Tapailen naista..nyt en enää tiedä..
Olen tapaillut alle kuukauden yhtä naista. Ongelmana on se, että naisella on todella suuri suu ja tahtoo olla joka asiassa huomion keskipisteenä. Hän ei ollut tuollainen aluksi, vaan ajan ja tapailujen myötä muuttunut.
En tiedä, tahdonko enää jatkaa juttua hänen kanssaan. En välitä tuollaisesta luonteenpiirteestä yhtään. Mitä siis teen? Miksi hän käyttäytyy noin?
Kommentit (50)
No ap. Sanopa nyt että et halua jatkaa suhdetta!? :D
Vihellä peli poikki ajoissa, kohta muuten huomaat olevasi naisesi kanssa kihlasormus ostoksilla. Älä ole vätys!
Kiertoon unelmieni naiseni! Tänne mulle, mistä löytyy? Nam.
Mihin v*ttuun minä tarvitsisin huomiota!? :D
Tollaasen naisen kun saisi, ikionnellinen olisin.
Mä sanoin mun ex miehekkeelle jolla turpa lotkotti tuolla tavalla, että pitäis sen kiinni. Ei uskonut. Jätin.
Kerro esimerkkejä miten nuo ilmenee.
Kulli suuhun aina kun molottaa, oppii ainakin sitten olemaan hiljaa
Mä olen hakenut huomiota tanssimalla ja flirttailemalla miesten kanssa nuorena. Se teki musta kuulemma h*oran! :D Ihan normaalia nuorten ihmisten toimintaa. Kännissä olen voinut mölistä. Sekin on hyvin normaalia.. Paitsi kontrollifriikille narsistille, jolle mun asiat ei pienimmässäkään määrin edes kuulu.
Kerro millai huomionkipee ja suuri suu tää sun naises on, millä tavalla se käyttäytyy?
Vierailija kirjoitti:
Kulli suuhun aina kun molottaa, oppii ainakin sitten olemaan hiljaa
Mut kun ei ota eteen, kun muija haukkunu impotentiks
Vierailija kirjoitti:
Kerro millai huomionkipee ja suuri suu tää sun naises on, millä tavalla se käyttäytyy?
No ap. Kerro lisää sun harhoistas! :)
Sä et vaan narsisti tajua, ettet sä kiinnosta ketään! Se ei ole se pointti vaan se, ettei toista ihmistä ole lupaa tuhota, eliminoida, poistaa. Tajuatko!? Et..
Oikeastaan olisit korvausvelvollinen aiheuttamistasi tulon menetyksistä yms yms.
No olihan se ihan arvattavissa, mikä on vastausten taso :D en viitsi tuhlata enempää aikaani näiden lukemiseen, mistä ei saa edes mitään irti. Moikka!
Ap
Valitettavasti en ole tiennyt tapailleeni sinua.
Ei tarvitsekaan kuulua. Kas kun huomiota voi hakea fiksullakin tavalla, loukkaamatta muita.