Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Eve selittää Kalulle silmät kirkkaina että hän ei kestäisi parisuhteessa missä ei saisi edes katsoa vieraisiin päin. No ei varmaan kukaan kestäisi, mielestäni on ihan ok että katsoa saa muttei koskea. Eve on vaan nyt ajautunut hintsun verran pidemmälle näissä sen hipsutteluissa, että kolmen viikon lomareissulla menee jo toisen kainaloon nukkumaan jatkuvasti ja yöllä kosketellaan vieraan miehen stondista ja annetaan kalun vähän kokeilla paikkoja. Pettämisen raja ainakin omalle kohdalle olisi ylitetty kirkkaasti jo suulle pussailussa saati sitten tuollaisessa koskettelussa.
Danilla nyt on varmaan omat ongelmansa mutta inhottavaa kun Eve ei näe itsessään mitään vikaa, koska on niin kiva vähän testailla parisuhteen kestävyyttä.
Voi Ama-parkaa, siinä on kyllä omat nurjat puolensa kun ulkonäkö on sitä luokkaa, että vetää valtaosaa miehistä puoleensa. Muistan miten mua tuskastutti aikoinaan sen puolesta BB:ssä kun se iso mies (Stefan?) oli siihen ihan lääpällään, eikä antanut millään olla ja Amanda oli ihan rikki jo :D
En jaksais myöskään olla Amanda...Kauheaa tuollanen että pitää olla kaiken maailman junttien seksiobjektina eri ohjelmissa. Hankkisin kyllä normaalin työn mieluummin jos oisin noin viehättävä.
Even ja Kalun 24h treffeistä tuli olo et osaako ne ees puhua mistään muusta ku panemisesta tai siis siihen liittyvästä tosi 'hauskasta ' läpästä ja vihjailusta
Vierailija kirjoitti:
Even ja Kalun 24h treffeistä tuli olo et osaako ne ees puhua mistään muusta ku panemisesta tai siis siihen liittyvästä tosi 'hauskasta ' läpästä ja vihjailusta
No mitä voi odottaa, kun näille ihmisille syvällinen keskustelu on sitä, että kertoo haluavansa joskus lapsia.
Alkuun Danin jutut kuulosti romanttiselta ja rakastuneen höpinältä. Lopussa tuntui taas et kuristuisin hengiltä tuollaisen jäbän kanssa. Ei ole ihan tervettä tuollainen riutuminen naisen takia.
Voi kun Juusosta näki että kehuminen ei tule hänelle luonnostaan ja etenkään pakotettuna. Oon samanlainen. Kehun kyllä ja puhun kauniita asioita kun ne tulee luonnostaan, mut ei pysty painostettuna kuulostamaan vakuuttavalta.
Vierailija kirjoitti:
Alkuun Danin jutut kuulosti romanttiselta ja rakastuneen höpinältä. Lopussa tuntui taas et kuristuisin hengiltä tuollaisen jäbän kanssa. Ei ole ihan tervettä tuollainen riutuminen naisen takia.
Ei todellakaan. Jos Dani on nähnyt kokonaan Even ja Kalun 24h-treffivideon ja mitä siinä näytetään niin kaikki se on raskasta Danille. Jossa puhutaan panoista ja mihin he ovat menneet. Joitain asioita jätettiin sanomatta, tarkoituksella. Ne oli tuotannon osalta väärin tehty. Eve ei rakasta Dania 24h-treffien aikana.
Twitterissä taas kullan arvoisia huomioita:
"Sammy vois kyl kans hoitaa Leijonien mentaalipuolta konsultointipaketeillaan "Miten yrittää lannistumatta ilman erävoittoja?“ ja" Kun vastapuoli pelaa eri liigassa - väsytystaktiikat""
Vierailija kirjoitti:
Voikohan Oonalla olla masennus? Se itkee selvinpäinkin jatkuvasti ja on oudon herkillä lähes koko ajan. Plus huono itsetunto, josta hän onkin paljon puhunut. Ei siis ole tarkoitus leikkiä keittiöpsykologia, itselläni vaan on meneillään juuri samanlailla heijastuva kausi ja masennusdiagnoosi, ja nuo fiilikset näyttää niin tutuilta.
Mä olin ton ikäisenä samanlainen itkupilli kun olin aloittanut e-pillerit. Kaikki itketti.
Vierailija kirjoitti:
Voi kun Juusosta näki että kehuminen ei tule hänelle luonnostaan ja etenkään pakotettuna. Oon samanlainen. Kehun kyllä ja puhun kauniita asioita kun ne tulee luonnostaan, mut ei pysty painostettuna kuulostamaan vakuuttavalta.
Pahempaa on vielä kun nainen sitä vaatii suorassa lähetyksessä. Oonan pitäisi käydä terapiassa itsetunnon kanssa, eikä alkaa vaatimaan entistä enemmän läheisyyttä Juusolta. Juuso on armeijassa ja Oona on oppinut elämään yksin, siis mitä ihmettä? Missä kuplassa nämä ovat asuneet, oikeasti. Oona lupasi jättää ne mustasukkaiset vahtaamiset. Juuso otti itseensä liian paljon vastuusta tilanteesta, kun oikeasti Oonan pitäisi itse. Oonan vaatimukset olivat viimeisen iltanuotion aikana samanlaisia kuin aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voikohan Oonalla olla masennus? Se itkee selvinpäinkin jatkuvasti ja on oudon herkillä lähes koko ajan. Plus huono itsetunto, josta hän onkin paljon puhunut. Ei siis ole tarkoitus leikkiä keittiöpsykologia, itselläni vaan on meneillään juuri samanlailla heijastuva kausi ja masennusdiagnoosi, ja nuo fiilikset näyttää niin tutuilta.
Mä olin ton ikäisenä samanlainen itkupilli kun olin aloittanut e-pillerit. Kaikki itketti.
Sanoin mun miehelle että ihan varmasti syö pillereitä! :D Itekin olin jatkuvasti pala kurkussa just silloin.
Tää rupes soimaan päässä kun ajattelin Amandaa ja Sammya :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä mun ois tehny mieli panna Kallea"
Eve. Lopeta. HETI. Siis miksi kaikki täytyy sanoo ääneen, eiks Eve oo satuttanu Dania ihan tarpeeks??
Ei kun hän halusi korostaa, miten kesti viettelyksen. Kai. Ja Danin pitäisi nyt olla ylpeä. Ehkä. En tiedä, en tajua. Jotkut asiat kannattais pitää ihan itsellään.
Jos hän olisi kestänyt viettelykset niin hän ei olisi tehnyt mitään, mutta tuo käytös on jo pitkällä pettämisen puolella joten voi sanoa, että Eve ei onnistunut kestämään viettelystä.
Jos Dani olisi tehnyt samat asiat olisi eve nostanut kytkintä välittömästi.
Noiden kootut selitykset on kyllä jotain ihan muuta:
"Varmaan käsi käyny myös siellä sisäreiden puolella, mut ihan hyvän maun rajoissa" -kommentti Even ja Kalun keskinäisistä käpälöinneistä
"Kyllähän sitä nyt hyvän tv-viihteen vuoksi voi uhrautua"-Minna omasta kyntämisestään kameroiden edessä
"Se on ollu ihan mun oma tietoinen valinta"-Sammy kun todetaan ettei kyntäminen ole onnistunut kun mies on ollut päissään kuin ankka koko reissun
"Voisin kyllä taputtaa itseäni selkään tässä, että hyvin oon hoitanu"-Elias, kun ei tiedä kaikkien muiden tietävän, että vähän on käyty vieraassa kolossa
....Ja mitähän muita vielä? On nää kyl niin oman elämänkoulunsa vararehtorin sijaisen lomittajia, että...
Vierailija kirjoitti:
RUUTU+ SPOILER
Kalulla parrassa ruokaa
Evekö on taas hieronut ruokaa Kalun suuhun?
Onneksi temppareissa muistetaan aina kohtuus: "vähän pantiin". Muttei missään nimessä pitkään, saatikka paljon. Vähän vain. Ihan hyvän maun rajoissa. Ei nyt ihan päästetä mopoa keulimaan kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Täällähän joku jo joskus aiemmin kirjoitti että Eve pettää Dania mutta saa anteeksi, ja että Vilma ei ole ollenkaan niin mukava irl kuin tuossa ohjelmassa.
Ei pettänyt ja täällä valehdellaan tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
RUUTU+ SPOILER
Kalulla parrassa ruokaa
Evekö on taas hieronut ruokaa Kalun suuhun?
Ei ollut ruokaa...Kololla käyty ruokailun välissä sen parran kanssa, hyh oksetti.
Tuotanto olis kyllä saanut vähän ohjailla peliä treffiseuran suhteen niiden osalta, joilla homma ei ollut ihan selkeää. Mieluummin tylsää kuin tuskaista myötähäpeää. Sammy olis saanut viedä 24/7 vaikka Meijun joka vähän vanhempana olis ehkä pärjännyt sen kanssa.