Tapailen naista..nyt en enää tiedä..
Olen tapaillut alle kuukauden yhtä naista. Ongelmana on se, että naisella on todella suuri suu ja tahtoo olla joka asiassa huomion keskipisteenä. Hän ei ollut tuollainen aluksi, vaan ajan ja tapailujen myötä muuttunut.
En tiedä, tahdonko enää jatkaa juttua hänen kanssaan. En välitä tuollaisesta luonteenpiirteestä yhtään. Mitä siis teen? Miksi hän käyttäytyy noin?
Kommentit (50)
En ihmettele, en jaksaisi minäkään. Turhautuisin myöhemmin kuitenkin.
Jos sitä on rääkätty henkisesti niin, että sitä ahdistaa? Narskuilla on tapana tehdä sellaista..
Miten haluaa olla huomion keskipisteenä? Tarkenna nyt hieman.
Vierailija kirjoitti:
Miten haluaa olla huomion keskipisteenä? Tarkenna nyt hieman.
Oletus: seurustelukumppani toivoo, että edes joskus puhutaan hänestä eikä aina vaan aloittajasta?
Miksi miehillä ei ole päätöksentekokykyjä?
Mä halusin (menneessä aikamuodossa) huomiota miehiltä nuorena. Katseita ja flirttiä. En siis mitenkään yleisesti huomiota.. Nimim. Tuo ruusunnuppusuu.
Miten hänen sitten pitäisi käyttäytyä? Olla hiljaa vaan ja myötäillä sinua?
Narsistin lotkotusta tuo a.p:n puhe..
Ai se ei ollutkaan semmoinen 'kaunis ja hiljaa' -tyyppi, mikä on vuosisatai en miesten ihannenainen. :D
Luulenpa, että ap:tä harmittaa, kun nainen on sanavalmis ja itsetietoinen. Miehellähän nämä ovat pelkästään positiivisia ominaisuuksia.
Hehe, kaksoisstandardit rulaa miesten asenteissa vielä AD 2018!
Vierailija kirjoitti:
Miten hänen sitten pitäisi käyttäytyä? Olla hiljaa vaan ja myötäillä sinua?
Nainen on jatkuvasti äänessä joka asiassa. Puhuu aivan taukoamatta, arvostelee muita ym. Niin..miten pitäisi käyttäytyä? Mieti sitä.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Ai se ei ollutkaan semmoinen 'kaunis ja hiljaa' -tyyppi, mikä on vuosisatai en miesten ihannenainen. :D
Luulenpa, että ap:tä harmittaa, kun nainen on sanavalmis ja itsetietoinen. Miehellähän nämä ovat pelkästään positiivisia ominaisuuksia.
Hehe, kaksoisstandardit rulaa miesten asenteissa vielä AD 2018!
Luuletko tosiaan, että miehiä kiinnostaa nainen, joka arvostelee muita jatkuvasti ja puhuu taukoamatta? Joku tolkku siinäkin. Sosiaalinen saa olla, mutta jatkuva äänessä oleminen on rasittavaa. Puhuisin enemmänkin huonosta itsetunnosta, kun pitää olla jatkuvasti esillä. En arvosta.
AP.
Vierailija kirjoitti:
Taidat kuulua itse tähän minä minä tyyppeihin. AP on kaukana narsistista.
Ketään tuskin kiinnostaiskaan kelvata a.p:lle. Tuo deittailukin on tapahtunut takuulla vaan a.p:n harhoissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat kuulua itse tähän minä minä tyyppeihin. AP on kaukana narsistista.
Kuule AP. En kuulu enää. Joskaan en myöskään sinä sinä tyyppeihin..
Mitä eroa on ap:lla ja naisella versus merileijona ja pingviini?
Pingviini edes saa munaa..
Jos tuo piirre ärsyttää nyt jo niin paljon sinua, niin kannattaako enään jatkaa tota suhdetta. Sano hänelle että et halua enään jatkaa, jos asia on niin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo piirre ärsyttää nyt jo niin paljon sinua, niin kannattaako enään jatkaa tota suhdetta. Sano hänelle että et halua enään jatkaa, jos asia on niin.
Sano ap sille naiselle, joka on ollut jo vuosikausia toisen kanssa, ettei hän kiinnosta sua. Siitä se riemu repeää kuuleppa..
Mä taas olin nuorena tuollainen huomio h*ora. Nykyään tahtoisin olla vaan rauhassa. Suojelenkin yksityisyyttäni kaikin tavoin. Fyysisesti mulla on kyllä pieni ja kaunis suu.