Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
5021/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo Jonnan puheet siitä, että pelaa vaan peliä Elsalla, ovat totta, niin vau, nyt on kerrankin sinkku onnistunut tehtävässään!

En nyt väittäisi että olisi onnistunut. Jonnan olisi pitänyt lopettaa homma kesken. Eliaksen kannalta hän teki tuplat. Jälkikäteen on hyvä sanoa mitä tahansa. Varattu mies vei vain voiton, koska Elias itse kutsui Jonnan huoneeseen, ei Jonna.

Vierailija
5022/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis, Elsa painoi siellä Jonnaa kahdesti ja asuu silti yhä Vilman kanssa yhdessä?

Mikä sitä naista oikein riivaa, miten ei jo juokse?! Ei oo enää kovin hauskaa katsella tuollaista sekoilua... toivottavasti ens vuonna saadaan sellaisia pareja, joilla on sen verran hyvä itsetunto, ettei tarvitse sääliä ketään koko kautta. Tuntuu että tällä kaudella on monta, joilla on vähän liikaa selvitettävää itsensä kanssa. Komatsu tajus sentään lähteä kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5023/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta näytti että Vilma järkyttyi eniten siitä, että Elias ei tiedä, että muut tietää. Että Eliasta nyt pelataan tässä jotenkin. Ihan kajahtaneina pidän kumpaakin, enkä ole ihan niin satavarma, että Vilma on tässä joku heikko kukkanen. Siis huono itsetunto sillä ihan selkeästi on ja jotain muuta viirausta, mutta nään Eliaksen ja Vilman täydentävän toisiaan tasavertaisella outoudella. Oletan, että Elias ja Vilma ovat tulleet pelaamaan tänne jotain ihan omaa peliään, joka nyt ei ihan mene niinkuin on suunniteltu, kun tuotanto ja sinkut laittaa kapuloita rattaisiin. Jumalakompleksia on varmaan vähän kummallakin, mutta erityyppistä.

Vierailija
5024/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei panemista ole nähty. Sana sanaa vastaan. Elias on vaan nukkunut ja leikillä vähän kuristellut josta äänet ja muut valehtelee. Vilman omin sanoin pari jaksoa sitten, uskon ennemmin Eliasta jota rakastan kun jotain sinkkutyttöä jonka nimeä tuskin muistan..

Elias voittaa elämänpelin.

Vakka kantensa löytää jne.

Vierailija
5025/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei panemista ole nähty. Sana sanaa vastaan. Elias on vaan nukkunut ja leikillä vähän kuristellut josta äänet ja muut valehtelee. Vilman omin sanoin pari jaksoa sitten, uskon ennemmin Eliasta jota rakastan kun jotain sinkkutyttöä jonka nimeä tuskin muistan..

Elias voittaa elämänpelin.

Miksi Elias on sitten vihainen tuotannolle, kun hän ei tiennyt heidän seuraavaan tilannetta? Enkä usko Jonnan valehtelevan. Mitä hän siitä hyötyy loppujen lopuksi, ei yhtään mitään valehtelemalla ja yrittää rikkoa jo oudun suhteen Eliaksen ja Vilman välillä. 

Vierailija
5026/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elias on salkkareiden Aaro.

Vierailija
5027/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nuo Jonnan puheet siitä, että pelaa vaan peliä Elsalla, ovat totta, niin vau, nyt on kerrankin sinkku onnistunut tehtävässään!

En nyt väittäisi että olisi onnistunut. Jonnan olisi pitänyt lopettaa homma kesken. Eliaksen kannalta hän teki tuplat. Jälkikäteen on hyvä sanoa mitä tahansa. Varattu mies vei vain voiton, koska Elias itse kutsui Jonnan huoneeseen, ei Jonna.

Mutta eikö sinkkujen "tehtävä" ole houkutella varatut viettelykseen, eli pettämään puolisoaan? Tässähän Jonna nimenomaan onnistui, mitä "iloa" olisi ollut jättää homma kesken? Ja vielä suurempi onnistuminen nimenomaan oli se, että lopullinen viettelykseen lankeaminen tapahtui ihan varatun omasta aloiteesta, ei tarvinnut paljon siinä vaiheessa enää houkutella. Go Jonna!

Vierailija
5028/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutu+ spoiler:

Eliaksen ja Jonnan leikit, kyllä meni päätyyn. Täytyy sanoa että tuotannolta hyvä ratkaisu jättää kertomatta Eliakselle että asia on tiedossa. Syy on se että nyt sekä katsoja että Vilma näkevät, miten kylmästi Elias pystyy manipuloimaan ja valehtelemaan, ilman mitään tunnontuskia. Puhuu kameroille että mitään rajoja ei ole ylitetty yms. Itse aktin lisäksi tämän pitäisi herättää Vilma tajuamaan, että miten häntäkin on todennäköisesti koko tämä aika manipuloitu ja Elias on siihen ihmisenä täysin kykenevä.

Pelkään vaan että nyt kun videolla on myös tämä Jonnan ja Danin "free Vilma" keskustelu että Elias tulee taas selittämään asiat parhain päin, manipulaationa ja salaliittona häntä vastaan. Ja Vilma tulee uskomaan, mihin ei ole edes sanoja jäljellä. Jos Vilma tätä luet, niin Elias itse sanoi haluavansa olla naisten kanssa ilman kameroita ja teki itse omat ratkaisunsa. Hirveää.

Ihmetyttää muuten miten Kuronen päästää Eliaksen niin helpolla, kun Jonnea hiillosti kunnolla tämän käytöksestä ja kysyi oletko psykopaatti yms.. Sen sijaan jotain Dania roostataan. Ja miksi Eveltä ei kysytä mitään tämän itsekeskeisestä käytöksestä..

Vierailija
5029/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun palsta menee kiinni jo niin aikaisin illalla, ettei enää jakson jälkeen kerkeä kommentoimaan tänne ja aamulla ei enää muista mistä piti kommentoida, eikä viitsis uudestaan jaksoja katsoakaan.

Eilisestä kuitenkin päälimmäisenä jäi mieleen se, kuinka ärsyttävä Eve nykyään on. Ekat pari jaksoa jopa tykkäsin siitä, mutta nyt ei voi kyllä käsittää tuota toimintaa. Kalle selitti vakavissaan jotain juttua ex-tyttöystävästään ja vakuutti ettei monelle siitä avaudu, mut Evelle voi kun hän luottaa siihen niin paljon, no nyt ei tarvitse enää tuolla tarinalla mitata kenenkään luotettavuutta kun puoli suomea on jo sen nähnyt.

Melissan mukana olokin ihmetyttää. Nuoren ja äärimmäisen epävarman tytön paikka ei ole tuolla. 

Vierailija
5030/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että minkä mielihyvän sain kun Elias jäi kaikesta kiinni: valehtelusta, manipuloinnista ja pettämisestä. En ole koskaan tajunnut miten narsistit luulevat aina olevansa muita ovelampia ja jäävät lopulta niin nolosta kiinni. 

Jos Vilma taas on antanut anteeksi tämänkin jälkeen... no, olen ihan sanaton. Toivon että Vilma ei nolaa itseään viimeisessä jaksossa ja kuuntele halpoja selityksiä.

Vierailija
5031/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi uudet Ruutu+ jaksot. Voi Luoja. Myötähäpeä Island.

Vierailija
5032/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää varmaan katsoa plus-jaksot uudestaan, kun meno oli niin outoa, ettei mennyt kertakatsomisella jakeluun.

Vierailija
5033/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotanto varmaan kyllä ylpeä itsestään, onhan toi Eliaksen ja Vilman valinta ohjelmaan aikamoinen herkku

Vierailija
5034/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Vilma. Miten surullinen katseensa oli hänen nostaessaan kasvonsa Kuroseen päin. Tämä hetki tuntui kyllä jossain sisimmässä.

Pahasti vain näyttää, että Vilma on uskonut Eliaksen typerät valeet pettämisestä. Toivon kovasti, ettei näin olisi.

Vierailija
5035/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä omassa päässä viiraa kun oli vaikea uskoa että Elias menisi noin pitkälle. Kai sitä halusi uskoa että ei se nyt ihan täysin mätä tyyppi ole, vaikka olen inhonnut henkilöä alusta asti. Odotan eniten tämän parin viimeistä iltanuotiota.

Eve on noussut kuvottavuudessaan melkein Elsan rinnalle. Itsekeskeinen ja typerä nainen. Sääliksi käy Dania.

Vierailija
5036/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eve on jotenkin tunteeton paska. Aika häikäilemätön puollustaesssaan omia tekemisiä. Minä minä minä

Vierailija
5037/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainoa, jonka mielestä uima-altaassa ei ehkäpä ollut seksiä? Olivathan Minna ja Markus lähekkäin, mutta seksin harrastaminen tuli humalaisen porukan suusta. Minna sanoi jossain välissä, että seksiä ei altaassa ollut, enkä tiedä miksi hän asiasta valehtelisi kun muuten on kyllä ihan suora ja avoin näistäkin asioista.

Vierailija
5038/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma varmaa on nyt surullinen kun Elias joutuu häpeään ei siiitä että Vilma tuli petetyksi!?

Vierailija
5039/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolen tunnin päästä mtv3 Tykkää mun vanhemmat, jossa Elias!!!

Vierailija
5040/7556 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minnan ja Sammyn juttua nyt ei voi ees verrata tähän, kun on ennenkin petetty puolin ja toisin.

Minna on pettänyt. Siitä ei ole mitään faktaa, että Sammy olisi pettänyt koskaan, koska se väite esitettiin vasta tuolla saarella, jossa Sammy on muutenkin halunnut kostaa Minnalle. Extrassa sitä on mietitty useampaan kertaan, että Sammy on todennäköisesti keksinyt koko asian. 

Ja paljon härskimpää Minnan touhu on, kun altaalla muiden nähden h**ii. Inhottava ja tunnekylmä nainen. Minna vielä yrittää pelata asian niin tolla "eroilmoituksellaan" ettei hän näyttäisi tekevän mitään väärää. Kurosen puheista voi päätellä, että he saattavat iltanuotiolla vielä palata yhteen, niin tuo on ihan pelkkää manipulointia Minnalta ilmoittaa eronneensa samana päivänä, kun Menee Markuksen kanssa sänkyyn. 

Sammyn puheista treffeillä Amandan kanssa näkee, että hän rakastaa Minnaa aidosti, mutta Minnalla ei ole aitoja tunteita Sammya kohtaan. 

Sammy Minnasta: "Me ollaan saavutettu hänen kanssa niin syvä semmonen henkinen yhteys, jota mä en ole koskaan kenenkään kanssa saavutettu. Me ollaan jotenki niin samal aaltopituudel ja et semmost yhteyttä mä en oo kenenkään muun naisen kanssa kokenu. Vaik tuol on roughei hommii ja vitunmoista nöyryytystä ja alentavaa ja loukkaavaa paskaa, ni ei se rakkaus naps lopu. 

Minna Sammysta: "Se saa mut näyttämään normaalilta ja kauniilta sen rinnalla. 

Minna sanoo kertoneensa itse pettämisestään Sammylle, ja Sammy on masentunut ja ottaa kaljaa. Eli ilmeisesti Sammyn juominen on lisääntynyt Minnan pettämisen myötä. Luulisin, että Minna on kertonut Sammylle, koska jotenkin nauttii siitä, kun Sammy tuntee hänen takiaan tuskaa. Nyt tekee taas saman tuolla ja nöyryyttää Sammya harrastamalla seksiä toisen miehen kanssa. 

Markus ei ole tuolla mitään muuta kuin Minnan pelinappula, ja vaikuttaa säälittävällä tavalla kuvittelevan olevansa joku kovakin peluri. 

Niin ja Sammy sanoo juovansa niin paljon viinaa ettei pysty pan*emaan naisia saarella, tarkoituksella. Viinalla on vain pahana tuottaa harhoja, kun on nauttinut alkoholia monta päivää putkeen. Danin mukaan Sammy piilotteli viinoja kenkiin, vesipulloihin ja sängyn alle. Tämän takia Sammy ei ole päässyt yli vieläkään Minnan pettämisiä saarella ja tuleeko koskaan pääsemään. Sammyn sanoin Minnan pan* ei tullut yllätyksenä hänelle kun hän näki Minnan tekemiset iltanuotiolla.