittömin mielin toisia. Inhoreaktioita asia pysyy hänen kontrollissaan eikä hänen tarvitse olla haavoittuva ja tarvitseva muita kohtaan. Hän on alkanut nähdä ihmiskuntaan kuulumisen ja rakkauden kivun ja tuskan kautta. 

Mistäkö tiedän, siitä, että tunnistan itseni hänessä. Ja minua se terävä nenä ja pieni pää-kuvaus alkoi naurattaa. 

Vilma vaikuttaa aika rasittavalta ja naiivilta ja jopa tyhmältä. "Mä tulin hakemaan tänne itsevarmuutta." No joo...

Vierailija
1398/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

KORJAUS: Inhoreaktioita HAKIESSA asia pysyy hänen kontrollissaan eikä hänen tarvitse olla haavoittuva ja tarvitseva muita kohtaan.

Vierailija
1399/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka on oikea psyko, no, katsokaapa tätä meidän kultapoikaohjaajaamme ja hänen teeskenneltyjä pahoitteluilmeitään ja "vastuun ottamistaan" (jotta kohu loppuisi mahdollisimman pian). Ja tämä "anteeksipyyntö" ja vauvamainen kauhistunut ilme useimmille menee läpi, koska eivät osaa lukea ihmisiä ollenkaan eivätkä tunne itseään. 

Vierailija
1400/7556 |
22.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve on kyllä hot. Uh uh. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi