Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Temptation island Suomi 2018 - keskustelu

Kommentit (7556)

Vierailija
2921/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin ymmärtää Eliaksen huumoria. Hänen juttunsa ovat niin kauheita, että hän olettaa ihmisten automaattisesti ymmärtävän ne huumoriksi. Tavallaan ehkä nauttiikin siitä, että tosikkoparvi ottaa kaiken kirjaimellisesti ja tosissaan. Ilmeisen kova tyyppi Elias on, kun ottaa riskin, että ihmiset pitävät häntä k*sipäänä.

Vierailija
2922/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markus lähentyi Minnan kanssa +jaksoissa. Markus kertoi, että bilepäivänä heille on yllättäen muodostunut joku uusi yhteys. Päätyivät nukkumaan yhdessä Minnan huoneeseen. Edelleen uskon, entistä vahvemmin, että juuri he harrastavat seksiä teaserissa. Ehkä Minna saa tietää Sammyn Tuusulan reissuista tai sitten Sammy päätyy sänkyyn jonkun kanssa. Tai sitten vaan Minna innostuu bileissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö persoonallisuushäiriöiset noin avoimesti häiriönsä kaikelle kansalle? Siis Eliaksen jutut ja käyttäytyminen vetää kyllä sanattomaksi mutta että noin avoimesti? Olen aina pitänyt narsisteja ja muita sen verran laskelmoivina että ymmärtävät pitää pimeän puolensa vaikka tv-kameroilta piilossa ja kiusaavat uhrejaan silloin kun ei muut näe, eli kukaan ei ole todistamassa sitä. Saiko kukaan tästä mitään selvää?

Ei siis ollut tarkoitus puolustella Eliasta, ihan sekaisin se on, mutta yleisenä pohdintana vaan.

Persoonallisuushäiriö ei ole valinta, vaan parantumaton sairaus jota poteva ei yleensä itse tajua olevansa sairas. On totta että narsisti osaa useimmiten käyttäytyä, mutta vain tiettyyn rajaan saakka. Tämä on kuin BB-talo jossa joutuisi pitämään kulisseja yllä vuorokaudet ympäri, eikä moinen onnistu narsistiltakaan, vaan se muita alistava itserakkaus puskee väkisinkin läpi. Tässä tapauksessa vaikuttaa tosin että kyseessä on narsismin lisäksi tunnekylmä psykopaatti, joka ei kykene empatiaan, vaan käytöstä ohjailee opitut käyttäytymismallit. Siitä kielii sekin miten naiset on hänelle vain esineitä ja pelinappuloita.

Vierailija
2924/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään väliä, mikä hänen ammattinsa on, hänellä on hyviä havaintoja. Harrin mielestä Vilma ja Elias sekä Minna ja Sammy kävelevät yhdessä ulos, tai Minnasta ja Sammysta oli sitä mieltä ainakin, että saavat asiansa sovittua. Olen siitäkin samaa mieltä.

Seuraavat jaksot, mitä nyt extraa vilkaisin, ovat tylsiä, koska Noora lähti, Minna pillittää ja kaipaa poikaystäväänsä, joka ei edes sovi hänelle ja lyöttäytyy sinkku Markuksen seuraan ilmeisesti, koska heidän välillään ei ole mitään kemiaa, eikä tarvitse näin ollen pelätä mokaavansa.

En usko Sammyn ja Minnan jatkavan. Iltalehden haastattelupätkässä ovat ainakin todella jäykkiä, eivätkä katso toisiaan. Edes kun pitää kehua toista. 

Vierailija
2925/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eliaksen ja Vilman suhdehan on ihan ilmiselvä BDSM tyyppinen suhde. Ainoastaan se että tässä tapauksessa toiminta on myös seksin ulkopuolista. Eli Eliaksella on suhteessa dominoiva rooli ja Vilma taas subi, eli alistuva. Tottakai se ulkopuoliselle näyttää aika karulta mutta kyse onkin vähän erikoisemmista mielihaluista jotka poikkeavat valtavirrasta. Vilma puolustelee Eliasta sen takia että hän tietää tasan tarkalleen mistä on kyse ja itse nauttii myös siitä. Vilma myönsi viimeisimmässä iltanuotiossa että heidän seksi on aika rajua mihin todennäköisesti liittyy tietynasteinen väkivalta (läpsiminen,kuristaminen) , nämä näkyy selkeästi tietyistä Eliaksen mielihaluista mitä hänellä on.

Tää voi olla aika kova paikka nykyaikasessa MeToo maailmassa missä miehen dominointi on aina ja joka tapauksessa naisen pakottamista johonkin mistä nainen ei voi itse nauttia.

Se miten Elias kommentoi naisia tuolla resortissa johtuu siitä että kyseinen ihminen on vain sosiaalisesti todellla erikoinen, voisi olla jotain aspergeria tai vastaavaa.

Kun vähän miettii, niin tajuaa, että ei ole tervettä kiihottua jostain kuristamisesta. Sairasta, ja jos itsellä olis noin niin lähtisin kyllä viiden vuoden psykoanalyysiin, jotain siellä taustalla olis pahasti vialla. Ihan turha selittää, että "tää on vain mun juttu", sairasta se on!

Vierailija
2926/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen että oli myös Danin kannalta hyvä että Markus lähti. Uskon että piristyy tuosta nyt kun ei märehdi Maken kanssa paskoja videoita. En olisi ikinä uskonut että sanon näin, mutta Amanda on yllättävän fiksun oloinen. Heittää ainakin hyviä ja asiallisia kommentteja ohjelmassa.

Vierailija
2927/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se analyyttisyys on rationalisointia, eli tyypillistä peraoonallisuushäiriöiselle. Ei ole kyse pelkästään siitä että Elias sanoo asiat suoraan vaan siitä että kuka edes ajattelee sellaisia juttuja?

No aika moni. Useimmat meistä omituisia ajattelevista ei vaan viitti puhuu niitä ääneen, kun vastaanotto on tällanen :D 

Vierailija
2928/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilman ig priva nykyään. Tais olla kukkahattutädeille vähän liikaa nuo paljastukset noista suhteiden ominaispiirteistä.

Vierailija
2929/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua on alkanut ärsyttää tuo Eve. Tuntuu jotenkin niin pinnalliselta, ylipirteältä ja tekoiloiselta koko ajan. Eikä oikein koskaan puhu mitään järkevää. Olis varmaan aika rasittavaa seuraa.

Kun vertaa esim. Amandaan, niin ero jutuissa ja käytöksessä on kuin yöllä ja päivällä.

Vierailija
2930/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna kuulostaa ihan robotilta. Elias sitä ja Elias tätä.

Vierailija
2931/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amanda on ainut kenelle Elias ei sano mitään, koska se tietää, että Amandalla näkee suoraa ton hevonp*skan läpi. Varmaan tarkotuksella välttelee Amandaa.

Vierailija
2932/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovaali kyl sekaisin!

Vierailija
2933/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä ton Elsan "huumoria"... Sanoi et haluu 2 lasta tai ehkä 3, jos käy vahinko. Kuulemma 3 on siinä mielessä hyvä et jos yks jää auton alle tai jotenkin muuten tyhmä et sen vois antaa pois.

...........Sanaton

Myönnän, että meillä on miehen kanssa tän tasoista läppää joskus. Mutta ei tulisi mieleenkään selittää samaa settiä jollekin puolitutulle kameroiden edessä.

Vierailija
2934/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita on noi twiitit. Kalle eli Kalu, Tuula eli Tuhero 😂

Vierailija
2935/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Antti, mustasukkaisuus ei todellakaan kuulu parisuhteeseen eikä se ole tapa kertoa välittämisestä.

Vierailija
2936/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs urpo toi Jennie on? Kertoo hymyillen Eliaksen kehuista, mua ei kiinnostais yhtään.

Vierailija
2937/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Toisella puolen Eve kommentoi että "Ei oo ollu tarvetta olla mustasukkainen. Ku mä tiiän niin vahvasti että kuin onnekas se on ku se on saanut mut."

No ei kyllä sanonut noin, vaan että Dani on näyttänyt sen niin selvästi, että Dani tykkää hänestä, että Dani ei ole antanut aihetta mustasukkaisuuteen. Mustasukkaisuus ei muuten ole mikään rakkauden synonyymi.

"Ku mä tiiän niin vahvasti että kuin onnekas se on ku se on saanut mut." on suora quote Even suusta.

Vierailija
2938/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsin kyllä Antin pointin: pieni, terve mustasukkaisuus on ok! On se aika karua jos oma kumppani ei välitä yhtään mitä ympärillä tapahtuu.

Vierailija
2939/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttääkö persoonallisuushäiriöiset noin avoimesti häiriönsä kaikelle kansalle? Siis Eliaksen jutut ja käyttäytyminen vetää kyllä sanattomaksi mutta että noin avoimesti? Olen aina pitänyt narsisteja ja muita sen verran laskelmoivina että ymmärtävät pitää pimeän puolensa vaikka tv-kameroilta piilossa ja kiusaavat uhrejaan silloin kun ei muut näe, eli kukaan ei ole todistamassa sitä. Saiko kukaan tästä mitään selvää?

Ei siis ollut tarkoitus puolustella Eliasta, ihan sekaisin se on, mutta yleisenä pohdintana vaan.

Ei ne näytäkään sitä, jos sä näät vaikka jotain tällaista tutun tuttua pari tuntia illanistujaisissa. Vähän hassut kommentit on kans helppo sivuuttaa sillä, et meitä ihmisiä on niin monenlaisia.

Jos tällanen tyyppi ois samalla työpaikalla, tai... Temptation islandilla, näkisit muitakin puolia ainakin vähän. Varsinkin kun tuolla kamerat kuvaa hyvän osan päivää KOLME VIIKKOA. Välillä varmasti unohtaakin kamerat ja antaa vaan mennä.

Vierailija
2940/7556 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eveä en haluais nähdä ollenkaan! Yök.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme