Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
5321/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sami Kurosen olisi pitänyt kävellä huoneeseen, kun Jonna ja Elias panivat. Kädet avoimina kertoa, että "kuvaamme uutta ohjelmaa nimeltä 'Cheaters' tässä samalla ja Elias, olet jäänyt rysän päältä kiinni"

Kuronen ei taida pahemmin vierailla, kun on bileet käynnissä tai todella myöhä. Hän taitaa nukkua. Siellä on kuvaustiimi, jonka olisi pitänyt hoitaa asiaa.  Sessiota ei vaan ole näytetty, joten siitä voi olla materiaalia, mutta sitä ei vaan näytetä.

Ehkä vessat ovat kuvausvapaata-aluetta?

Kyse taisi olla kumminkin siitä, et huoneessa oli ollut kamerat, mutta sitä ei näytetty meille. Saarella on muitakin kuvausvapaita-alueita kuin vessat. Kuka haluaa pan*na likaisessa haisevassa vessassa saarella? BB:ssa suihkutilat eivät olleet aina vapaata aluetta. Asukas pystyi itse määrittämään itse saako häntä kuvata suihkussa ja wc-istunnon aikana.

Vierailija
5322/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elias ja vilma yhdessä. Youtube videoissa eliaksen taustalla sama keittiö sekä vilmalla sohva ja ”koristepuu” mitä parilla tis esittelyvideossa kotoa kuvattu.

Tuostahan taisi joku jo laittaa ilmoa tuotannolle, että noin selvästi paljastetaan "loppuratkaisu". Vastausta ei ole tainnut tulla. 

Näinpä. Lisäksi kun katsoo millaisella paatoksella Vilma puhuu, puolustelee Eliasta ja paheksuu hyvää tarkottavaa Free Vilma-liikettä. Tempparien Vilma on kuin tämän Vilman kiltti pikkusisko. Tämä Youtube-Vilma on Eliaksen aivopesun tuote, ei mitään omaa ajattelua ja harkintakykyä. Elias puhuu mustankin valkoiseksi ja Vilma uskoo kaiken. Yhdessähän ne on niin kauan kun ja jos Vilma joskus kykenee esim. jonkun kriisin seurauksena kyseenalaistamaan asioita. Surullista..

Katsokaa tarkkaan:

Heijastuuko tuosta ilmapallosta kameran väärältä puolelta eräs tuttu hahmo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5323/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elias ja vilma yhdessä. Youtube videoissa eliaksen taustalla sama keittiö sekä vilmalla sohva ja ”koristepuu” mitä parilla tis esittelyvideossa kotoa kuvattu.

Tuostahan taisi joku jo laittaa ilmoa tuotannolle, että noin selvästi paljastetaan "loppuratkaisu". Vastausta ei ole tainnut tulla. 

Näinpä. Lisäksi kun katsoo millaisella paatoksella Vilma puhuu, puolustelee Eliasta ja paheksuu hyvää tarkottavaa Free Vilma-liikettä. Tempparien Vilma on kuin tämän Vilman kiltti pikkusisko. Tämä Youtube-Vilma on Eliaksen aivopesun tuote, ei mitään omaa ajattelua ja harkintakykyä. Elias puhuu mustankin valkoiseksi ja Vilma uskoo kaiken. Yhdessähän ne on niin kauan kun ja jos Vilma joskus kykenee esim. jonkun kriisin seurauksena kyseenalaistamaan asioita. Surullista..

Ei kaikki ole Eliaksen syytä, voi luoja sentään. Vilma itsekin painottaa ja itkee videolla "miksette ymmärrä että minulla on aivot ja pystyn itse ajattelemaan ja tekemään ratkaisuja?". Vilma ei yksinkertaisesti HALUA uskoa mitään pahaa Eliaksesta, sen sijaan mielellään uskoo pahaa ihmisistä jotka haluaisi auttaa. Vilma on itse todella jääräpäinen ja liian ylpeä. Menee varmaan jonkun aikaa että hänen silmät aukeaa, todennäköisesti vasta kohun hälvettyä kun saa "itse huomata millainen tyyppi Elias on". Vilman kaltaiselle olisi hankalaa ja nöyryyttävää tuntemattomien painostuksesta kohdata asiat ja tehdä muuton, helpompi jos saa itse rauhassa "tajuta" asiat ja puhua jälkikäteen miten itse älysi että Elias oli hänelle pahaksi. 

Vierailija
5324/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin rakastan sitä, miten Jonna oikein hieroi suolaa Eliaksen haavoihin kertomalla Danille, että aikoo tänä iltana kellistää Eliaksen, ja suunnitelma on selvinnyt vikalla iltanuotiolla tai mahdollisesti vasta nyt Elsalle :D

Vierailija
5325/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin kommentoitiin että Minna hymyili vahingoniloisesti katsoessaan Sammyn sekoilua, mielestäni hän pureskeli hämmentyneenä huultaan.

Siinä kohtaa, kun kamerat kääntyvät Minnaan, näet hymyn. Kun Kuronen alkaa haastatella, pyyhkii hymyn naamaltaan. Siinä kohdassa, kun videon näyttäminen lopetetaan ja aletaan kuvaamaan Minnaa, näkyy hymy, kunnes haastattelu alkaa ja Minna vaihtaa ilmettä ja väittää olevansa Sammysta huolissaan. Vaikka juuri hymyili katsoessaan, kun Sammy on sekaisin.

Vierailija
5326/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma on todella klassinen esimerkki läheisriippuvaisesta ihmisestä. Ukko saa tehdä mitä huvittaa mutta kaikki annetaan anteeksi kun ei osata olla yksin.

Tosin ei siinä, ei munkaan mielestä voinut ihan sata varma olla panemisesta, omat rajani toki olisivat rikkoontuneet jo aiempien videoiden perusteella. Vaikka tietystihän ne panivat mutta jos nyt oikein saivarrellaan niin ei ainakaan katsojille tarpeeksi ole näytetty? Ja tuo Eve ja Kalukin... mitä hekin menneet tekemään kamerattomaan huoneeseen ylipäätänsä. Olen aika varma että siellä on peitto heilunut. Miksi ylipäätänsä mennä tuollaisessa ohjelmassa jonnekin, jossa ei kameroita? Niinpä. Se olisi jo riittävä peruste eroon, jos olisin Vilma tai Dani.

Vierailija
5327/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aiemmin kommentoitiin että Minna hymyili vahingoniloisesti katsoessaan Sammyn sekoilua, mielestäni hän pureskeli hämmentyneenä huultaan.

Siinä kohtaa, kun kamerat kääntyvät Minnaan, näet hymyn. Kun Kuronen alkaa haastatella, pyyhkii hymyn naamaltaan. Siinä kohdassa, kun videon näyttäminen lopetetaan ja aletaan kuvaamaan Minnaa, näkyy hymy, kunnes haastattelu alkaa ja Minna vaihtaa ilmettä ja väittää olevansa Sammysta huolissaan. Vaikka juuri hymyili katsoessaan, kun Sammy on sekaisin.

Tulkintoja saa tehdä, mutta on ihan harhaista alkaa väittelemään jostain ilmeistä kuin itse tietäisi totuuden mitä toisen henkilön pään sisällä liikkuu. Et ole Minna, hän ei ajattele välttämättä ollenkaan samalla tavalla kuin sinä. Sinä pohjaat näitä tulkintoja omiin kokemuksiisi ja elämääsi, ehkä sinulle on tuttua olla salaa vahingoniloinen ja ajatella toisista salaa pahaa, ja näet siksi tällaista ympärilläsi herkemmin ja tapahtumissa jossa sitä ei tapahdu? 

Minna voi hymyillä ihan vaan koska ikävä Sammya kaikesta huolimatta (jonka kanssa vuosien historia sekoilua), hymy hyytyy kun tulee suru ja huoli jatkosta, voi hymyillä koska muistaa jonkun hassun jutun minkä Sammy teki kännissä, voi hymyillä koska sekoileva Sammy haikeasti muistuttaa häntä heidän omista romanttisista hetkistä... ja ehkä Minna ei ole enää niin herkästi huolissaan Sammysta, kun sekoilua on ollut ennenkin ilman kameroita, ehkä siitä on puhuttu paljonkin, ehkä Minna tietää että tämä TIS-biletys voi tehdä hyvää Sammylle, avata hänen silmät kun myöhemmin katsoo ohjelmaa ja olla vaikka hyvä päätös kaikelle sekoilulle, eli sekoillaan nyt kunnolla ja kaikki on paremmin kun ohjelma loppuu. Ja Minna suhtautuu siihen myötätuntoisesti eikä turhia arvostellen, kun on itsekin sanonut että ovat samanlaisia Sammyn kanssa. Vaihtoehtoja yhdelle hymylle on satoja, eikä yhdenkään niistä tarvitse olla pahansuopa.

Et tunne tätä pariskuntaa. 

Vierailija
5328/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos juuri täysikäistynyt on pedofiilin uhri, strippari, syömishäiriöinen ja tis-sinkku niin kyllä siinä pitäisi hälytyskellot pauhata täysillä ja jokaisen aikuisen tuntea vastuunsa.

Just näin. Melissa ei tehnyt mitään seksuaalista saarella, ei stripannut eikä mitään muutakaan. Kaikki varatut miehet jättivät hänet rauhaan, mutta Extrassa Kuronen uteli hänen seksielämästään, mikä ei ohjelmaan mitenkään liity. Tämä on juuri tätä viihdealan vanhempien miesten irstasta käyttäytymistä.

Ai ohjelmaan ei mitenkään liity se, kenellä on sutinaa kenenkin kanssa? Mitähän ohjelmaa sinä olet mahtanut katsoa? 

Se kenen kanssa Melissalla on ollut ohjelman ulkopuolella sutinaa ei todellakaan kuulu Kuroselle. Mitä jos katsoisit sitä ohjelmaa vaan?

Miten niin ohjelman ulkopuolella? Meinaatko, että kaikki, mitä kameralle ei tallennu, on ohjelmaan täysin liittymätöntä? Ja tuolla logiikalla Extrassa ei saisi kysyä niiltä pareiltakaan, mitä kotimaassa on tapahtunut. Silti sitä ihan jokaiselta vierailleelta parilta on kysytty. Akilta ja Ritaltakin kysyttiin, minkälaista julkisuutta tuli jne.

Onkohan se vähän eri asia kysyä julkisuudesta, kuin kysyä 18-vuotiaalta tytöltä, että harrastitko seksiä jonkun sinkun kanssa ohjelman jälkeen?

Vierailija
5329/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulkintoja saa tehdä, mutta on ihan harhaista alkaa väittelemään jostain ilmeistä kuin itse tietäisi totuuden mitä toisen henkilön pään sisällä liikkuu. Et ole Minna, hän ei ajattele välttämättä ollenkaan samalla tavalla kuin sinä. Sinä pohjaat näitä tulkintoja omiin kokemuksiisi ja elämääsi, ehkä sinulle on tuttua olla salaa vahingoniloinen ja ajatella toisista salaa pahaa, ja näet siksi tällaista ympärilläsi herkemmin ja tapahtumissa jossa sitä ei tapahdu? 

Minna voi hymyillä ihan vaan koska ikävä Sammya kaikesta huolimatta (jonka kanssa vuosien historia sekoilua), hymy hyytyy kun tulee suru ja huoli jatkosta, voi hymyillä koska muistaa jonkun hassun jutun minkä Sammy teki kännissä, voi hymyillä koska sekoileva Sammy haikeasti muistuttaa häntä heidän omista romanttisista hetkistä... ja ehkä Minna ei ole enää niin herkästi huolissaan Sammysta, kun sekoilua on ollut ennenkin ilman kameroita, ehkä siitä on puhuttu paljonkin, ehkä Minna tietää että tämä TIS-biletys voi tehdä hyvää Sammylle, avata hänen silmät kun myöhemmin katsoo ohjelmaa ja olla vaikka hyvä päätös kaikelle sekoilulle, eli sekoillaan nyt kunnolla ja kaikki on paremmin kun ohjelma loppuu. Ja Minna suhtautuu siihen myötätuntoisesti eikä turhia arvostellen, kun on itsekin sanonut että ovat samanlaisia Sammyn kanssa. Vaihtoehtoja yhdelle hymylle on satoja, eikä yhdenkään niistä tarvitse olla pahansuopa.

Joo ja ei mulla kyllä ole sellaista pakkomiellettäkään, että ihan aamusta iltaan miettisin niitä, kuten sä. Miten sä ootki täällä heti vastaamassa, kun tänne kirjottaa? Ja sit viel kuvittelet, jos tänne kirjottaa joku muu eri vuorokaudenaikaan, että se on aina sama ihminen, joka sulle vastaa. Ilmeisesti, koska itse roikut aina täällä.

Vierailija
5330/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo ja ei mulla kyllä ole sellaista pakkomiellettäkään, että ihan aamusta iltaan miettisin niitä, kuten sä. Miten sä ootki täällä heti vastaamassa, kun tänne kirjottaa? Ja sit viel kuvittelet, jos tänne kirjottaa joku muu eri vuorokaudenaikaan, että se on aina sama ihminen, joka sulle vastaa. Ilmeisesti, koska itse roikut aina täällä.

Ohoh :D onko sulla kaikki ihan hyvin? En ole tunnistanut sinua yhdeksikään samaksi ihmiseksi. Olen kirjoittanut tähän ketjuun kerran aiemmin noin sata sivua sitten, viestin koskien Eliasta. Luen tätä keskustelua aivan satunnaisesti. Jos olet tuo jonka nyt luin kertovan Minnan hymyn tarkoittavan jotain pahaa, vastasin sinulle että asiat ei ole aina niin. Väität minun luulevan asioita, mutta näytät itse kuvittelevan minun olevan joku tietty, onko tämä ketju sinulle pakkomielle mitä yrität projisoida minuun? Vaikutat oikeasti harhaiselta. 

Vierailija
5331/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Kurosen fanien kannattaa katsoa. 

Ihan sama, mihin on hakeutunut. Ei nelikymppisten setien kuulu tollasia pikkutyttöjä katsoa irstaasti kieli huulia lipoen ja kysellä seksikysymyksiä. Yököttävä mies. 

No ei Kuronen katsonutkaan, mutta trollihan sinä taidat muutenkin olla. 

Ai ei vai?

Kuronen katsoo Melissaa haastattelussa: 

https://aijaa.com/NJgZSC

Ja lipoo kieltään

https://aijaa.com/l54SFn

Tuollainen katse noiden seksikysymysten yhteydessä kertoo kyllä jostain. 

Totta kai jokainen mies viehättyy kauniista nuoresta naisesta. Melissa oli tosi namu extrassa.

Vierailija
5332/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jos puoliso pettää, on ihan ok myös, että hän vitsailee ja naureskelee asialle? Se ei enää tunnu missään, niinkö? Onpas täällä jännää porukkaa. Itse ainakin kokisin sen vitsailun yhtä nöyryyttävänä kuin se pettäminen itsessään. 

Eiköhän tarkoitus ole ollut "keventää" tunnelmaa rankalla huumorilla. Varmaan lienee myös jonkinlainen selviämiskeino. Heitetään vitsiä ja ei anneta itsen edes miettiä tilannetta vakavasti koska se sattuu liikaa. Ei haluta kohdata asiaa.

Vierailija
5333/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tuo sinkku Jonna on täysin pölö kun antaa Elsan johdatella hänet ties mihin suuntaan ja leikitellä tunteilla, mutta kyllä se taisi sittenkin olla pelkkää suunnitelmaa Jonnan puolelta kun meni Danillekkin kerskumaan ja kertomaan mitä tapahtuu :D ja vei homman loppuun asti, aito tempteissön! Elsan ilme kun hänelle valkenee että jäi kiinni... ja voi Vilma raukkaa, toivottavasti avasi silmiä

Vierailija
5334/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi hyvät hyssykät. Kysyihän Kuronen siltä tummalta pojalta ja naissinkulta jonka nimeä en muista, että tapahtuiko teidän välillä mitään tms ohjelmasta tippumisen jälkeen.

Jonne vai Roope?

Sitä mustaa miestä Mikeä tarkoitti.

Vierailija
5335/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa vähän kun Vilma tuossa toisella videollaan kysyy, että miksi se on niin vaikea uskoa, että hänelläkin on mielipiteitä ja ajatuksia. No koska itse sanoit että Elias antaa ne faktat ja korjaa sun mielipiteet...

Vierailija
5336/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, ja mä niin toivon, että näin ois käynyt... Mutta voisko olla, että okei, Vilma on nähnyt iltanuotiolla sen videon Eliaksesta ja Jonnasta (ja todellakin ovat panneet), mutta Elias on saanut iltanuotiolla sen jotenkin väännettyä Vilmalle niin, että äh me mitään pantu että tuotanto vaan leikkas sen filmin niin JA Vilma on tämän sepustuksen uskonut tietysti loppupeleissä, koska eihän Elsa nyt voi valehdella. Jatkanut sen vuoksi sinisilmäisenä suhdetta.

MUTTA, nähnyt uusimmat jaksot esim.Ruutu+:n kautta (tai joku ystävä tms nähnyt) nyt tällä viikolla tai viimeistään ensi viikolla televisiosta ja tajunnut että ei helvetti, kyllähän se Elias oikeasti pani Jonnaa. Nähnyt enemmän tuota materiaalia ja niitä keskusteluja jotka johti panemiseen yms yms. Vaikka kyllä iltanuotiolla Jonna sanoi videolla suoraan että panivat, mutta ehkä Elsa saanut manipuloitua Vilman vielä ohjelman aikana uskomaan että mitään ei tapahtunut oikeasti.

Mä niiiiiin toivon että Vilma on katsonut eilen jaksot ruutuplussasta ja lähtenyt menemään suhteesta.

Vierailija
5337/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypyri kirjoitti:

Vilma on todella klassinen esimerkki läheisriippuvaisesta ihmisestä. Ukko saa tehdä mitä huvittaa mutta kaikki annetaan anteeksi kun ei osata olla yksin.

Tosin ei siinä, ei munkaan mielestä voinut ihan sata varma olla panemisesta, omat rajani toki olisivat rikkoontuneet jo aiempien videoiden perusteella. Vaikka tietystihän ne panivat mutta jos nyt oikein saivarrellaan niin ei ainakaan katsojille tarpeeksi ole näytetty? Ja tuo Eve ja Kalukin... mitä hekin menneet tekemään kamerattomaan huoneeseen ylipäätänsä. Olen aika varma että siellä on peitto heilunut. Miksi ylipäätänsä mennä tuollaisessa ohjelmassa jonnekin, jossa ei kameroita? Niinpä. Se olisi jo riittävä peruste eroon, jos olisin Vilma tai Dani.

Katsojille ei näytetty, koska Eliaksen seksi on väkivaltaista. Katsojat kauhistuivat jo siitä, kun Elias kuristi Jennietä. Jos Elias on tehnyt samoin itse aktin aikana Jonnan kanssa (ja tukistamista, piiskaamista jne. miten nyt Vilma ja Elias ovat seksiään kuvailleet), niin siitä olisi tullut vieläkin isompi haloo. Eli luultavasti Vilmalle on näytetty itse kuvamateriaalia pitempään, mutta katsojille ei juuri mitään.

Vierailija
5338/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuronen on aivan mieletön juontaja tähän, ihan parasta antia! Hänellä on tilannetajua ja sana hallussa.

Uskottavuus laski vain siinä vaiheessa kun meni juontamaan jotain ala-arvoista Toisenlaiset lähiömammat-sarjaa, mutta onneksi palasi Temptationin juontajaksi!

Vierailija
5339/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Kurosen fanien kannattaa katsoa. 

Ihan sama, mihin on hakeutunut. Ei nelikymppisten setien kuulu tollasia pikkutyttöjä katsoa irstaasti kieli huulia lipoen ja kysellä seksikysymyksiä. Yököttävä mies. 

No ei Kuronen katsonutkaan, mutta trollihan sinä taidat muutenkin olla. 

Ai ei vai?

Kuronen katsoo Melissaa haastattelussa: 

https://aijaa.com/NJgZSC

Ja lipoo kieltään

https://aijaa.com/l54SFn

Tuollainen katse noiden seksikysymysten yhteydessä kertoo kyllä jostain. 

Ai vitsit haluaisin olla kärpäsenä katossa, jos/kun Kuronen käy tuon viestin lukemassa ja kuvat kattomassa. Siinä voi hieman olla naurussa pitelemistä :D :D

Vierailija
5340/7556 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hypyri kirjoitti:

Katsojille ei näytetty, koska Eliaksen seksi on väkivaltaista. Katsojat kauhistuivat jo siitä, kun Elias kuristi Jennietä. Jos Elias on tehnyt samoin itse aktin aikana Jonnan kanssa (ja tukistamista, piiskaamista jne. miten nyt Vilma ja Elias ovat seksiään kuvailleet), niin siitä olisi tullut vieläkin isompi haloo. Eli luultavasti Vilmalle on näytetty itse kuvamateriaalia pitempään, mutta katsojille ei juuri mitään.

Aivan! Hyvä pointti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän