Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
SPOILER:
En tiedä mitä täällä jo tuotu esille, en ole juurikaan seurannut keskustelua mutta ensi jakson teaserissä näytettiin, kuinka Amanda harkimo ja Antti Kurhinen saapuu saarelle.
Samoin näytettiin klippi, jossa yksi miessinkku, ilmeisesti Jante (tai ainakin Janten nimi mainittu tekstityksessä) makaa sohvalla alasti ja nainen kumartuu ja ottaa pippelin suuhunsa..
Jollei ketään uusia tule saarille tms. niin voi vain kuvitella kuka tämä nainen on.
Eiköhän se Minna sitten ole. Kuulemma Minna oli ottanut saarelle kortsujakin mukaan ja kaikki noi puheet ja muut niin ei voisi ikinä kuvitella, että kyseessä on parisuhteessa oleva nainen. Kenelle tulee mieleen noin selkeästi sillä ajatuksella lähteä ohjelmaan, että tarkoituksena on harrastaa seksiä ja pettää. Siis ihan käsittämätöntä.
Mielestäni Dani ja Eve on aika suloisia. Ihmettelen miksi Dani on aiemmin tuonut itsestään julkisuudessa täysin päinvastaista kuvaa esiin, kun selkeästi on oikeasti aika toisia huomioiva ja herkkäkin kaveri.
Vierailija kirjoitti:
En malta odottaa ennakkojakson iltanuotiosta seuraavaa notskia, kun Sammy joutuu näkemään ton suihinottopätkän. Mua pelottaa, et se hajoaa ja pahasti :(
Itse hajoaisin ehkä enemmän Minnana tai Minnan läheisenä koikatsomossa. Siis kuinka kehtaa. Aikuinen ihminen tulla ottamaan telkkariin suihin varattuna naisena. Ainakin kiva maine varmasti tämän jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Eiks ketään muuta ärsytä ton yhen sinkkunaisen ääni ja jatkuva kiljuminen?analysoi miestä jonka kanssa ei oo tainut kunnolla edes jutella aika tiukin sanoin. Mitä edes tekee tuolla kun tuntuu vaan ryyppäävän ja bilettävän enemmän ku kokeilis iskeä noita miehiä. Ruokaa oli tarjolla tossa vikassa jaksossakin ja vaan närkki kauhulla ku kyseessä olisi ollut tuhat kaloria. Hymy hyytyy ku kamera ei kuvaa ja kun kuvaa niin ihme väkipakon hymyilyä.
Ööö, en tajua yhtään, että ketä edes tarkoitat, joten ei ärsytä ainakaan minua ilmeisesti.
Toi suihinotto on jotain oksettavinta, mitä voi tuolla tehdä. Äärimmäisen ahdistava ja järkyttävä ajatus, että oma kumppani tekisi jotain tuollaista kameran edessä ja sitä joutuisi itse katsomaan. Mä en edes osaa määritellä, että mikä siinä ois kauheinta: se itse akti (tuntuu likaiselta, kun puolituntematon tyyppi) vai se, että toinen tekee sen tiedostaen, että toinen tulee näkee sen iltanuotiolla tai sitten viimeistään jälkikäteen kotona. Vai taktikoiko Minna niin, ettei katso videota, jolloin Sammy ei saa tietää, mitä tapahtuu?
Kävi vähän Dania sääliksi. Dani ollut herrasmiehenä, ja Eve antautunut viettelykselle. Eikös parisuhteen sääntöjä ole rikottu jo aika härskisti? Danihan puhui aiemmin että on yhdessä sovittu ettei vietetä aikaa yhden ja saman tyypin kanssa, ja Evehän ei ole muuta tehnytkään kuin ollut Kalun kyljessä.
Vierailija kirjoitti:
,.,. kirjoitti:
Emothan on herkkiä runopoikia ja tyttöjä. Eiköhän tuo kaveri ole ollut kouluaikanaan kuulunut jääkiekkoilijoiden porukkaan tai muihin urheilijapoikiin joilla on rikkaat vanhemmat ja mopoauto.
Jokuhan aiemmin kirjoitti että E olisi ollut teininä hieman pullea tapaus ja siksi kompensoisi nykyään egoaan arvottamalla muita.
Tiedä sitten pitikö paikkaansa.
Vatsasta päätellen on ollut pulleampi. Sellainen löllykkä alavatsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna on ärsyttävä ja itseriittoinen. Hyvin erikoinen persoona, eikä sillä hyvällä tavalla. Liekö tuo ylilaihuus, joka saa hänet näyttämään ikäistään reippaasti iäkkäämmältä.
Ylilaihuus? Ihan normaali se on. 😂
Juu juu, ihan on normaalia, että kylki-, olka- ja selkäluut törröttävät, jalat ovat kuin kaksi tikkua, ja takamuksessa ei ole _yhtään_ lihaa. Enkä sano tätä arvostellakseni, vaan mielestäni luiseva olemus on huolestuttavaa. Ja kyllä, tiedän, että jotkut ovat luonnostaan hyvin laihoja, mutta Minnasta tuoksahtaa sellainen kontrollinhaju, että hänen kohdallaan liiallinen laihuus voi olla itseaiheutettua.
Vierailija kirjoitti:
Elias tuntuu tykkäävän siitä että saa muokata ja "mentoroida" ihmisiä. Tulevissa jaksoissa on ottanut tavoitteeksi yhden sinkkutytön, nimeä en muista, ulkonäön muokkaamisen-pisamat esiin, tekoripset pois, hiukset ponnarille..Vilmasta on useasti maininnut että ilman häntä ei olisi voinut/uskaltanut tehdä asioita, ilmeisesti liittyen uranvaihdokseen ym. Tulevien jaksojen perusteella ei näy viitteitä siitä että olisivat eroamassa, Vilma on ainoastaan huolissaan siitä onko Eliaksella kaikki hyvin.
Ja nämä muutamat tytöt olivat näitä porukan hiljaisimpia ja herkimmän oloisia. Räväkän ja itsevarman oloisia ei niin helposti muokatakaan ja paineta alas...
Pahasti pelkään, että Elias ja Vilma jäävät yhteen, Vilmalla oli instagramissa heistä otettu promokuva lisätty helmikuussa ja kuvatekstissä ainakin jotain että "Saatiinpahan meistä kolmas yhteiskuva <3". Ei se noin kirjoittaisi, jos olisivat eronneet etenkään dramaattisissa oloissa... Mutta saa nähdä, miten kestää nyt tämän mediamyllytyksen jossa Eliasta tituleerataan suomi-realityn vihatuimmaksi hahmoksi.
Olen ilmeinen poikkeus katsojissa, kun en ikimaailmassa haluaisi Eliasta ulos tuolta. Tämä ohjelmahan olis todella tylsä ilman häntä. Toisekseen, minuakin kiihottaa itkevä nainen, samoin kuin kauhuissaan oleva nainen ja olen vielä itsekin nainen :D Se ei silti tee minusta psykopaattia, joka alkaisi kiduttamaan ihmisiä, vaan ne on fantasiaa. Nautin siis myös ajatuksesta, jossa itse itken ja olen kauhuissani. Eliaksella on varmasti rooli päällä, mutta osa hänestä voi hyvinkin olla kylmän laskelmoiva ja minusta se tekee Eliaksesta kuuman. En välttämättä oikeassa elämässä haluaisi olla hänen kanssaan tekemisissä (ainakaan yhtä iltaa pidempään), mutta tässä ohjelmassa seuraan häntä oikein mielelläni.
Jos joku saa minulta myötiksen, niin se suihinottokohtaus. Näytti ainakin äkkiseltään siltä, ettei sillä kundilla edes stondaa. Voiko olla mitään epämukavampaa katsottavaa, kuin löysän tavaran epätoivoinen lutkutus. Toivottavasti näin väärin ja tuokin kohtaus saa onnistuneen lopun :D
Vierailija kirjoitti:
Toi suihinotto on jotain oksettavinta, mitä voi tuolla tehdä. Äärimmäisen ahdistava ja järkyttävä ajatus, että oma kumppani tekisi jotain tuollaista kameran edessä ja sitä joutuisi itse katsomaan. Mä en edes osaa määritellä, että mikä siinä ois kauheinta: se itse akti (tuntuu likaiselta, kun puolituntematon tyyppi) vai se, että toinen tekee sen tiedostaen, että toinen tulee näkee sen iltanuotiolla tai sitten viimeistään jälkikäteen kotona. Vai taktikoiko Minna niin, ettei katso videota, jolloin Sammy ei saa tietää, mitä tapahtuu?
Toivottavasti on selvinpäin sen verran myötätuntoa että jättää katsomatta. Parempi, että Sammy voi vain päätellä jotain sattuneen.
Voi hyvä luoja kun tuo Sammy on kamalan näköinen!
Eikö ton Sammyn pitäny mennä sinne Ähtäriin eikä Temppareihin?
Ekan jakson perusteella tuomitsin Markuksen vähän liian äkisti! Aivan mainion oloinen, suoraselkäinen heppu :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elias tuntuu tykkäävän siitä että saa muokata ja "mentoroida" ihmisiä. Tulevissa jaksoissa on ottanut tavoitteeksi yhden sinkkutytön, nimeä en muista, ulkonäön muokkaamisen-pisamat esiin, tekoripset pois, hiukset ponnarille..Vilmasta on useasti maininnut että ilman häntä ei olisi voinut/uskaltanut tehdä asioita, ilmeisesti liittyen uranvaihdokseen ym. Tulevien jaksojen perusteella ei näy viitteitä siitä että olisivat eroamassa, Vilma on ainoastaan huolissaan siitä onko Eliaksella kaikki hyvin.
Ja nämä muutamat tytöt olivat näitä porukan hiljaisimpia ja herkimmän oloisia. Räväkän ja itsevarman oloisia ei niin helposti muokatakaan ja paineta alas...
Taitava manipuloija voi kyllä ottaa uhrikseen myös räväkän ja itsevarman henkilön, ja onnistua siinä. Elias vain taitaa olla tyhmä. Ei hän olisi muuten edes lähtenyt ohjelmaan tuollaisella luonteella, jonka esiintuomisesta näyttää nauttivan.
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmeinen poikkeus katsojissa, kun en ikimaailmassa haluaisi Eliasta ulos tuolta. Tämä ohjelmahan olis todella tylsä ilman häntä. Toisekseen, minuakin kiihottaa itkevä nainen, samoin kuin kauhuissaan oleva nainen ja olen vielä itsekin nainen :D Se ei silti tee minusta psykopaattia, joka alkaisi kiduttamaan ihmisiä, vaan ne on fantasiaa. Nautin siis myös ajatuksesta, jossa itse itken ja olen kauhuissani. Eliaksella on varmasti rooli päällä, mutta osa hänestä voi hyvinkin olla kylmän laskelmoiva ja minusta se tekee Eliaksesta kuuman. En välttämättä oikeassa elämässä haluaisi olla hänen kanssaan tekemisissä (ainakaan yhtä iltaa pidempään), mutta tässä ohjelmassa seuraan häntä oikein mielelläni.
Jos joku saa minulta myötiksen, niin se suihinottokohtaus. Näytti ainakin äkkiseltään siltä, ettei sillä kundilla edes stondaa. Voiko olla mitään epämukavampaa katsottavaa, kuin löysän tavaran epätoivoinen lutkutus. Toivottavasti näin väärin ja tuokin kohtaus saa onnistuneen lopun :D
Missä jaksossa tuollainen kohtaus näytettiin?
Vierailija kirjoitti:
Minna alkaa ärsyttämään koko ajan enemmän. Osittain johtuu siitä että on niin tietoinen siitä että hänenlaisensa korkeakoulutettu ihminen on hyvin erikoisessa paikassa formaatissa nimeltä Temptation island. Ryyppää ja sekoilee siellä vähintään niinkuin muutkin, mutta tietty ylemmyys tulee kuitenkin esiin "en voinut keskustella mieliaiheestani sähkömarkkinoista", laskelmoitu kirjakielen puhetyyli ym. On mielestäni melko falski ihminen. Hyvin todennäköistä että tulee vetämään meiningin tuolla eniten överiksi. Suhteessa Sammyyn on myös paljon tiettyä hierarkiaa: Minna vanhempi, koulutetumpi,maksaa laskut. Tuoreesta blogikirjoituksestakin välittyy kuva että Sammy on ollut hänelle tietynlainen projekti, haaste ja tämän avulla täyttää jonkin tyhjyyden ja merkityksettömyyden tunteen huolehtimalla tästä.
Silti mielestäni hyvä että on ohjelmassa lisäämässä viihdearvoa ja myös näyttämässä ettei se koulutus tosiaan kerro ihmisestä kaikkea.
Blogikirjoitus?
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, että ainakin jotkut ohjelman osallistujat tulevat tänne lukemaan näitä ja kommentoimaan... :)
Kyllähän tuo suikkarin ottajan kroppa enemmän Nooran kropalta näyttää. Vetoja otetaan vastaan!
Toi tekstittäjäkin lienee pienen terapian tarpeessa...