Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen tuomat muutokset

Vierailija
31.01.2018 |

Olen naimisissa ja meillä on yksi lapsi. Rakastan lastani eritäin paljon mutta silti minua häiritsee vartalooni tulleet muutokset. Minulla oli kauniit d-kupin rinnat jotka ovat nyt muuttuneet roikkuviksi. Alapääni ei myöskään näytä niin kauniilta kun ennen mutta ainakin tuntuu samalta.
Ennen mies ihaili rintojani mutta nyt hän sivuuttaa ne lähs täysin:/ joten kyseei ole pelkästään minun pääni sisälle olevasta ongelmasta.
Miten pääsisin yli tästä?

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tissit unohtuu, kun kolauttaa vasaralla naulan ukkovarpaan kynnen alle.

Vierailija
22/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä tämä on ratkaistu: pimeässä peiton alla takaapäin paitulin raosta liikkumatta la-su yönä klo2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on keskenkasvuinen tollo. Sinä olet hänelle lapsen kantanut ja synnyttänyt, on vain luonnollista että sen myötä vartalo muuttuu, ja sen fiksu ja aikuinen mies hyväksyy ja rakastaa puolisonsa vartaloa semmoisena kuin se on. Ikääntyminenkin muuttaa ulkonäköä vääjäämättä, sekin on osa elämää.

Pitkässä ja rakastavassa parisuhteessa pitäisi olla ihan muut asiat tärkeitä kuin jotkin "hieman valahtaneet tissit". Eri asia jos puoliso alkaisi täysin laiminlyödä terveyttään ja aiheuttaisi itselleen vahinkoa, sen ymmärtää jos puolisoa siinä tapauksessa harmittaisi.

Vierailija
24/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä tämä on ratkaistu: pimeässä peiton alla takaapäin paitulin raosta liikkumatta la-su yönä klo2.

Toimiiko teillä tämä hyvin?

Vierailija
25/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi on keskenkasvuinen tollo. Sinä olet hänelle lapsen kantanut ja synnyttänyt, on vain luonnollista että sen myötä vartalo muuttuu, ja sen fiksu ja aikuinen mies hyväksyy ja rakastaa puolisonsa vartaloa semmoisena kuin se on. Ikääntyminenkin muuttaa ulkonäköä vääjäämättä, sekin on osa elämää.

Pitkässä ja rakastavassa parisuhteessa pitäisi olla ihan muut asiat tärkeitä kuin jotkin "hieman valahtaneet tissit". Eri asia jos puoliso alkaisi täysin laiminlyödä terveyttään ja aiheuttaisi itselleen vahinkoa, sen ymmärtää jos puolisoa siinä tapauksessa harmittaisi.

Kiitos tästä ja olen kyllä samaa mieltä mutta se ei silti ratkaise ongelmaa...

Tiesin kyllä että hän on tissimiehiä ja nautin siitä että hän osoitti minulla huomiota naisena. En vaan uskonut että raskaus muuttaisi asiaa.

Ap

Vierailija
26/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmen D:n sääntö: what is done is done just deal with it.

Vierailija
27/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesin kyllä että hän on tissimiehiä ja nautin siitä että hän osoitti minulla huomiota naisena. En vaan uskonut että raskaus muuttaisi asiaa.

Ap

Ratkaisut:

Ainoa oikea: Miehesi kasvaa aikuiseksi ja tajuaa että olet oikea ihminen jossa eletty elämä näkyy etkä ikuisesti pysy nuoruuden kiinteässä kunnossa. Eiköhän kaikkia miehiä visuaalisesti miellytä terhakka, kiinteä ja nuorekas vartalo, mutta suurin osa pääsee asiasta yli ja osaa osoittaa ansaittua ihailua ja huomiota myös ikääntyvän puolisonsa vartaloa kohtaan.

Väärä: Mies vaihtaa kerta toisensa jälkeen nuorempaan ja kiinteämpään kun senhetkinen puoliso alkaa osoittaa "rupsahtamisen" merkkejä

Väärä: Sinä yrität miellyttää miestäsi jolla prioriteetit pielessä. Korjailet ulkonäköäsi loppuikäsi jotta miellyttäisit miestäsi, ja joka tapauksessa tulet häviämään taistelun aikaa ja luontoa vastaan.

Vierailija
28/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä tapaus varmasti mies vaihtaa jonkun ajan kuluttua naista ja arvata saattaa että sillä uudella on pystyrinnat

Vierailija
29/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

potki poika pihalle ja ota tillalle mies. Kokeilin ja voin sanoa että toimii!

Vierailija
30/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies enkä voi ymmärtää tuollaisa miehia joilla ulkönäkö on noin tärkeä mutta sitten kuitenkin laitetaan nainen paksus.

Kyllä sen verran pitää olla tietoinen seuraksista että siinä voi muutoksia tulla. Itsellenikin ulkönäkö on tärkeä mutta en siitä syystä juuri panisi naista raskaaksi.

Vierailija
31/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lohduttaudu tällä: Mulla on lasten jäljiltä roikkuvat A-kupin rinnat. Niissä on syviä tummia arpia. Nännit on isot ja pomppaavat lättyrintojen keskeltä kuin rumat sienet.

Auttoko? :D

En ole kovin vahingoniloinen ihminen mutta vähän ehkä lohduttaa etten ole tälläisten ongelmien kanssa yksin...

Mites jos olet parisuhteessa häiritseekä asia miestäsi?

Ap

Heh, ennen raskauksia mies ei koskaan huomioinut rintojani, vaikka ei kuulemma haitannut että ne olivat niin pienet.

Jännä, että raskausaikana into oli hänellä ylimmillään, kun rintani kasvoivat C-kupiksi. Imetyksen jälkeen palasimme normaalitilaan eli rintani ovat "hienot", mutta niitä ei huomioida lainkaan.

Ei lienee yllätys, että tuon pinnallisen valehtelijan kanssa mikään muukaan ei toimi, joten eroamassa ollaan. Jos miehesi sua rakastaa, ei rinnoilla ole väliä. Tiedän, koska rakastin ennen miestäni täysillä eikä esim. hänen liikakilonsa haitanneet lainkaan tai vaikuttaneet haluihini. Toki voi viedä aikaa siltä toiseltakin osapuolelta tottua synnytyksen tuomiin muutoksiin.

Kanna silti kehosi ylpeydellä - se on tehnyt upean työn eikä sitä todellakaan tarvitse hävetä. Mua auttoi ihan se, että tuijotin säännöllisesti alastonta itseäni peilistä ja mietin, miltä näytän ulkopuolisen silmin. Lopulta kyllästyin tuijotteluun ja hyväksyin ne nännit ja arvet. Tuskin kukaan arvostelee mua yhtä kriittisesti kuin minä itse. :)

Vierailija
32/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa, itselläni on kenties suuremmat rinnat kuin sinulla (F-kuppi), ja ensimmäinen raskaus ainakin teki niille tepposet. Mieheni ei kyllä valita, mitse en ole asiasta myöskään järkyttynyt, lämpimällä huumorilla suhtaudumme asiaan. Ei ole niin vakavaa. Me haluamme enemmän lapsia, ja kun lapset on aikoinaan tehty ja ruokittu, menee mies vasektomiaan ja minä korjautan tissit (en luultavasti halua tai tarvitse silikoneja, vaan normaali kohotusleikkaus navasta taas paikalleen, saatan saada julkisellakin, riippuu minkä kokoiset nämä lopulta ovat) ja tarvittaessa kiristytän vatsanahkan. Haluan painottaa, että mieheni on aika lempeä eikä todellakaan vaadi minulta tämmöistä tai edes vihjaile tai käytöksellään pistä minua miettimään korjauksia. Mutta itse olen aina ollut semmoinen, joka haluaa näyttää (omasta mielestäni) hyvältä. Koska asia ei maailman mittakaavassa ole edes kärpäsen kakka, eikä meille edes mikään valtava taloudellinen ponnistus, niin voin kyseiset leikkaukset itselleni ottaa. Kehoni on linnani, mutta vain ulkokuori kuitenkin.

Vierailija
33/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta. Rinnat roikkuvat, eikä näytä enää kauniilta. Mitä väliä, ne ovat vaan rinnat ja jossain vaiheessa ikä olisi kuitenkin tehnyt tehtävänsä. Eniten minua häiritsee mahan reppu, jota on todella hankala saada pois. Rinnat voi aina piilottaa kauniisiin rintaliiveihin, mutta tuo vatsareppu hankaloittaa housujen ostoa. Ei siis ulkonäöllisesti häiritse, vaan ihan käytännöllisyyden takia.

Vierailija
34/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on kaksi lasta. Rinnat roikkuvat, eikä näytä enää kauniilta. Mitä väliä, ne ovat vaan rinnat ja jossain vaiheessa ikä olisi kuitenkin tehnyt tehtävänsä. Eniten minua häiritsee mahan reppu, jota on todella hankala saada pois. Rinnat voi aina piilottaa kauniisiin rintaliiveihin, mutta tuo vatsareppu hankaloittaa housujen ostoa. Ei siis ulkonäöllisesti häiritse, vaan ihan käytännöllisyyden takia.

No hyvä jos sua ei häiritse! mutta ajatteletko ollenkaan miestäsi?

Vierailija
35/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä sinä ja miehesi olette, ap? Kuulostatte jotenkin nuorilta ja/tai vähän henkisesti keskenkasvuisilta. Sinä siksi, että olet noin kiinni miehesi miellyttämisessä, ja mies sen takia, ettei ilmeisesti näe sinua kokonaisvaltaisena ihmisenä ja elämänkumppanina, kuten aikuiset yleensä terveessä parisuhteessa puolisoaan kohtelevat.

Ja vielä: naiseus on paljon muutakin kuin rintojen ulkonäkö. Itsekin synnyttäneenä teidän, ettei paluuta entiseen enää ole, vaan roikkuvammat rinnat, raskausarvet, vatsaan kertyvä rasva ja peräpukamat ovat itselläni se hinta siitä, että meillä on suloinen lapsi. Oma mieheni ei ole koskaan osoittanut minkäänlaista kritiikkiä muuttunutta vartaloani kohtaan, vaan päin vastoin, vanhemmuus on lähentänyt meitä entisestään.

Vierailija
36/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hyvä jos sua ei häiritse! mutta ajatteletko ollenkaan miestäsi?

Eiköhän em. kommentoija itse tiedä parhaiten, mikä hänen hänen miestään häiritsee tai on häiritsemättä. Vähän hupsua sinulta alkaa agitoimaan jollekin anonyymille keskustelijalle siitä, miten hänen parisuhteensa toimii.

Pääsääntöisesti sellaisia ihmisiä pidetään kokonaisuutena viehättävimpinä, joiden itsetunto on kunnossa ja jotka viihtyvät omissa kehoissaan - joku rintojen terhakkuus/roikkuminen on hyvin pieni tekijä siinä yhtälössä.

T. eri

Vierailija
37/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisiä sinä ja miehesi olette, ap? Kuulostatte jotenkin nuorilta ja/tai vähän henkisesti keskenkasvuisilta. Sinä siksi, että olet noin kiinni miehesi miellyttämisessä, ja mies sen takia, ettei ilmeisesti näe sinua kokonaisvaltaisena ihmisenä ja elämänkumppanina, kuten aikuiset yleensä terveessä parisuhteessa puolisoaan kohtelevat.

Ja vielä: naiseus on paljon muutakin kuin rintojen ulkonäkö. Itsekin synnyttäneenä teidän, ettei paluuta entiseen enää ole, vaan roikkuvammat rinnat, raskausarvet, vatsaan kertyvä rasva ja peräpukamat ovat itselläni se hinta siitä, että meillä on suloinen lapsi. Oma mieheni ei ole koskaan osoittanut minkäänlaista kritiikkiä muuttunutta vartaloani kohtaan, vaan päin vastoin, vanhemmuus on lähentänyt meitä entisestään.

Olen erittäin iloinen sinun ja miehesi puolesta ettei teillä ollut/ole tälläisiä ongelmia.

Kai sitä sitten vosi sanoa että miehen valinta kysymys mutta mistä minä etukäteen tälläistä olisin voinut ennustaa...

Ollaan 27 ja mies 36

Ap

Vierailija
38/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin, noilla on menty jo kymmeniä vuosia.

Vierailija
39/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii hyvin, noilla on menty jo kymmeniä vuosia.

Niin mikä toimii?

Vierailija
40/58 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nyt juttelet miehellesi..otatte lainan..Rintoihin rasvan siirti vatsasta, ja pienet silikonit.

Olette paljon onnellisempia..myös sinä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi