Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
5061/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken aikaa tunsin sääliä ja pahaa oloa Vilman puolesta, kun sille selvisi iltanotskilla Elsan p*notouhut. Mut sit muistin, et nehän on vieläkin yhdessä. Pitäkööt petturimiehensä.

Eliaksen on helppo sanoa Vilmalle tuotannon valehtelevan kameroista ja fakennaan Jonnan ja hänen petipuuhat. Jonnan sanat hän voi vain syyttää valehtelusta. Näin helposti Elias saa Vilman pään käännytettyä. Uskoo mieluummin Eliasta kuin mitä itse kuulee tai näkee. Näin ne tietynlaiset pyörittelevät ihmisiä. Heidän väitteet ovat vain niin huvittavia vieraiden kuullen, mutta läheisen ei koskaan. Ennen kuin avaa silmänsä ja näkee koko totuuden.

Vierailija
5062/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että mua ärsyttää tuo marttyyri Sammy..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5063/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy Dania, kun puhuu kuinka toivoo, että Eve ei jättäisi häntä kolmen viikon romanssinsa takia, muttei yhtään ajattele siltä kantilta, että ansaitseeko hän itse sellaisen naisen, joka koheltaa tuolla rajoista ja toisen tunteista välittämättä. Rakastunut reppana.

Vierailija
5064/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve kyllä harmittaa. Ymmärsin häntä alussa mutta nyt käytös musta itsekeskeistä. Minä minä minä. Luuleeko hän olevansa Danin yläpuolella? Missä on arvostus Dania kohtaan? Dan puhuu aina kauniisti Evestä, Eve vaan uhkaa laittaa Danin tilille.. siis mistä? Siitä että arvostaa naistaan eikä halua tätä satuttaa?

Vierailija
5065/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minna naureskelee omalle panemiselleen ja minuutin päästä lohduttaa Vilmaa. Eikä tajua että Sammystäkään ei välttämättä ollut kiva katsella hänen panemistaan. Jotenkin niin sakeita koko sakki ettei pysty ymmärtää.. Uusi pari jotenkin tylsä mutta silti myös niin hämärä. Se jätkä ei ole hokenut kuin niinku sanaa ja sitä ihme kylpyläjuttua jaksosta toisee.

Vierailija
5066/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eve kyllä harmittaa. Ymmärsin häntä alussa mutta nyt käytös musta itsekeskeistä. Minä minä minä. Luuleeko hän olevansa Danin yläpuolella? Missä on arvostus Dania kohtaan? Dan puhuu aina kauniisti Evestä, Eve vaan uhkaa laittaa Danin tilille.. siis mistä? Siitä että arvostaa naistaan eikä halua tätä satuttaa?

Astua viettelyksen tielle. Kuinka ihanaa se on Even mielestä. Olisi vain kiva päästä lukemaan Even kirjoitelmat Kallesta ja heidän välisestään suhteestaan. Eve ei sitä totuutta meille kerro ja kertoo blogeissaan aivan muuta. Totuus on myös Even kirjoittamana vihkoon.

Vierailija
5067/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Elias poistanu instagram-tilinsä? :D

Vierailija
5068/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että mua ärsyttää tuo marttyyri Sammy..

Minna-fani vain jaksaa jauhaa samaa asiaa...

Hei sinä joka jankkaat jostain Minna-fanista, ketään ei oikeasti kiinnosta. Pilaat ketjun.

On se huomattu, että yrität kääntä kaiken negatiivisen keskustelun Minnasta Sammyyn ja alat aina samalla tavalla solvaamaan Sammya. Sammy ei tehnyt uusissa jaksoissa mitään, eikä oikeastaan edes valita, vaikka Minna pani Markusta. Päinvastoin puhuu Minnasta elämänsä rakkautena. 

Vierailija
5069/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli tekisi ihan herättämismielessä täräyttää Dania vähän. Reppana etsii vain itsestään noita ongelmia, ja näkee Even kultaisella jalustalla. Puhuu vaan siitä, että toivottavasti Eve ei jätä häntä, ja sitten kun pääsevät saarelta, niin Dani aikoo "korjata tapansa" ja antaa Evelle niin maksimaalisen huomion, ettei toisella käy muut mielessäkään. Kun ei miesparka ymmärrä, että jos toinen oikeasti rakastaa, niin ei ne toiset käy mielessä vaikka oltaisiin kuukausi erossa.

Even käytöksestä tulee mieleen, että ei ehkä ole vielä kokenut sitä sydänpohjia myöten rakastumista, joten kaikki on hänelle vähän "harmitonta flirttiä"? Ei tunnu tunteet kumppania kohtaan olevan yhtä syvät kuin Danilla. Ja se ajatus, ettei hän käsitä, että parisuhteen laittaminen koetukselle ei ole sama asia kuin houkutusten mukana meneminen, vaan se on myös koettelemisen kestämistä, ettei anna edes mahdollisuutta moiseen, koska on niin uskollinen toiselle, eikä toisten seura kiinnosta kun ajatuksissa on vain se oma rakas.

Toivoisin, että ainakin jälkikäteen telkkarista nähtynä, omia ja muiden toilailuja katsoessa ja nyt ihmisten palautetta lukeneena Eve havahtuisi siihen, että Dani oikeasti rakastaa, eikä se ole itsestäänselvyys.

Vierailija
5070/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens jaksossa Kurhinen ja Oona alkavat ilmeisesti käydä syvällisiä keskusteluja. Mutta eivät vielä harrasta seksiä kuitenkaan. Jos nää harrastaa seksiä, kuten teaserissa näkyisi, se on varmaan ainoa oikeasti viihdyttävä asia koko kaudella. 

Vierailija
5071/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harmittää kuin tässä kään ketjussa ei voi sano totuutta. Eve on h                     O                R O

Siinä tapauksessa Dani on parittaja, koska näiden toiminta tuolla on täysin käsikirjotettua. 

Vierailija
5072/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen siitä Markuksen hymystäkin näkee, että ovat harrastaneet seksiä. Minnahan asiaa ei ole missään vaiheessa kiistänytkään. Markus sanoi jotain, että "sormipeliä, ei muuta" ja sitten alkaa virnuilemaan ja sanoo merkitsevästi "ehkä". Ja tosiaan sanoo siinä, että "se on jo siinä" altaalla, että eiköhän se nyt ole selvää, että ne harrasti siinä jo seksiä ja sängyssä kunnolla. 

Miks tää saa niin paljon alapeukkuja? Jos itse oisitte bileissä ja teillä olisi hauskaa jonkun jätkän kanssa altaalla, niin antaisitteko sen tosta vaan työntyä sisäänne? Eikö yhtään kävisi mielessä, että sitä kumia tosiaan kannattaa käyttää uuden kumppanin kanssa? (Ja Minnan ja Sammyn suhteen tulevaisuus näyttää vieläpä olevan pimennossa, eli jos päättävätkin jatkaa niin kiva tuoda tuliaiseksi toiselle joku tauti...)

Vierailija
5073/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna ei itkenyt siksi, koska Elias valitsi hänet treffeille, vaan hän alkoi itkemään jo siinä vaiheessa, kun ne tiputtivat sen yhden vaalean tytön. Hieman tarkkuuttaa.

Vierailija
5074/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvat punasena kuuntelen kun Vilma kertoo yksityiskohtaisesti koko suomen kansalle kuinka ei laukea jos ei ole yhtään piiskaamista, tukistamista, kuristamista tms makuuhuoneessa. Siis ei siinä mitään, että tykkää rajummasta seksistä, yllättävän monella on salaisuuksia makkarissa ja mun puolesta saa harrastaa vaikka kaasunaamari päässä, mutta jumankekka että kaikkien kuullen kertoo noita juttuja kun kamerat kuvaa....

Lisäksi: AAAAAAAAAAAPUA Toi Eliaksen söpöily-sössötys-hössötys iltabileissä. ihan karmivaa. Ja myötähäpeää herättävää. Niskavillat nousee pystyyn. Puistatus.

Vierailija
5075/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve on ennustajalla käynnin jälkeen ihmeissään, miten "mistään mitään tietämättä" ennustaja pystyi sanomaan Evelle tärkeitä asioita, kuten esim. matkustelu.

Tosiaan, kyllä siihen ihka aitoja ennustajan taitoja vaaditaan, että osaa arvata tuhansien kilometrien päähän kotimaastaan matkustaneen tyypin pitävän matkustelusta.

Vierailija
5076/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy Dania, kun ajatus on ollut vetää rynnäkkökännit, sammua kympiltä ja nukkua aamuun asti, niin neljältä yöllä herää pää kipeänä kun Sammy pitää musat täysillä ihan omia bileitään. :D

Vierailija
5077/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän itse olen pitänyt hajurakoa tuossa vieressä nukkumisessa, mutta Vilma ja Santeri siellä lusikassa vaan nukkuu...

Vierailija
5078/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieli tekisi ihan herättämismielessä täräyttää Dania vähän. Reppana etsii vain itsestään noita ongelmia, ja näkee Even kultaisella jalustalla. Puhuu vaan siitä, että toivottavasti Eve ei jätä häntä, ja sitten kun pääsevät saarelta, niin Dani aikoo "korjata tapansa" ja antaa Evelle niin maksimaalisen huomion, ettei toisella käy muut mielessäkään. Kun ei miesparka ymmärrä, että jos toinen oikeasti rakastaa, niin ei ne toiset käy mielessä vaikka oltaisiin kuukausi erossa.

Even käytöksestä tulee mieleen, että ei ehkä ole vielä kokenut sitä sydänpohjia myöten rakastumista, joten kaikki on hänelle vähän "harmitonta flirttiä"? Ei tunnu tunteet kumppania kohtaan olevan yhtä syvät kuin Danilla. Ja se ajatus, ettei hän käsitä, että parisuhteen laittaminen koetukselle ei ole sama asia kuin houkutusten mukana meneminen, vaan se on myös koettelemisen kestämistä, ettei anna edes mahdollisuutta moiseen, koska on niin uskollinen toiselle, eikä toisten seura kiinnosta kun ajatuksissa on vain se oma rakas.

Toivoisin, että ainakin jälkikäteen telkkarista nähtynä, omia ja muiden toilailuja katsoessa ja nyt ihmisten palautetta lukeneena Eve havahtuisi siihen, että Dani oikeasti rakastaa, eikä se ole itsestäänselvyys.

Eikö se juuri niin mene, että ihminen aina tykkää eniten juuri siitä, joka ei niin välitä vaan on vaikeastitavoiteltava? Vahvasti todella näyttää, että Dani jumaloi Eveä, Eve ottaisi mieluiten Kalun ja Kalu vetäytyy koska ei halua Eveä oikeasti.

Vierailija
5079/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, meneeköhän Elsan ja Jonnan 24h treffitkin panemiseksi jossain nurkan takana... Senhän Vilma saisi tietoonsa vasta Elsan kertomana tai viimeistään nyt tv:stä.

Vierailija
5080/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evellä oli niin ikävä Dania että oli ihan pakko valita Kalle treffiseuraksi jälleen kerran, vaikka Danin toive oli ettei kolmea kertaa käydä saman tyypin kans treffeillä, mutkun Eve ties ettei Kallen kans tarvitse sitä omaa puolisoa miettiä. No huomattu on ettei Eve Dania juurikaan mieti, kyöhnää, pusuttelee ja lusikoi vieraan miehen kanssa koko ajan. Liekkö kertaakaan miettinyt miltä se kaikki Danista tuntuu. Mutta tokihan kaikki on Danin vika, hän on pelannut pelinsä saarella väärin.

Hyi että mikä ihminen tuo nainen. Mä tavallaan toivoisin että Dani vielä räväyttäis jotenkin, avautuisiko Even silmät. Mut sit toisaalta hyvä vaan jos Dani seisoo loppuun asti tyylinsä takana, antaa 100% paremman kuvan itsestään tv:ssä, kuin puolisonsa.

Nää kaks on varmaan ens kaudellakin mukana, silloin Even pitää todistaa kaikille rakkautensa Daniin...