Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
6181/7556 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dani ja Eve bongattu Kyprokselta. Yhdessä näyttävät olevan.

Vierailija
6182/7556 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta urpoilua. Enköhän itse tiedä saamiseni paremmin kuin yksikään teistä.

Terveisin edelleen vaikka sen 50 krt saava. Yleensä kyllä parikymmentä ja yli alkaa jo vähän väsyttää... että riittää mutta mitään estettä saada lisää ei ole. Sille en voi mitään että tämä asia tuntuu olevan monille hankala hyväksyä... niin miksi, tarkalleen ottaen ? Onko se sulta jotain pois? Ettet itse pysty?

Meillähän on täällä näköjään samanlainen satusetä kuin temppiksessäkin! :D Että parinkymmenen kerran jälkeen alkaa väsyttää mutta 50 kertaa jaksaa kuitenkin ihan kevyesti :D Hahahahahaha :D

Niin, ollaan me kyllä kauheita kun ei millään uskota tota 50 kertaa. Varmaan ollaan ihan vaan kateellisia ja sit kans ollaan tietty mukana salaliitossa Eliasta vastaan. ;)

Eihän täällä uskota edes jos sanoo saavansa enemmän kuin "3-4 kertaa" jonka jälkeen "tuntuu kivuliaalta". En nyt tuosta viidestä kymmenestä tiedä mutta itse ainakin saan joka kerta seksissä 6-8 orgasmia ja reilu kymmenenkään ei tunnu kivuliaalta. Toki en aina laske määriä kun keskityn muuhun ;) Alkuperäinen väittäjä sanoi ettei nainen pysty saada muutamaa enempää ja se on kuullemma "fakta". Ei ole, naisia on erilaisia. Mahtaa olla harvan etuoikeus tai osaamattomat miehet teillä jotka alapeukuttaa.

Luepas uudestaan sen "alkuperäisen väittäjän" kommentti, ei hän puhunut mitään sellaista, etteikö nainen pystyisi saamaan muutamaa enempää, vaan puhui nimenomaan siitä, että muutaman kerran jälkeen tuntuu kivuliaalta. Luetun ymmärtäminen.

Ja ajatelkaa edesrealistiseti, että esim 20 kertaa tunnissa on keskimäärin joka 3. minuutti! Oma vaimo on niin hellä jo ekan jälkeen että pitää olla vähintään 3 tuntia väli! Täällä lasketaan nyt montako feikkiä esitetään 😂

Teet jotain väärin t. Eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6183/7556 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Danin reaktio voi olla myös "shokkitila". Miettikää nyt, valmiiksi tunnettu pariskunta, jota kaikki haukkuu ettei ole todellista rakkautta vaan feikkisuhde ja että Dani pettää Eveä mennen tullen. Kovat paineet todistaa että on todellista rakkautta ja kestävä suhde. Ja Dani onkin kunnolla, yllättäen Eve onkin se joka perseilee jonkun Kalun kanssa. Ehkä haluaa ajatella, että tuo kiehnäys, pusuttelu tms on vain leikattu niin että näyttää pahalta ja on oikeasti ihan viatonta.

Vierailija
6184/7556 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni näki Sammyn ja Minnan yhdessä Tampereen Pancho villassa pari päivää sitten. Ei kuulemma pystynyt päättelemään oltiinko pariskuntana vai ystävinä liikenteessä

Tähän oon oletettavasti tiennyt vastauksen melko lailla kauden alusta asti, mutta omasta mielestäni asiaa ei kuulu spoilata täällä. Ainahan voi myös olla hämäyksenhämäyksiä ohjelman ajan, joten ikinä ei voi olla satavarma. 

Vierailija
6185/7556 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dani ja Eve tosiaan yhdessä lomalla, molempien insta storyissä rantalomamateriaalia, tuskin ovat eri paikassa samaan aikaan lomailemassa...

Vierailija
6186/7556 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta urpoilua. Enköhän itse tiedä saamiseni paremmin kuin yksikään teistä.

Terveisin edelleen vaikka sen 50 krt saava. Yleensä kyllä parikymmentä ja yli alkaa jo vähän väsyttää... että riittää mutta mitään estettä saada lisää ei ole. Sille en voi mitään että tämä asia tuntuu olevan monille hankala hyväksyä... niin miksi, tarkalleen ottaen ? Onko se sulta jotain pois? Ettet itse pysty?

Meillähän on täällä näköjään samanlainen satusetä kuin temppiksessäkin! :D Että parinkymmenen kerran jälkeen alkaa väsyttää mutta 50 kertaa jaksaa kuitenkin ihan kevyesti :D Hahahahahaha :D

Niin, ollaan me kyllä kauheita kun ei millään uskota tota 50 kertaa. Varmaan ollaan ihan vaan kateellisia ja sit kans ollaan tietty mukana salaliitossa Eliasta vastaan. ;)

Eihän täällä uskota edes jos sanoo saavansa enemmän kuin "3-4 kertaa" jonka jälkeen "tuntuu kivuliaalta". En nyt tuosta viidestä kymmenestä tiedä mutta itse ainakin saan joka kerta seksissä 6-8 orgasmia ja reilu kymmenenkään ei tunnu kivuliaalta. Toki en aina laske määriä kun keskityn muuhun ;) Alkuperäinen väittäjä sanoi ettei nainen pysty saada muutamaa enempää ja se on kuullemma "fakta". Ei ole, naisia on erilaisia. Mahtaa olla harvan etuoikeus tai osaamattomat miehet teillä jotka alapeukuttaa.

Luepas uudestaan sen "alkuperäisen väittäjän" kommentti, ei hän puhunut mitään sellaista, etteikö nainen pystyisi saamaan muutamaa enempää, vaan puhui nimenomaan siitä, että muutaman kerran jälkeen tuntuu kivuliaalta. Luetun ymmärtäminen.

Ja ajatelkaa edesrealistiseti, että esim 20 kertaa tunnissa on keskimäärin joka 3. minuutti! Oma vaimo on niin hellä jo ekan jälkeen että pitää olla vähintään 3 tuntia väli! Täällä lasketaan nyt montako feikkiä esitetään 😂

Tosta kommentista tuli mieleen, että se muuten riippuu miehestäkin, että onko hellänä vai ei. Tai siis siitä kuinka iso mies on. Jos olisin mies, en kyllä hehkuttaisi, että monta monta kertaa tunnissa pystyy ;)

Vierailija
6187/7556 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiiohoi123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiiohoi123 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelisin että tämä 50 kertaa saava ei nyt puhunut tunnissa saaduista orgasmeista vaan seksikerralla saatavista orgasmeista. Itse olen sellainen, että mut on tosi vaikea saada laukeamaan, mutta kun saa oikean vaihteen päälle niin niitä tulee ihan liukuhihnalta. Kipua en oo koskaan tuntenu muuten ku ihon osalta kitkan takia, mutta voimakkuus laantuu kyllä ja vajaa 45 on ennätys. Yleensä sellanen reilu 10. Ja tosiaan tosi vaikea kuitenki tähän päästä, mutta todistetusti mahdollista ainakin itselläni.

N26

Naisia on tosiaan erilaisia. Itse olen siinä mielessä aika samanlainen kuin useimmat miehet tässä suhteessa, että saan sen yhden hyvin voimakkaan, ja sen jälkeen on monesti paikat niin hellinä, ettei enempää tee mieli edes yrittää ihan heti. Pitää ainakin olla kunnon hengähdystauko välissä. Vähän sama kuin siinä, että toiset naiset tykkäävät suorasta klitoriksen aika ronskistakin näpräämisestä, ja toisilla se suora kontakti suorastaan sattuu. Emme ole samasta muotista.

Mutta tosiaan siis tässä puhutaan tuosta Eliaksen letkautuksesta, että hän on kehunut saavansa tämän useita kymmeniä orgasmeja tunnissa omilla taidoillaan aikaan ilmeisesti naiselle kuin naiselle, vaikka kokemus rajoittuu vain siihen yhteen naiseen. Tämä jos mikä mielestäni saa hänet näyttämään kokemattomalta koltiaiselta, jos ei sen enempää ymmärrä, että samat asiat sängyssä ei iske kaikkiin naisiin, ja jos oma kumppani saa helpohkosti, niin se ei ole vielä merkki siitä, että on mieletön ori joka kykenee tyydyttämään kaikki samalla tavoin ja samoilla konsteilla.

Niin jaksossahan elias sanoo että salaisuus on yhteensopivuus. Eli varmaan tarkoitti vilmaa. Ig:n klippiin on leikattu vaan pätkä, joka saa puheet kuulostamaan erilaiselta. Kannattaa kattoo ne jaksot ajatuksella..

Leikkaajan vika tämäkin! Väärinymmärretty Elias! Katsojassa vika, kun eivät katso jaksoja ajatuksella! Puheet vain kuulostavat erilaiselta!

Jos et usko niin katso jakso ;)

Eikös tämä keskustelu lähtenyt siitä, että Kuronen kysyi "salaisuutta" miten tämä suoritus onnistuu, kun Elias oli joskus aiemmin kehunut pystyvänsä asiaan? Eli vaikka olisi vain Vilmaa tarkoittanutkin (kuten Eliaksen vastauksesta sitten ymmärsin), niin eikö se ole tuossa Elias, joka oli alunperin puhunut ohi suunsa?

Mahtoi Kurosella olla vaikea pitää pokkaa tota kysyessään. :) Itse olen nähnyt työni puolesta monenlaista nuorta kukkopoikaa uhoamisineen, mutta ton kysymisen kanssa ei olisi kyllä mulla varmaan pokka pitänyt, vaan olisin räjähtänyt nauruun. :) Sitten toinen ihan tosissaan vastaa :D :D

Vierailija
6188/7556 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dani ja Eve tosiaan yhdessä lomalla, molempien insta storyissä rantalomamateriaalia, tuskin ovat eri paikassa samaan aikaan lomailemassa...

Niin, Even päästäminen lomalle ilman Dania... No, senhän arvaa, miten siinä kävisi. :(

Harmittaa Danin puolesta, jos on jäänyt noiden kaikkien tapahtumien jälkeen vielä yhteen. Olisi temppareiden jälkeen ottajia jonoksi asti, kun on osoittanut olevansa kunnon mies, joka oikeasti välittää naisestaan.

Vierailija
6189/7556 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom of Finland

Vierailija
6190/7556 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut ketä ärsytti se että Dani julkaisi tuon viimeisimmän videonsa ja kertoi siinä avoimesti miten Eliasta vastaan on juonittu? Tarkoitan tällä siis sitä, että juuri tuollaiset lausunnothan juuri pelaavat Eliaksen pussiin siitä, että tuotantoyhtiö, sinkut, Eve, Dani, katsojat ja naapurin mummon kissan kaimat ovat olleet häntä ja Vilmaa vastaan. Ymmärrän täysin miksi saarella olijat tekivät mitä tekivät, etenkin kun mietitään Eliaksen käytöstä sinkkunaisia kohtaan, mutta Danilla olisi omasta mielestä voinut olla enemmän pelisilmää asian suhteen.

Vaikka D sanoikin että näin saivat Vilman ymmärtämään mikä k**ipää Elsa on, niin samaan syssyyn E voi Vilmalle ja hänen pienilukuiselle kannattajajoukolleen todeta että ”NO NIIIN KATOS MITÄ MÄ SANOIN!!! Noinhan se meni ja ei me mitään pantu Jonnan kanssa, muut vaan juonii” saatteko kiinni mun ajatuksesta? Ja onko arvauksia mitä käy Ellun ja Vilman sekä Minnan ja Sammyn vikalla iltanotskilla?

Olen samaa mieltä, että Danin ei olisi kannattanut kertoa tuota julkisesti. Se, että siellä on juonittu Eliasta vastaan nosti Eliaksen osakkeita sekä vain hitsaa Vilman ja Eliasta yhteen. Vilma saa tästä tekosyyn hyväksyä Eliaksen pettäminen, koska Eliasta huijattiin ja Elias on uhri ja nyt he ovat kaksin 'muita vastaan'. Oli tyhmää kertoa. Freevilma vesitettiin.

Vierailija
6191/7556 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on varmaa, että Harkimoon tai Kurhiseen ei kukaan varatuista lankea. Joku roti sentään :D

Kuinkas sitten kävikään, tämä kommentti ketjun sivulta 1 :D

Vierailija
6192/7556 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut ketä ärsytti se että Dani julkaisi tuon viimeisimmän videonsa ja kertoi siinä avoimesti miten Eliasta vastaan on juonittu? Tarkoitan tällä siis sitä, että juuri tuollaiset lausunnothan juuri pelaavat Eliaksen pussiin siitä, että tuotantoyhtiö, sinkut, Eve, Dani, katsojat ja naapurin mummon kissan kaimat ovat olleet häntä ja Vilmaa vastaan. Ymmärrän täysin miksi saarella olijat tekivät mitä tekivät, etenkin kun mietitään Eliaksen käytöstä sinkkunaisia kohtaan, mutta Danilla olisi omasta mielestä voinut olla enemmän pelisilmää asian suhteen.

Vaikka D sanoikin että näin saivat Vilman ymmärtämään mikä k**ipää Elsa on, niin samaan syssyyn E voi Vilmalle ja hänen pienilukuiselle kannattajajoukolleen todeta että ”NO NIIIN KATOS MITÄ MÄ SANOIN!!! Noinhan se meni ja ei me mitään pantu Jonnan kanssa, muut vaan juonii” saatteko kiinni mun ajatuksesta? Ja onko arvauksia mitä käy Ellun ja Vilman sekä Minnan ja Sammyn vikalla iltanotskilla?

Olen samaa mieltä, että Danin ei olisi kannattanut kertoa tuota julkisesti. Se, että siellä on juonittu Eliasta vastaan nosti Eliaksen osakkeita sekä vain hitsaa Vilman ja Eliasta yhteen. Vilma saa tästä tekosyyn hyväksyä Eliaksen pettäminen, koska Eliasta huijattiin ja Elias on uhri ja nyt he ovat kaksin 'muita vastaan'. Oli tyhmää kertoa. Freevilma vesitettiin.

Veikkaan, että muut osallistujat tietävät, miten Vilmalla ja Eliaksella kävi - eli voi olla, että freevilma ei ole enää ajankohtainen: Jos ovat eronneet, niin ei sitä luonnollisesti tarvita ja jos kaiken ton jälkeen palaavat vielä yhteen, niin ei mikään freevilma enää kyllä auta. :(

Vierailija
6193/7556 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkähän takia täältä poistellaan viestejä,  jotka ovat ihan asiallisia? Ai siks vai, kun kyseenalaistaa sen, että 3 viikon aikana todella tehtäisiin päätös erosta? Tai siksi, että perustelee, miksi ei voi olla Elias.  

Vierailija
6194/7556 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naistenhuoneella oli kuva Elsasta ja Vilmasta yhdessä kaupassa.

Vierailija
6195/7556 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää pirusti tuo "jos en minä/tuttu niin ei kukaan muukaan" asenne. Maailmassa on yksinkertaisen matikan perusteella se 3,5 miljardia naista(eikä tarvitse tulla lässyttämään mummoista, lapsista ja miten kiinassa on enemmän poikia". Kyllä tuosta porukasta joku tuollainen 20 orgasmin nainenkin löytyy.

Samat sanat näihin "kuristaminen/bdsm-seksi on sairasta" ihmisiin. Toiset vain pitävät erilaisista asioista kuin toiset. Se, että sinä haluat vain peiton alla pimeässä lähetyssaarnaajaa ei tarkoita, että kaikki tyytyvät siihen. 

Vierailija
6196/7556 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää pirusti tuo "jos en minä/tuttu niin ei kukaan muukaan" asenne. Maailmassa on yksinkertaisen matikan perusteella se 3,5 miljardia naista(eikä tarvitse tulla lässyttämään mummoista, lapsista ja miten kiinassa on enemmän poikia". Kyllä tuosta porukasta joku tuollainen 20 orgasmin nainenkin löytyy.

Samat sanat näihin "kuristaminen/bdsm-seksi on sairasta" ihmisiin. Toiset vain pitävät erilaisista asioista kuin toiset. Se, että sinä haluat vain peiton alla pimeässä lähetyssaarnaajaa ei tarkoita, että kaikki tyytyvät siihen. 

Ottamatta nyt muuhun kantaa niin en tajua miksi väkivaltaista seksiä aina puolustellaan tuolla "sä haluutkin vaan pimeessä peiton alla"-nönnönnööllä. Kun siinä lähetyssaarnaajan ja toisen kurittamisesta nauttimisen välillä on aika paljon muutakin. Itse nautin kyllä intohimoisesta ja omasta mielestäni ihan tarpeeksi villistä menosta, mutta en tajua sitä että joku tosissaan kiihottuu sen kumppaninsa satuttamisesta. Toki jos molemmat siitä tykkää niin eipä kiinnosta mitä siellä makkarissa puuhataan, mutta alkaa jo kyllästyttää tuo "kaikki jotka ei harrasta väkivaltaista ja rajua seksiä on nössöjä jotka panee vaan pimeessä peiton alla!".

Vierailija
6197/7556 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle temppareissa isoin kysymys on MIKSI Sammy ei saanut keltään tuusulaa?

Vierailija
6198/7556 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammyn tekniikka naisten iskemiseen on kuin 16-vuotiailla äijillä kotibileissä - eli vedetään hirveät lärvit ja sitten vongataan kaikilta vähääkään kiinnostavilta naisilta. Tekniikan hyvä puoli on se, että kun tarpeeksi monelta kysyy, jossakin vaiheessa varmasti onnistuu. Resortissa  vaan kun on rajallinen määrä naisia, niin tekniikkaa ei oikein tahdo toimia. Lisäksi voi pohtia, lähtisikö itse petipuuhiin:

- aikuisen lapsen kanssa

- känniääliön kanssa

- tyypin kanssa, joka vonkaa kaikilta

- ihmisen kanssa, joka ei pysty katsomaan peiliin ja näkemään omia virheitään

Sammy vaikuttaa ihan kivalta, mutta omissa silmissäni hänen "markkina-arvonsa" on lähinnä laskenyt - etenkin Amandaan kohdistuneiden jokseenkin jopa ahdistavien iskuyritysten osalta.

Vierailija
6199/7556 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta nyt muuhun kantaa niin en tajua miksi väkivaltaista seksiä aina puolustellaan tuolla "sä haluutkin vaan pimeessä peiton alla"-nönnönnööllä. Kun siinä lähetyssaarnaajan ja toisen kurittamisesta nauttimisen välillä on aika paljon muutakin. Itse nautin kyllä intohimoisesta ja omasta mielestäni ihan tarpeeksi villistä menosta, mutta en tajua sitä että joku tosissaan kiihottuu sen kumppaninsa satuttamisesta. Toki jos molemmat siitä tykkää niin eipä kiinnosta mitä siellä makkarissa puuhataan, mutta alkaa jo kyllästyttää tuo "kaikki jotka ei harrasta väkivaltaista ja rajua seksiä on nössöjä jotka panee vaan pimeessä peiton alla!".

En ole se, jolle vastasit, mutta tämän verran pakko kommentoida väliin: Jos puhutaan "väkivaltaisesta seksistä"/BDSM-seksistä, niin sen ajatus ei ole se, että kiihottuu sen kumppanin satuttamisesta, vaan siitä, että se kipu on väline, jolla MOLEMMAT saavat nautintoa. Siinä on tarkoituksena harjoittaa näitä asioita edeltä sovituin säännöin, turvallisessa tilassa ja turvallisen ihmisen kanssa, ja niin, että sen voi koska tahansa keskeyttää, ja jokaiseen sessioon kuuluu kunnon jälkihoito/tilanteen purkaminen sen varmistamiseksi, ettei kummallekaan jäänyt mitään hampaan koloon. Näissä suhteissa puhuminen ja kommunikointi on kaikista tärkeintä. Tuo Eliaksen "elvytetään ja sitten homma jatkuu"-läppä on sairasta haihattelua, joka kuvaa aihetta vielä huonommin kuin 50 shades of grey.

Vierailija
6200/7556 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias ,Vilma;

Eliaksen dominoivapuoli toki ärsyttää.  Miesten puolella varmasti sinkut ovat ottaneet itseensä heidän ulkonäkönsä arvostelun. Hyvänmaun rajoissa olisi voinut toisten rajun avostelun jättää tuomatta julki.

Kuulostaahan se pinnalliselta - Miten saisi tehtyä hyvännäköisen meikillä . Ym.

Alussa ajattelin tämän parin olevan "yhtä".

Omalla tavalla varmasti ovatkin ja Vilman sinisilmäisyys ja luottaminen toiseen.

Mitä projekti "FREEVILMA" - Ajattele omalle kohdallesi. 

Pariskunnalla omat seksitapansa - antaa heidän pitää se jos kummallekin sopii.  VIlmaKIN on ilmaissut pitävänsä siitä.

