Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Noi on vaikeita noi suhdekiekurat, täällä on helppo huudella et jätä se sika, mut jokainen joka on seurustellut ja eronnut tietää että se on raskas prosessi, ei tehdä hetkessä. Onko täällä niin täydellisiä ihmisiä että on varaa lytätä muita, kannattaa joskus miettiä omia virheitään, sillä jokaiselta niitä löytyy. Hyvää yötä.
Ei voi kuin ihmetellä Vilmaa. Miksi jäädä suhteeseen,jossa petetään ja valehdellaan päin näköä. Pelkääkö yksinään oloa noin paljon. Elias on tunnekylmä ihminen ja aivan varmaa on,että jossakin vaiheessa pettää uudestaan. Ei Vilmalla ole kyllä itsekunnioitusta yhtään. Ja tämä Eliaksen rahallinen tukeminen esim.kamera-ostokset on kyllä niin läpinäkyvää hyväksikäyttöä. Ei tule jäämään kuin velat Vilmalle muistoksi tuostakin ihmeellisestä äijästä.
Eliaksen käytös on käsittämätöntä, mutta samalla niin tuttua samanlaisen uhriksi joutuneen näkökulmasta.
Nyt hän on vetänyt käyttöön kortin "Olen vihainen Vilman puolesta", "Muiden käytös oli törkeää Vilmaa kohtaan", kyseessä ollen Free Vilma -"movement".
Viimeisellä iltanuotiolla Elias ei myönnä panneensa, ilmekään värähtämättä valehtelee päin Vilman kasvoja. Kun Vilma kertoo että on nähnyt videon ja kuullut miten Elias panee Jonnan kanssa, Elias menee sanattomaksi eikä sieltä enää mitään järkevää tulekaan.
Myös hyvin tyypillistä tuollaiselle ihmiselle on muiden pois sulkeminen, Elias sanoo estäneensä paljon saaren porukkaa, etunenässä tämän Jonnan jonka kanssa hänellä kuitenkin omien sanojensa mukaan tuli myös tunteita. Ja syy estämiselle on Eliaksen sanojen mukaan se, miten "törkeästi ovat kohdelleet Vilmaa".
Näyttäisi siltä, että Elias on tajunnut että koko suuri kansa on nähnyt hänen todellisen luontonsa, Vilma on se yksi ja ainoa joka häneen edes vähän uskoo. Nyt kun Vilmakin on alkanut tajuta todellisuuden, Elias laskelmoi että on kannattavaa tehdä kaikkensa jotta Vilma ei tätä jättäisi.
Elias kommentoi myös: "En olisi uskonut että mun pään sisälle pääsee näin vahvasti. Ja että niin moni ihminen haluaa tuhota mut ja meidät."
Ei mieti hetkeäkään että itsessä olisi oikeasti vikaa! Kaikki on muiden manipuloinnin syytä, vaikka sitähän tämä jätkä tekee itse kokoajan.
Mitä te vaahtoatte täällä? Luuletteko että Elias ja Vilma ovat ainoa pari joka on jatkanut suhdettaan pettämisen jälkeen? Se on kuulkaa ihan vaan sen pariskunnan asia miten asian käsittelee, ei muiden. Törkeää kiusata paria, joka haluaa olla yhdessä ja rakastaa toisiaan. Kaikki tekevät virheitä.
Onnea Elsalle työnantajien ja/tai asiakkaiden hankintaan! Sitä tarvitaan, kun nyt koko kansa on nähnyt paitsi manipuloinnin ja tunnekylmyyden, myös sen, kuinka siinä epäonnistuu totaalisesti TÄYSIN epärealistisen minäkuvan vuoksi. LOL.
Vierailija kirjoitti:
Mitä te vaahtoatte täällä? Luuletteko että Elias ja Vilma ovat ainoa pari joka on jatkanut suhdettaan pettämisen jälkeen? Se on kuulkaa ihan vaan sen pariskunnan asia miten asian käsittelee, ei muiden. Törkeää kiusata paria, joka haluaa olla yhdessä ja rakastaa toisiaan. Kaikki tekevät virheitä.
Jos ymmärtäisit jotain muutakin kun vain tuon että on ollut pettämistä, et olisi ko. kommenttia kirjotitanut. Tutustupa ensin siihen miten Elias manipuloi Vilmaa jatkuvasti, tietoisesti ja suunnitelmallisesti. Se ei ole rakkautta, eikä sille pohjalle voi tervettä suhdetta rakentaa.
Juu kyllä pettämisenkin jälkeen suhdetta voi jatkaa, se on toki jokaisen pariskunnan oma asia. Mutta tässä on niin paljon muutakin taustalla, etten todellakaan voi ymmärtää miksi jatkaa yhdessä. Esim. Vilman videot ovat niin Eliaksen käsialaa (kuvannut ne itse hyvin todennäköisesti) ja niistä videoista näkyy todellakin ei niin hyvinvoiva Vilma. Ja Eliashan osaa puhua, saanut nyt Vilman lopullisesti sekaisin väitteillä, että kaikki ovat heitä vastaan jne. Kun ei vieläkään voi tunnustaa, että itse on mokannut..
Vilma vielä sanoo: vittu mä oon tyhmä! No toki jos tykkää että kumppani painaa muita niin mikäs siinä
Toivottavasti Eve löytää vielä vähemmän omistushaluisen miehen
Ihmettelen, miten Elias niin pedanttina naisten ulkonäköpiirteiden suhteen valitsi uhrikseen juuri Jonnan. Hompsuisen näköinen nainen sotkuisine hiuspidennyksineen, tekoripsineen ja meikkeineen. Kasvonpiirteiltään ihan perustaikinanaama.
Oli tosin sinkkunaisista varmaan ainut, joka oikeasti ihastui Eliakseen ja oli hänen vietävissä. Ihan turha mielestäni Jonnan väittää nyt jälkeen päin, että näytteli vain. Niin aitoja oli itkukohtaukset esimerkiksi silloin, kun Elias sanoi kihlaavansa Vilman, ja Jonna purskahti itkuun Eliaksen nauraessa perään.
Jos noista kahdesta joku näytteli tunteissaan, niin se oli Elias...
Huomasiko tai kiinnittikö kukaan muu huomiota siihen, että Elias sanoi paljastuksen jälkeen ”en mä halunnu uskoa itsestäni et mä olisin ENÄÄ sellanen ihminen”? Sehän tarkoittaa, että on aiemmin pettänyt Vilmaa tai aiempia kumppaneitaan. Tai kaikkia. Aikamoinen lipsahdus Eliaksen suusta.
Minna ja Sammy ovat sittenkin yhdessä, jes! Vaikka luottamuspulaa ja muita ongelmia niin uskon että saavat selvitettyä, heistä huokuu rehellisyys ja rakkaus.
Mutta.. voi Vilma minkä teit.. Miksi??
Elias edes kehdannut myöntää että pani Jonnaa, meni täysin mykäksi.
Ja aivan naurettavalta näyttivät extrassa pinkkeineen hiuksineen..
Ja miten vakava oli Kurosen naama, ajatteli samaa mitä muutkin..
Santerin kannustamiset menneet aivan hukkaan.
Katsoin vähän Danin ja Even videota ja jäi häiritsemään kohta, jossa oli typerä vastakkainasettelu:
"Me ei olla mikään jäykkä ja tylsä pariskunta, jossa olkapään koskettamisestakin tulee ero. Me ei kuljeta minkään raamatun kanssa vaan me voidaan nukkua kavereiden vieressä ja vaihtaa pusuja muiden kanssa."
Tässäkö ne vaihtoehdot parisuhdemalleista ovat: Joko erotaan vieraan koskettamisesta ja kuljetaan ramattu kädessä tai hipsutellaan, lusikoidaan, puristellaan ja pussaillaan saman vieraan ihmisen kanssa tietoisesti ihastuneena.
Ymmärrän kyllä kun kertoivat, että jokainen pari määrittää itse oman parisuhteensa rajat, mutta tuollainen vastakkainasettelu ja muunlaisten parisuhteiden tylsäksi tituleeraaminen kuulostaa huvittavalta.
Ok en jaksanut katsoa melkein tuntia yhtä videota, joten en tiedä tuliko videon aikana ilmi että eivät oikeasti ajattele näin.
Ymmärrän että jengi on turhautunut Vilmaan tämän päätettyä jatkaa Eliaksen kanssa kaikesta huolimatta, MUTTA eikö jatkon kannalta olisi parempi Vilman tyhmäksi haukkumisen ja "itsepähän on tiensä valinnut" kommenttien sijaan viestittää hänelle, että okei, et ole vielä valmis, mutta tiedäthän että ollaan sun tukena jos ja kun joskus päätät uskaltaa päästää irti? Ei me voida vaatia Vilmalta jotain sellaista johon hän ei selvästikään ole valmis ja sitten SUUTTUA kun hän ei heti välittömästi toimi niinkuin kasvoton some vaatii. Muistuttaisin vielä, että Vilman syyllistäminen ja haukkuminen ei pelaa kenenkään muun kuin Eliaksen pussiin.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Dani löytää uskollisemman naisen.
Minna ja Sammy on kyllä luodut toisilleen, molemmat samanlaisia hönöjä.
Wilma olisi voinut sanoa Eliakselle, että sori vaan sun panemiset jäi nauhalle ja mä lähden nyt Santerin kanssa Ouluun. Olisi ollut Elsalla näkemisen arvoinen ilme.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän Eve kerkeä eroamaan ja pariutumaan vielä useasti elämänsä aikana.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on kyllä hankalaa enää vitoskaudella mennä oudommaksi.
No kai se on pakko mennä 40+ ihananuuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruutu palvelussa ei ole kuin 3 ja 4 kausi katsottavissa? Ois aikansa kuluks voinu katsoa niitä.
Oli siellä vielä muutama viikko sitten 2. kausi katsottavissa, ei nähtävästi enää
No eiks se tuu kohta taas jostain herolta uusintana.
Kerropas logiikkasi tässä:
- Haluat moralisoida ihmisiä siitä, että he haukkuvat jotain ihmisiä netissä
- Hoidat asian haukkumalla heitä netissä mm. roskasakiksi ja noloiksi
Mietipä hetki, että millä tavalla erotut siis meistä muiden haukkujista? :D