Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
Oonko ainoa, jolle on ihan selvää että Elias kirjoittelee tässä keskustelussa? TÄYSIN samanlaista kielenkäyttöä joissain viesteissä. :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi eve poisti tis postaus tagin blogistaan eikä ole 26.4. jälkeen tehnyt jaksoraporttia!
Syötähän voi olla monia. Vaikka kiire tai sitten katumus omista töppäilyistään. Tai ehkä itse ajattelin kyllästymisen selittelyyn. Tuo video/blogikirjoittelu tahtoo poikia kaikenlaista kommentointia ja etenkin omien tekojen selittely on varmasti aika raskasta. Kirjoitat, että "Rakastan herra A:ta "niin eikö jo joku ole siellä kysymässä "eli herra c oli vaan pelinappula sulle, lutan vatku!?"
Vilman aivot ovat varmaan kärsineet kuristuksen aiheuttamista happen puutteista. Tyttö parka on niin sekaisin, että en usko, että tulee mitään eteen, että Vilma lähtisi suhteesta. Ellei sitten Elias vaikka paista yhden lapsen uunissa ja se herättäisi. Molemmat ovat joka tapauksessa tunne-elämältään niin epävakaita, että toivon todella, etteivät onnistu vanhemmiksi tulemaan. Mitä Elias sitten tekee, kun lapsi kiukuttelee uhmaansa tai onkin ruma, ai niin, antaa juosta auton alle tai antaa pois.
Eheytyäkseen Vilma tarvitsisi reilun fyysisen ja henkisen etäisyyden Eliakseen, vuosien terapian ja rakastavia ihmissuhteita, mutta voi olla ettei niistäkään olisi mitään apua, sillä Vilmalla vaikuttaa olevan myös jonkinlainen persoonallisuushäiriö.
Selvästi railakkaita yrityksiä saada ketju poistettua spämmimällä noita uloste/ruumiintoiminto-viestejä. Heittoarvioita, kuka haluaa ketjun pois? Elsa? Sammy? Entä jos se onkin Eve?
Leijonapeli ja tempparit päällekäin, paha valinta...
Menee ehkä pelin katsomiseksi ja huomenna sit tempparit ruudusta :D
Dani menetti aikaisemmin työnsä julkisuuskuvansa ja tv-debyyttinsä vuoksi. Ihmettelen miten Eliaksen duunikuvioihin tis ei vaikuttanut. Toimistotyöntekijä omien sanojensa mukaan, yrittää antaa sijoitusasiantuntijan kuvan itsestään, mikä sitten lieneekään totuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen tuota Even valtavaa hipsuttelun ja läheisyyden tarvetta. Jos Dani lähtisi viikoksi matkoille niin tulisiko heille kotiin Evelle joku hipsuttelija ja lusikassanukkuja tuuraamaan Dania? Outo tää selityskin ”koska mä vaan olen tällainen flirtti ja läheisyydenkaipuinen”. Vaikea on kuvitella Even pysyvän uskollisena Danille.
Mutta Dani, mitä tekee Dani. Kaikki käy kunhan Eve ei vaan jättäis häntä. Sänkyyn meneminenkään ei haittaisi, vaikka ”olisihan siinä sulattelemista”. Jos Dani vetää sormukset esiin viimeisellä iltanuotiolla kuten arvelen hänen aikoneen tehdä, niin tulee kyllä kaikkien aikojen kiusallisin loppu...Älä tee sitä Dani.
Se on ehkä jo tapahtunut. Olet hieman myöhässä vain.
Dani vanttera rakkauden orja...tommoinen tytteli lähtee varakkaisiin naimisiin
Ainoo mitä vanttera voi tarjota on tempparit matka.
Muiden miehet vie oikeille ulkomaan matkoille
Vuoden 2016 verotietojen mukaan Dani tienasi ansiotuloja 11 086 euroa,eipä tolla juhlita
No paljonko Elsa tienasi? Tai Vilma?
”Suurin pelko, mikä iElsalla on, että onko tullut valittua oikein. Jos sä työnnät kaikki resurssit yhteen osakkeeseen, eli Vilmaan, niin jos se ottaakin dippiä alaspäin, se ei ole kannattavaa. Otan mieluummin yhden suuren pörssiromahduksen tai sitten sen, että arvo moninkertaistuu”, mies kuvailee motiivejaan.
Mitä miettisit jos miehesi vertaisi sinua osakkeen arvoon? Yök!
No, sulla on mielipide mutta mulla on fakta; kyllä naisen arvo on osakemarkkinoiden kanssa verrannollinen, miten et tätä tiennyt 🤮
Mitä muuten jos ”Elias-osakkeen” arvo dippaa?Ainiin, ei sitä tarvi miettiä kunhan parisuhteen toinen osapuoli on riittävän aivopesty ☹️
Ulkonäöstään tarkka Elias on Temptation Island Suomi -kauden aikana tehnyt harvinaisen selväksi, että hän etsii puolisokseen ihmistä, kenen kanssa hän saisi mahdollisimman kauniita lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ellurei kirjoitti:
Kuronen sanoi jossain että luvassa vielä kunnon pommi. Luulenpa uutisen koskevan Danin ja Even viimeistä iltanuotiota. Eve nappaakin Kallen Danin sijasta, jännää.
Jos se kunnon pommi onkin, että Amanda panee Sammyn kanssa, pikku frendifeivörii =D
Tai Vilma kostaa ja ruoskii Poron kaksnelosilla ja piipaa auto joudutaan soittaan paikalle? =D
Mä käsittäisin tästä, että se "pommi" liittyy Minnaan ja Sammyyn:
https://www.is.fi/viihde/art-2000005662165.html
"Kuronen oli vastikään katsonut Sammyn ja Minnan viimeisen iltanuotion ja oli hyvin hämmentynyt näkemästään.
– Tulee sellaiset pommit. Katsoin silmiä pyöritellen Sammyn ja Minnan iltanuotiota."
Mä veikkaan et Minnan ja Sammyn vika iltanuotio menee sellaiseksi juupas eipäs -väittelyksi. Kumpikin on varma kannastaan ja väittelee sillä tyylillä, että "sä alotit eka", "eiku sä alotit", "eiku sä", "sinäpäs"... :D
Ja sitten kun päästään itse suhteen ongelmiin, niin alkaa loputon väittely siitä, että Sammy juo liikaa ja Minna pihtailee.
Vierailija kirjoitti:
Mä veikkaan et Minnan ja Sammyn vika iltanuotio menee sellaiseksi juupas eipäs -väittelyksi. Kumpikin on varma kannastaan ja väittelee sillä tyylillä, että "sä alotit eka", "eiku sä alotit", "eiku sä", "sinäpäs"... :D
Ja sitten kun päästään itse suhteen ongelmiin, niin alkaa loputon väittely siitä, että Sammy juo liikaa ja Minna pihtailee.
Lisään tuohon ekaan kohtaan vielä sen, että Sammy tietysti hokee niitä samoja asioita mitä resortilla on selvinpäin sanonut, eli kehuu olleensa kiltisti suurimman osan ajasta, eikä oke tehnyt mitään väärää koko reisssun aikana. Toivottavasti Minna laittaa Sammylle jauhot suuhun, ja kertoo tämän kännikäyttäytymisestä kaiken mitä on videoilta nähnyt :)
Vaan entäs jos se pommi Sammyn ja Minnan viimeisellä iltanotskilla onkin se, että he liikuttuneina kohtaamisestaan itkevät ja vannovat rakkauttaan toistensa sylissä, hiiteen kaikki menneet? Siinä voisi leuka loksahtaa ihan huolella niin Kuroselta kuin katsojiltakin. :D
Onneksi alkaa tää kausi olla finaalissa kohta, näen Elias-harhoja jo vaikka missä.. https://is.mediadelivery.fi/img/978/af4fb76f5d8a4cca9a883bbbfc8022f1.jpg
Tamppaaja kirjoitti:
Onneksi alkaa tää kausi olla finaalissa kohta, näen Elias-harhoja jo vaikka missä.. https://is.mediadelivery.fi/img/978/af4fb76f5d8a4cca9a883bbbfc8022f1.jpg
Elias on siirtynyt politiikkaan. Ehkä presidenttiehdokkaana muutaman vuoden kuluttua.
Mikään ei yllätä Minnan ja Sammyn kohdalla. En tiedä mikä pommi voisi olla.
Oliko tämä jo täällä? Jäin miettii tän jutun luonnehdintoja....
Vierailija kirjoitti:
Vaan entäs jos se pommi Sammyn ja Minnan viimeisellä iltanotskilla onkin se, että he liikuttuneina kohtaamisestaan itkevät ja vannovat rakkauttaan toistensa sylissä, hiiteen kaikki menneet? Siinä voisi leuka loksahtaa ihan huolella niin Kuroselta kuin katsojiltakin. :D
Todennäköisesti.
Vierailija kirjoitti:
Oonko ainoa, jolle on ihan selvää että Elias kirjoittelee tässä keskustelussa? TÄYSIN samanlaista kielenkäyttöä joissain viesteissä. :D
Et todellakaan ole ainoa. Myös Y l i l a u d a l l a pojat ovat komentaneet vaikka kuinka monta kertaa, että "Elsa pois ketjusta". :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä jo täällä? Jäin miettii tän jutun luonnehdintoja....
Siis tämä kohta varsinkin:
"Asfyksiofilia on kohtalaisen harvinainen parafilian muoto, siis perversio, jossa seksuaalisen erityiskiinnostuksen kohde jollakin tavoin liittyy hengityksen kontrollointiin, Stenberg kertoi Helsingin hovioikeudessa."
Siis toi on niin sairasta. Kivaa varmaan tällaisten kumppaneilla, kun ei itse edes tajua että aivovaurio on jo tullut. Ja kuka uskoo, että tollasen sairaan mielen omaava jää hoitamaan sitä uhriaan, kun uhri jossain vaiheessa muuttuu kuolaavaksi vihannekseksi, jolle täytyy vaihtaa vaipat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et todellakaan ole ainoa. Myös Y l i l a u d a l l a pojat ovat komentaneet vaikka kuinka monta kertaa, että "Elsa pois ketjusta". :)
Voisiko joku antaa esimerkkejä viesteistä jotka vaikuttaa Elsan kirjoittamilta? En oo itse kiinnittänyt huomiota enkä jaksaisi selata ketjua uudestaan läpi, mutta kiinnostaa. Luen viestejä jatkossa "sillä silmällä". :D
En muista enkä tiedä varmaksi, mutta olisko tällä viikolla treffit (2+2 per pvä) ja sitten loput 4 jaksoa iltanuotioita? (1 pari per jakso?)