Olisiko onnellisempaa seksielämää sitten sinkkumiesten kanssa - vai hakisiko samantapaista seuraa MIKÄLI jäisi sinkuksi?

VIlmassa harmittaa kun haikailee Eliaksen perään ja ei näytä tajuavan sitä kuinka manipuloi. Mutta tottakai ihminen haikailee ja kaipaa rakastaan. Valitettavasti välillä rakkaus on sokea. Tätähän on toistettu täällä. Olisin odottanut että ottaisin hiukan rennommin vaikapa Santerin kanssa sitten hänkin.

Kiltti tyttö. Kaunis Eliaksen vaativaan makuun. Helppo pyörittää ympäri..

Elias ainakin on varsin tietoinen mitä haluaa. Ehkä änkin on löytänyt hänelle sopivimman puolison Vilmasta..vai onko Jonnassa(tai Jonnan tyylisessä) sittenkin hiukan enemmän vastusta hänelle??

Ja niin.. Se lavastaminen mitä olikaan. 

Eliasta selvästi kiinnosti mennä petipuuhiin. Ei olisi mennyt ellei .. Pettämistä se sekin on. Kiinnostusta toista kohtaan.

Hölmöä jos miesten saaren sinkuilla tulee "päähänpinttymä" sinkkumiehistä lähtien hajoittaa toisten suhde palasiksi väkipakoin.  Supistaan selän takana että on se valmis sänkyyn jos saa tilaisuuden. Just...

Miten olikaan- Hyvä jos Jonnan lähtökohdat olisivat olleet oikeaa kiinnostusta petihommiin. Ei siinä mitään.

Oishan se huippua jos vaikkapa VIlma repaisisi 24h Santerinsa kanssa ja näyttäisi mistä villiintyy... -mutta tuskin Vilma. Ei, VIlma seuraa Eliasta mitä hän tekikään-- "Ottaahan Elias vaan takaisin.. Eihän Elias nyt vaaan ole kiinnostunut Jonnasta..? Mites ne meidän haaveet, Kelpaanko vielä? Annan kyllä anteeksi.. jos vaan Elias huolii takaisin.."Jotain tälläistä.

Sammy ..

Häneltä ois karannut mopo käsistä jos kukaan sinkuista olisi lämmennyt. Siihen tahtiin kävi kädet eka jaksossa.. Turhaan siinä pariaan syyttää. Nää känniläpisevät ukot on niin nähty.

Miksi muuten Amanda on edes mukana ohjelmassa? Kuitenkaan kun ei irtoa - paitsi ehkä jollekin pelimiehelle (hyvännäköiselle)..

Minna ja Markus jatkoon vaan. Sammy voi lähteä etsimään mikä se tuusula edes on..

Dani ja Eve

Alussa olisi toivonut että tää pariskunta olisi selvinnyt ongelmitta . - Ehkä jatkavatkin yhdessä.

Mutta sarjan perusteella aika kevytkenkäinen tuo Eve.  Minusta ei syytä jatkaa suhdetta. Eikös selvästi näy että luotto mennyt! Toki jos luotto on sitä että vaimo saa vapaasti hypiä eri äijien kainalossa, hipsutella tai miksi sitä tuola kutsutaankaan..

Kolmeviikkoa luulisi menevän kevyesti bailaten muuten vaan  - jos tuohon tilanteeseen menee.

Kalu ja Eve tosin tuntuvat sopivan yhteen. Ei paha pariskunta sekään. - Toivottavasti jatkavat yhdessä eteenpäin. (epäilen.. mutta vikan tv jakson katsottuani - LOL- Naurettavaa edes kuvitella että DANI ja KALU olisivat ystäviä jatkossa ja Eve haluaa jatkossakin tavata. Siis oikeesti!! Herää nainen!!

Näkisikö eve mielellään Danin hipsuttelemia naisia..

Niistä uusista en osaa sanoamitää - ei kiinnosta. Huonoitsetuntoinen tyttönen ja vissiin suhde aika perus normi jossa katsellaan vaan telkkaria yhdessä. Vuosien päästä erotaan kun suhde vain ystävyyttä. Ehkä toinen löytää "paremman" joka kehuu ja antaa huomiota yllättävällä hetkellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi