Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES FLIRTTAILEE, AI KU ÄRSYTTÄÄ..

Vierailija
16.04.2006 |

Tänään olimme koko perheen voimin siellä helsingin auto shoussa, lähdimme pojan ja tytön kanssa ostamaan ilmapalloja vähän matkan päästä. Takas kun tulimme siihen missä miehen olisi pitänyt olla, (jäi katselemaan yhtä tuunattua autoa) niin ei ollutkaan vaan pienen etsinnän jälkeen löysin sitten sen retkun. Siellä se niin jutteli ja nauroi yhden semmoisen esittelijäpimatsun kanssa, ja silmät meni härskisti koko kroppaa myöten läpi. Koko kroppa oli semmoisessa iskuasennossa (olemme olleet yhdessä jo monta vuotta, tunnistan helposti) ja muutenkin juuri semmoinen iskuvaihe päällä. Pimatsu nauroi kuin pikkulikka ja keimaili koko ajan miehelleni. En sitten tiedä mistä puhuivat..

Pää punasena vein lapset sitten syömään, koska en halunnut siinä raivossa mennä lasten kanssa isin luokse. Meni AINAKIN puoli tuntia ennenkuin mies sitten tuli paikalle. Vihanen kun ampiainen, koska emme olleet tulleet auton luokse takaisin. Kysyin että koko ajanko oli siinä odottanut, niin ylieleisesti viuhtoi käsiään ja murisi että siinä hän koko ajan odotti. On kumma vaimo kuulemma hänellä kun laittaa miehensä odottamaan.

TÄMÄ RAIVO! Mitään en sanonut että kyllä tiesin missä hän oli, olin vain hiljaa ja kuplin pinnan alla. Siitä asti mököttänyt minulle ihan kummallisesti ja äyskinyt. Ikäänkuin tuommoisesta oikeastikaan olisi suuttunut.. ARGH!

Kommentit (77)

Vierailija
1/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne typyt on siellä " esittelemässä" autoja ym. sälää. Tottakai ne " flirttailee" ja juttelee mukavia _kaikkien_ miesten kanssa siellä, keitä vaan kiinnostaa...! Se on niiden työ!:)

Enemmän minä olisin sinuna huolissani, jos ukkosi jonkun tuiki tuntemattoman naisen kanssa flirttailisi tuolla tavoin, esim. kaupassa/puistossa tmv.

Ja mieti tilanne toisinpäin; oikein söpö&komea mies tulisi esittelemään sinulle jossakin sinua kiinnostavassa " näyttelyssä" jotakin. Esim. kukkanäyttelyssä tiukassa trimmissä oleva komea nuori mies, ilman paitaa, esittelee uusinta puutarhatonttu kokoelmaa tmv;). Menet katsomaan niitä tonttuja, ja hän flirttailee sinulle, juttelee mukavia ja antaa sinun tutkailla hänen hyvin muodostuneita lihaksiaan KOSKA se kuuluu hänen työhönsä=hän koittaa saada sinut poistumaan tonttu kainalossasi tapahtumasta.

Olisitko puupökkelönä hänen vieressään, vai lähtisitkä ehkä hiukan viattomaan pikku flirttiin mukaan? Loukkaantuisitko jos miehesi suuttuisi siitä, kun palaa jätskiltä lasten kanssa? Mitä pahaa teit? Minusta et mitään! Kaunista taulua saa ihastella, niin myös kaunista naist tai komeaa miestä..!!! Mutta koskea ei saa, tai vaihtaa puhelin numeroita...

Vierailija
2/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää yrittää olla ylimielisempi sitten, mutta kun raivostuttaa niiiiin paljon. Nyt myönnän, mustasukkaisuutta tämä onkin. Ei se tyttö, mutta mustasukkainen mieheni asenteesta. Tai siis, aaaaaaaaaaargh, kehtaa kun olemme koko perhe siellä. *katsoo peiliin* Ja pidän hyvää huolta omasta ulkonäöstä, enkä ole mikään tyranni kotona. AIJAI kun pistää, miksi tuommoinen pimatsu.. *snif*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä vilauttelemassa paljasta pintaa, MYYNTITARKOITUKSENA, ja TOTTAKAI miesten täytyy siihen vastata!!?? Älä ap mene tuohon, ihan bullshittia.

Vierailija
4/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin juuri, älä mene ottamaan tuon neuvoja. Se on joku jolle se ei todellakaan merkitse mitään, kun puhutaan Syvästä rakkaudesta. Siihen ei kuulu kenenkään hempukoiden kanssa flirttailu jos on rakkautta tarpeeksi.

Vierailija
5/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan!!! Mutta tässä maailmassa nyt vaan myydään KAIKKEA seksillä... Jos rivissä on sata autoa, ja parin niiden vieressä todella kaunis typy bikineissä, on kai itsestään selvää mistä autoista miehet ovat kiinnostuneimpia...?;)

Ja nuo vähäpukeiset naiset nyt vain kuuluvat tuollaisiin autonäyttelyihin, jokaisen pitäisi se tietää. Jos häiritseen, niin näyttelyn voi myös jätää väliin!

Minä en ymmärrä ihmisten jeesistelua, onko täällä yhtäkään naista (ehkä sinä ap?) joka ei kiinnitä jo ihan kadulla vastaan kävelevään komeaan mieheen huomiota? Joskus saattaa hiukan flirtatakkin (katsoa silmiin, antaa pienen hymyn tmv.) MUTTA se EI todellakaan tarkoita että pettäisin miestäni...!

Minusta pieni viaton flirtti piristää päivää, ja koskaan en ole miestäni (en aiempiakaan!) pettänyt...!!! Sen suon myös miehelleni. Ja camoon, joku auonäyttely! Miksi ap:ta loukkaa miehensä käytös noin kovin? TAJUATKO ettei se nainen miehellesi flirttaillut siksi että olisi hänestä kiinnostunut, vaan koska se on hänen TYÖNSÄ! Vaikka mikä kalju, haiseva, vanha ukko siinä olisi juttua heittämässä, toimisi hän aivan samoin...!

Vierailija
6/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis nainen auton vieressä->mies saa mielikuvan päähänsä;tuollainen auto=kuin tuollainen typy kainalossa.

Tuskin miehesikään häneltä mitään osti? Harvat ostavat niitä autoja, muta ne naiset nyt vain myyvät niitä autoja siinä. Juttelevat parille sadalle ukolle, ja ehkä yksi ostaa ko. auton, tai samnalaiset vanteet tmv. mitä siinä autossa on...

Vierailija
7/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kyllähän me siihen tulimme, mutta sinulla näytti olevan NIIIN tärkeä juttu jonkun kanssa kesken että ajattelimme mennä syömään."

Vierailija:

Vihanen kun ampiainen, koska emme olleet tulleet auton luokse takaisin. Kysyin että koko ajanko oli siinä odottanut, niin ylieleisesti viuhtoi käsiään ja murisi että siinä hän koko ajan odotti.

Vierailija
8/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinua hän rakastaa. Älä tunne oloasi epävarmaksi jos hän hiukan heittää juttua jollekkin näyttely naiselle!

Vierailija
9/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei kyllä yleensä edes tajua, kun joku flirttailee hänelle. Menee tyttöpololta ponnistelut hukkaan. :) tai :(

Vierailija
10/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herranjumala, en minä kuvittelekaan että mieheni minut valittuaan kävelisi laput silmillä. Mutta kuten sanoin, se asenne siinä: ISKUASENNE. En minä sellaisesta viattomasta flirtistä oli kimpaantunutkaan. Mutta se miten mieheni sen teki!! Se oli täysin erilaista kuin normaali hänen flirtti. Ja minäkin flirttailen, mutta harvoin siihen lähden jonkun yläosattoman tontuumyyjän kanssa, se näyttää mielestäni aika.. mikä se sana on.. teiniltä. :paljasta pintaa niin kuola valuu.

en nyt osaa oikein selittää, mutta toivon että edes joku ymmärsi.

-ap-

Vierailija
11/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa sovimme tapaavamme, mutta ei ollut vaikka sitten kiven kovaan väitti myöhemmin. En olekaan hänelle tehnyt asiasta minkään-näköistä numeroa, vain teille kerroin kuinka ärsyttää..'

-ap-

Vierailija
12/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

otsikko voisi ehkä mielummin mennä ÄRSYTTÄÄ KUN MIES YRITTI ISKEÄ.

Siis tunnen mieheni ja hänen tapansa flirttailla, olemme monesti tehneet leikkejä asiasta. Mutta tuo jota hän teki, oli iskua.

-ap-

Vierailija
13/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koitti iskeä jotakin autonäyttely tyttöä, häntä ei taatusti saa treffeille kanssaan...!;) Kuten sanottua; se on vain työtä heille:)

Vierailija
14/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

näit kuinka innokkaasti hän flirttaili jonkun typyn kanssa? Muutenhan asia jää kalvamaan sinua.

Vierailija
15/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kummastutti hänen flirttailunsa kun oli niin kovin aidon näköistä. Rupesi vaeltelemaan pitkin keittiötä, punastui ja sitten alkoi räyhäämään minulle että minulle ei kuulu hänen tekemisensä, kyttään häntä, olen vainoharhainen ja paska vaimo. Minä en osannut mitään muuta tehdä kuin katsoa miestäni järkyttyneesti suu auki, (koskaan noin raivonnut) kunnes mies sitten kaiken päälle otti takkinsa ja painu ulos huutaen ovelta niin että myös lapsetkin kuulivat, HYVÄÄ LOPPUELÄMÄÄ!

MITÄ VI**UA!!!????

Minä en kyttää häntä lainkaan, edes kysele mitä tekee töittensä jälkeen, en ole yhtään vainoharhainen jne.. MITÄ MÄ NYT TEIN VÄÄRIN JA MIKSI TUOMMOINEN REAKTIO!!????

OLLAAN KUMMINKIN ( VUOTTA OLTU YHDESSÄ EIKÄ KOSKAAN TUOMMOINEN!!?? APUA!!!!!

(nyt ei edes vastaa puhelimeen, mitä vi**ua tapahtuu??????)

-AP-

Vierailija
16/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole hakemassa uutta seuraa.

Tsemppiä ap.

Vierailija
17/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se tarkoita välttämättä, että olisi ollut tosissaan " iskemässä" sitä naista. Sano miehellesi, kun se tulee kotiin, että luotat häneen, joten siksi lähditkin lasten kanssa syömään. Et halunnut häiritä teidän jutustelua.

Usko itseesi :)

Vierailija
18/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska nolostui? Melkoisen epäkypsä suhtautumistapa...

Loukkaavampaa mielestäni oli se että mies VALEHTELI olleensa siinä odottamassa teitä. Jos oiskin sanonut esim. että kävi toisaalla ja jutusteli niin se ois ollu parempi. Tuo valehtelu on se joka pistää miettimään. Jos noin pienestä pitää valehdella, niin mistä muusta lie valehtelee.

Vierailija
19/77 |
16.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sinä sitten sait hänet siitä flirttailusta kiinni ja no, hyökkäys on paras puolustus.

Vierailija
20/77 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis juuri tuo, miksi valehteli ja miksi noin reagoi kun sanoin iiiihan nätisti. Luulisi puhtaan omantunnon omaavan miehen suhtautuvan hieman eri tavalla.. Koskaan ei ole tuommoinen ollut, ja ihan järkevä, asiallinen mies.

Ei ole sen eilisen jälkeen soittanut, alkuillasta ei vastannut puhelimeen eikä viesteihin ja sitten meni puhelin kiinni. On vieläkin kiinni. Kavereillensa olen soittanut että onko edes heidän luonaan, olen kolarista toiseen naiseen asti koko yön miettinyt..

Tämä on uskomatonta, en olisi koskaan uskonut että näin edes voi tapahtua. Aivan ihme käyttäytymistä. Puhuin miehen siskonkin kanssa eilen ja kerroin kaiken, hänkin ihmetteli suuresti miehen käyttäytymistä. Siskokin etsi läheisistä paikoista kun minä en täältä lasten kanssa viitsinyt yöllä lähteä etsimään. Lapsille selitin että isi meni kiireellä kaverinsa luokse yökylään ja jotain muuta, jotta rauhoittuivat iltapuuhillensa.

En tiedä mitä ajatella.. Itkettää vaan ja vihastuttaa mies.

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi