Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIES FLIRTTAILEE, AI KU ÄRSYTTÄÄ..

Vierailija
16.04.2006 |

Tänään olimme koko perheen voimin siellä helsingin auto shoussa, lähdimme pojan ja tytön kanssa ostamaan ilmapalloja vähän matkan päästä. Takas kun tulimme siihen missä miehen olisi pitänyt olla, (jäi katselemaan yhtä tuunattua autoa) niin ei ollutkaan vaan pienen etsinnän jälkeen löysin sitten sen retkun. Siellä se niin jutteli ja nauroi yhden semmoisen esittelijäpimatsun kanssa, ja silmät meni härskisti koko kroppaa myöten läpi. Koko kroppa oli semmoisessa iskuasennossa (olemme olleet yhdessä jo monta vuotta, tunnistan helposti) ja muutenkin juuri semmoinen iskuvaihe päällä. Pimatsu nauroi kuin pikkulikka ja keimaili koko ajan miehelleni. En sitten tiedä mistä puhuivat..

Pää punasena vein lapset sitten syömään, koska en halunnut siinä raivossa mennä lasten kanssa isin luokse. Meni AINAKIN puoli tuntia ennenkuin mies sitten tuli paikalle. Vihanen kun ampiainen, koska emme olleet tulleet auton luokse takaisin. Kysyin että koko ajanko oli siinä odottanut, niin ylieleisesti viuhtoi käsiään ja murisi että siinä hän koko ajan odotti. On kumma vaimo kuulemma hänellä kun laittaa miehensä odottamaan.

TÄMÄ RAIVO! Mitään en sanonut että kyllä tiesin missä hän oli, olin vain hiljaa ja kuplin pinnan alla. Siitä asti mököttänyt minulle ihan kummallisesti ja äyskinyt. Ikäänkuin tuommoisesta oikeastikaan olisi suuttunut.. ARGH!

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se varmaan muuttaa ulkomaille eikä ilmota mitään siitäkään!!! Soita sen vanhemmille, sisaruksille ja kerro niille tilanne!

Vierailija
62/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin jo sen siskolle, äitinsä ei vastannut, kerroin taas koko jutun ja se rupesi jo kiroamaan siellä että mitä hel**ttiä se **** tekee!! Ovat hekin aika kiinteässä sisarussuhteessa eikä hänkään tiennyt koko työjuttua!!!!!!

Mä olen vain kytännyt ja kytännyt tuossa ikkunassa että milloin se tulee, kuunnellut musiikkia ja itkenyt. mÄ EN YMMÄRRÄ??!!! Sovittiin mummon kanssa että tulen vasta huomen aamulla hakemaan lapset että saan pääni kuntoon. Äidilleni paasasin ja hänkin ihmetteli vävynsä käyttäytymistä. Oli mies sanonut viime viikolla hänellekkin tulleensä TÖISTÄ kun meni pilkkomaan puita!!

MÄ EN KÄSITÄ!!!!!!!!!!!!

mitä mä nyt teen, KERTOKAA KILTIT!!!!!???????

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkapa se avaisi keskustelukanavat..

Vierailija
64/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä ainakin tekisin jos vielä lapsetki hoidossa. Soita sille joka ties missä ukkos on ja sano että kohta teet jotain tosi " pahaa" jos se ei kerro missä ukkos on. Lupaa ettet kerro mistä sait tietää jne ja ole tosi itkuinen vaikka puhelimessa ni luulis et se sit sanois mitä tai missä tapahtuu.

Kamala tilanne, mä oisin varmaa ihan samas tilanteessa ku sä.

Vierailija
65/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla tietoa, oliko mies saanut kenkää vai oliko sanoutunut irti sulassa sovussa? Jos on saanut potkut ja häpeää asiaa, saattaa olla tosi alamaissa ja vaikka tehdä itselleen jotain. Jos taas on lähdössä " karkuun" , sitten et varmaan voi tehdä kauheasti. Korkeintaan saada miehen tilejä käyttökieltoon tms. jos on vaarana että lapset jäisivät ilman elatusta.

JOS tämä on tositilanne, ota yhteyttä esim. paikkakuntasi sossuun ja kysy neuvoa!

Vierailija
66/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsittiin pomo käsiimme ja hän sitten kertoi että mieheni on ollut pitkään poissaoleva ja lopulta irtisanoutui itse. Ja on kumminkin irtisanoutunut jo aikoja sitten. Kuukausi oli irtisanoutumisaikaa.

Työkaverit ei halua puuttua asiaan. Yksi sanoi että mieheni on kipeä, mutta ei muuta. Mieheni sisko tarttui jopa yhtä miestä riveleistä kiinni ja vaati selkeää vastausta.

Nyt ajettiin vajaa tunti kaupunkia pitkin etsimässä autoa, mutta mistään ei löydy.

On saatu miehen äitikin kiinni, hänkin etsii miestä.

Kukaan ei tiedä mitään, kaikki on hermoraunioita. Minä itken ja siskonsa kiroilee. Äitinsä syyttää minua, koska oli hänen mielestään väärin että ostettiin talo viime vuonna. Se on kuulemma hänen mielestään tietenkin ajanut mieheni vaikeaan tilaan.

Kukaan todellakaan ei tiedä mitään. Nyt tulin kotiin, juon yhden tai kaksi viinilasillista, käyn suihkussa ja sitten lähdemme taas etsimään. Puhelin on kiinni vieläkin, se työkaveri ei enää vastaa joka ehkä tietää missä mieheni on.

Kaikille provoksi epäilijöille, tämä Ei ole nyt provo, ihan totta.

Ilmoitan myöhemmin.

ap

Vierailija
67/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia on kuitenkin se että ihminen voi kadota jos haluaa. Aikuista ihmistä ei voi estää.

Ethän kuitenkaan syytä itseäsi! Vain miehesi voi olla vastuussa teoistaan.

Voi olla ettei asia liity edes millään lailla sinuun. Ja sitten taas voi olla.

Jotakin sellaista se kuitenkin on ettei kykene sitä kanssasi jakamaan. Onko hänelle muuten ollut vaikeaa puhua asioistaan?

Toivotaan että miehesi löytyy ja saatte asiat puhuttua!

Vierailija
68/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jotenkin mä en vaan usko tätä juttua :-DDD

Vierailija
69/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1h 20 min aikana han on reippaillut miehen siskon kanssa miehen tyopaikalle, jutellut pomon kanssa, kovistellut tyontekijoita jne, etsinyt miesta tunnin ympari kaupunkia, ja kotiin tultuaan ekana raportoi av:lle tilannetietoja... :-)

Porvoo ON tunnetusti pienemmanpuoleinen kaupunki, toivottavasto miehesi pian kotiutuu..

Vierailija
70/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vaan suunnattomasti huvittaa niiden kommentit, jotka heittäytyy täysillä tähänkin juttuun mukaan. Mutta, siitä vaan, saapahan ap ainakin satuilla tämänkin päivän kiintiönsä täyteen.

t. 88

Vierailija
71/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt kukaan oikeasti usko tähän.

Vierailija
72/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille joka ihmetteli että nopean toiminnan nainen olen niin sitten kai olen. Miehen työpaikka on 6 minuutin päässä kotoa, siellä olimme n.10 minuuttia. Sitten suoraan ajoon. Kerkesin kotonakin olla vielä hetken ennenkuin tänne tulin. Että näin.

Autoa ei vaan löydy. Ei sen puoleen myös miestäkään. Mieheni isä soitti poliisille jo, eivät kuulemma vielä lähtisi etsimään kun kerran perheriidasta on kyse. Soitan itse illalla. Nyt lähdemme taas. Myöhempään.

ap

Vierailija
73/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voimia!!

Vierailija
74/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian ap tulee ilmoittamaan, etta mies on loytynyt, on paljastunut homoksi, ja asuu tata nykya sen tietavaisen tyokaverin luona..

Tarina etenee aika jarjestelmallisesti..sulla on ap lahjoja, olet ennenkin meita viihdyttanyt.. loppuiko orastava rakkaus ethaniin ja sitten avoimen yo:n opettajaan, joten ryhdyitkin 2 lapsen aidiksi?

Mutta hyva kun jaksat, viihdyttavia nama tarinat ovat :-)

Vierailija
75/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja jatka ihmeessä, oon ihan koukussa ;)

Vierailija
76/77 |
18.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan koukussa. Mutta jos tämä kaikki on totta niin kamalalta tuntuu pelkkä ajatuskin siitä.

Vierailija
77/77 |
19.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletteko että missään muualla kuin Porvoossa näin kauan odotutetaan.....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi