Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES FLIRTTAILEE, AI KU ÄRSYTTÄÄ..

Vierailija
16.04.2006 |

Tänään olimme koko perheen voimin siellä helsingin auto shoussa, lähdimme pojan ja tytön kanssa ostamaan ilmapalloja vähän matkan päästä. Takas kun tulimme siihen missä miehen olisi pitänyt olla, (jäi katselemaan yhtä tuunattua autoa) niin ei ollutkaan vaan pienen etsinnän jälkeen löysin sitten sen retkun. Siellä se niin jutteli ja nauroi yhden semmoisen esittelijäpimatsun kanssa, ja silmät meni härskisti koko kroppaa myöten läpi. Koko kroppa oli semmoisessa iskuasennossa (olemme olleet yhdessä jo monta vuotta, tunnistan helposti) ja muutenkin juuri semmoinen iskuvaihe päällä. Pimatsu nauroi kuin pikkulikka ja keimaili koko ajan miehelleni. En sitten tiedä mistä puhuivat..

Pää punasena vein lapset sitten syömään, koska en halunnut siinä raivossa mennä lasten kanssa isin luokse. Meni AINAKIN puoli tuntia ennenkuin mies sitten tuli paikalle. Vihanen kun ampiainen, koska emme olleet tulleet auton luokse takaisin. Kysyin että koko ajanko oli siinä odottanut, niin ylieleisesti viuhtoi käsiään ja murisi että siinä hän koko ajan odotti. On kumma vaimo kuulemma hänellä kun laittaa miehensä odottamaan.

TÄMÄ RAIVO! Mitään en sanonut että kyllä tiesin missä hän oli, olin vain hiljaa ja kuplin pinnan alla. Siitä asti mököttänyt minulle ihan kummallisesti ja äyskinyt. Ikäänkuin tuommoisesta oikeastikaan olisi suuttunut.. ARGH!

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuommoisesta flirttailun/iskemisen huomauttamisesta voi tollaisia raivareita ottaa, ettei kotiin tulla.

Vierailija
22/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hanki elämä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja on tarkotettu nimenoamaan sun miehestyyppisille surkimuksille, jotka ei saa kotona pillua!!!

Vierailija
24/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti jotain on nyt siis menossa meillä. Mies on ollut ystävnsä luona nämä kaksi yötä. Sain eilen iltapäivällä yhden hänen duunikaverinsa kiinni joka ehkä tiesi missä hän on. Sanoin hänelle, että jos ei välitä soittopyyntöä eteenpäin, minä soitan poliisille. Mies soitti tunnin päästä.

Ei sanonut kenen kaverin luona oli, mutta ei kuulemma tule ihan vielä kotiin. Minä yritin itkun seassa saada jotain järkevää sanottua, hoin kyllä varmaan vain koko ajan että mitä tapahtuu ja mitä tämä nyt on. Mies oli todella vaitelias, ihan päinvastainen ihminen jonka kanssa olen nämä vuodet yhdessä ollut. Tilanne ja se puhelu oli niin omituinen, minä vain itkin koska mitä tahansa kysyin, mies vastasi jotain epämääräistä töistä tai ohitti aiheen hiljaisuudella. Puhelusta tuli kuva että minä olen tehnyt jotain äärettömän pahaa kun näin minulle ja lapsille tekee.

Lapsistakin kysyin että eikö hän meinaa tulla kotiin kun kaksi päivää oltu jo ilman isiä ja lapsilla epätietoisuuden siivittämä ikävä, siihen ei sanonut mitään. Lopussa ärähdin että jos ei minun takiani niin sitten lapsia jos kerran rakastaa niin heidän takiaan tulee takaisin selvittämään asian ja että tämä on epäreilua pitää minut ja lapset pimennossa.

Kysyin että onko hänellä joku motiivi, nainen ehkä, miksi näin käyttäytyy, naurahti vain ja sanoi että hänhän sanoi että olen vainoharhainen. MIKÄ IHMEEN VAINOHARHAINEN minä huusin takaisin, siihen mies ei sitten taas sanonut mitään.

Lupasi nyt sitten tänään tuossa puolen päivän aikana tulla kotiin juttelemaan. Minä en tiedä mitä minun täytyy kysyä. Pakkohan tähän on olla joku järkevä syy, minä en ymmärrä lainkaan mitä tapahtuu. Meillä ei ole ollut mitään ikävää tapahtumaa, ei mitään selvittämätöntä eikä MITÄÄN, siis MITÄÄN!!! Mä en ymmärrä. Tuntuu kuin joku olisi vienyt aivot joilla ajatella.

Sitä toista naista mä nyt pelkään, ehkä hänellä tosiaan on sitten ollut joku muu, mutta miten minä en ole voinut sitä muka huomata??? Mies on töissä päivät jonka jälkeen käynyt ystävien kanssa yhdellä ja tosiaan ollut vain ehkä sen tunnin pois ylimääräistä. Useasti olemme lapsien kanssa menneet vielä vastaan kyseiseen ravintolaan, josta mies tullut. Kotona loppuajan minun ja lapsien kanssa, mitä nyt silloin tällöin normaaleita menoja ollut pois: kaupankäynti tms. Rahanmenoja ei ole ollut, öitä ei ole pois ollut, no ehkä joskus vuos sitten työmatkalla, mutta se nyt onkin sitten ainoa. MINÄ EN OLE OLLUT VAINOHARHAINEN!!! MITÄ TÄMÄ ON??!!! Olen vain miettinyt ja miettinyt että mikä tästä puuttuu jota en näe. Ihminen jonka kanssa olen ollut jo niin pitkään onkin täysin eri ihminen kuin mikä koskaan on ollut. Mitään ei suostu sanomaan ja menee pois?? KERTOKAA!!

Itkettää, ahdistaa, vituttaa, mutta eniten ihmetyttää.. Mä en tajua!!

ap

Vierailija
25/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona on todellakin saanut pillua. Siitä ei ole kyse.

Vierailija
26/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" olet vainoharhainen" yms. tarkoittavat, että miehellä ei ole puhtaita jauhoja pussissaan. :(

Vierailija
27/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten sovittu että tullaan lasten kanssa sitten vastaan kun mies soittaa jotta jatkamme vaikka kauppaan siitä yhdessä kun ravintola matkan varrella. EN MINÄ YLLÄTTÄEN OLE ESIMERKIKSI KOSKAAN mennyt miestä vastaan ihan kuin kytätäkseni!!

ap

Vierailija
28/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole. Olen ihan hoikka enkä ole valittanut mistään autokaupan tytöstä.

ap

Vierailija
29/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi sanomalla että rakastat häntä ja haluaisit selvittää asian, mitä se sitten onkin. Jos olette menneet kovin nuorena yhteen, voihan olla että miehellä on jotain elämätöntä elämää ja kriisi siitä, että tässäkö tämä olikin...

Koita etsiä ratkaisua ja kysyä, mitä SINÄ voisit tehdä, haluaisiko miehesi sinun tekevän joitakin asioita toisin tms.?

Vähän pahalta vaikuttaa kieltämättä, muta koita pitää pää kylmänä. Saisitko lapsia edes vähäksi aikaa jonnekin, jotta he eivät joudu kuulemaan välienselvittelyänne? Saisitte keskustella asiasta ihan rauhassa.

Vierailija
30/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin puhelimessa häneltä myös että mitä minä olen tehnyt väärin. Oli hiljaa hetken ja sanoi sitten etten mitään. Sitten kysyin että miksi sitten näin tapahtuu jne.. ei taas sanonut mitään. Lähden tuossa kymmeneltä viemään lapsia mummolaan, etteivät joudu siihen kuulolle.

Ihmettelen vain syvästi että miten näin arkipäivänä mies pääsee töistänsä pois. Yleensä on erittäin hankalaa muuten kuin ruokatauolle päästä kun on niin kiire. Että meinaako mies tulla vain minuutiksi istumaan ja sitten menemään vai onko hänellä lainkaan töitä.. huoh.. mä olen iiiihan sekaisin..

ap

Vierailija
31/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit, että hän mutisi jotain töistä puhelimessa... vaan pianhan tuo selviää.

Koita jaksaa, onnea matkaan!

Vierailija
32/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdollista että mies olisi työpaikalla ihastunut johonkin naiseen? Johonkin joka ei kuulu " vakiokalustukseen" . Tai onhan mahdollista että miehelläsi on joku ihme kriisi päällä? Joku ystävä mustamaalannut sinua. Joku eronnut mies joka on naureskellut miehellesi sitä kuinka miehesi on muka tossun alla yms. Ihan outoa kuitenkin toi on! Ei aikuinen mies noin vain jätä perhettään ja lähde kavereilleen yöksi. Kyllä siinä lapsetkin jo häiriintyy...

Minusta sinun pitäisi olla nyt tosi kovana!!!! Älä vain ala itkemään. Ole kylmä miestäsi kohtaan. Anna semmoinen kuva että nyt äijä lähde kävelemään ja takaisin ei ole tulemista jos noin ääliömäisesti, kakaramaisesti käyttäydyt. Tai sitten jättäisin miehen lasten kanssa heti kun mies ovesta sisään tulee. Minä haukkuisin todennäköisesti miehen pystyyn jos tuollaista menisi tekemään. Pakkaisin kassin ja lähtisin hotelliin yms. ja en ilmottelisi itsestäni mitään. En vastaisi miehen puheluihin yms. Siinähän ihmettelisi että mihin muija on hävinnyt!!!!

Vierailija
33/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kysyin puhelimessa häneltä myös että mitä minä olen tehnyt väärin. Oli hiljaa hetken ja sanoi sitten etten mitään. Sitten kysyin että miksi sitten näin tapahtuu jne.. ei taas sanonut mitään. Lähden tuossa kymmeneltä viemään lapsia mummolaan, etteivät joudu siihen kuulolle.

Ihmettelen vain syvästi että miten näin arkipäivänä mies pääsee töistänsä pois. Yleensä on erittäin hankalaa muuten kuin ruokatauolle päästä kun on niin kiire. Että meinaako mies tulla vain minuutiksi istumaan ja sitten menemään vai onko hänellä lainkaan töitä.. huoh.. mä olen iiiihan sekaisin..

ap

SE JÄTKÄ EI ENÄÄ RAKASTA SUA PÄTKÄÄKÄÄN; SILLÄ ON TOINEN ELÄMÄ! UUSI RAKKAUS, NAINEN! YMM_

Vierailija
34/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lähti alunperin edes sellaisesta syystä kävelemään, miksi ei vastannut puhelimeen, oli pois jne. Meillä ei ole koskaan näin tehty, oli minkälainen kriisi tahansa, aina se on selvitetty kotona puhumalla.

Tämä on omituista!!

On niin paha olo, vaikken edes tiedä miksi ja varmaan kyllä pillahdan heti itkuun kun mies tulee.

-ap

Vierailija
35/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko mahdollista että mies olisi työpaikalla ihastunut johonkin naiseen? Johonkin joka ei kuulu " vakiokalustukseen" . Tai onhan mahdollista että miehelläsi on joku ihme kriisi päällä? Joku ystävä mustamaalannut sinua. Joku eronnut mies joka on naureskellut miehellesi sitä kuinka miehesi on muka tossun alla yms. Ihan outoa kuitenkin toi on! Ei aikuinen mies noin vain jätä perhettään ja lähde kavereilleen yöksi. Kyllä siinä lapsetkin jo häiriintyy...

Minusta sinun pitäisi olla nyt tosi kovana!!!! Älä vain ala itkemään. Ole kylmä miestäsi kohtaan. Anna semmoinen kuva että nyt äijä lähde kävelemään ja takaisin ei ole tulemista jos noin ääliömäisesti, kakaramaisesti käyttäydyt. Tai sitten jättäisin miehen lasten kanssa heti kun mies ovesta sisään tulee. Minä haukkuisin todennäköisesti miehen pystyyn jos tuollaista menisi tekemään. Pakkaisin kassin ja lähtisin hotelliin yms. ja en ilmottelisi itsestäni mitään. En vastaisi miehen puheluihin yms. Siinähän ihmettelisi että mihin muija on hävinnyt!!!!

Se viha tässä onkin nyt itkun seassa suuri, että mitä vittua tapahtuu. Mikä oikeuttaa jne..

ap

Vierailija
36/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku niin iso ja mutkikas juttu, että mies ei oikeasti tiedä, miten ratkaisisi sen tai ei kehtaa tulla eteesi kertomaan asiasta. Joko töissä on jotain todella hankalaa tai sitten tosiaan mies voi olla ihastunut johonkin toiseen. Tai sitten ikäkriisi/elämänvaihekriisi ja on sen vuoksi ihan sekaisin.

Koita olla itkemättä, se pahentaa tilannetta. Mutta sen varmaan tiesitkin. Koita pitää pää kylmänä. Ei silti varmaan haittaa jos pahoittelet miehelle etukäteen, että olet aika tunnekuohun vallassa ja sitä on aika vaikea juuri nyt hallita...

Vierailija
37/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sitä v**tuttaa se, että olet kertonut hänen käytöksestään ja teidän asioista tällaiselle palstalle. Hän on tavallaan menettänyt kasvonsa, vaikka teidän henkilöllisyys onkin salassa. Miehet voi ottaa tuollaisen hyvinkin raskaasti.

Vierailija
38/77 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko olla jotain muita asiota miksi mies käyttäytyy noin? ei asiat järjesty pakenemalla niitä...jaksamisia sinulle ja lapsille.

Vierailija
39/77 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä sillä, saadaanhan mekin tätä ylhäällä pidettyä :-)

Vierailija
40/77 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänne siitä kertomaan. tai jos sille miehelle on vaikka tapahtunut jotain. tai sitten tää oli tosiaan provo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi