Muita joilla käynnit psyk. polilla vain huonontaneet oloa?
Tunnen olevani erilainen kuin muut kun joudun käymään. Tunnen syyllisyyttä, häpeää ja arvottomuutta. Ennen huolehdin itsestäni niin nykyään en enää niin paljoa. Kohta joudun töistäkin varmaan eläkkeelle. Käynnit ja juttelu siis vain huonontaneet oloa.
Kommentit (27)
Ainiin ja turha epäterveellinen höttö tietty vähenee tai poistuu niiden parempien valintojen tieltä
Se laihtunut
Kannattaa selvittää itse mikä sua vaivaa. Hyvä että olet töissä kuitenkin. Terapia vois auttaa. Kokemuksesta tiedän että neuroleptit on kyllä ainakin itselle ihan kamalia lääkkeitä, menen niistä ihan sekasin ja paino myös nousee. Olen myös voinut ilman poliklinikalla käyntiä itse paremmin, psykiatrista ei oikein ollut mitään hyötyä. Sairaanhoitaja oli aika urpo joka pahoitti mieleni monesti.
Olenkin miettinyt miten paljon olen vuosien varrella hukannut aikaani noihin, noista tapaamisista olisi pitänyt saada palkkaa :D
Pyydä lähete neuropsykologiseen tutkimukseen. Sen perusteella ko. psykologi antaa hoitosuosituksen.
Vierailija kirjoitti:
lääkäri vain sanoo että vika minussa, ei lääkkeet lihota vaan huono itsekuri.
ap
Eli sua kohdellaan ala-arvoisesti.
Vierailija kirjoitti:
lääkäri vain sanoo että vika minussa, ei lääkkeet lihota vaan huono itsekuri.
ap
Kyllä ne lääkkeet voivat lihottaa! Kaikkea lääkärit kehtaavat sanoakin.
Mullekkin lääkäri väitti maksa-arvoista, että ylipainon vuoksi koholla. Noh, kun psyykelääke lopetettiin oli arvot normaalit kahdessa viikossa. Enkä laihtunut. Eli kyllä ne lääkkeet aiheuttavat vaikka ja mitä.
Otan osaa.