Synnytyksen tuomat muutokset
Olen naimisissa ja meillä on yksi lapsi. Rakastan lastani eritäin paljon mutta silti minua häiritsee vartalooni tulleet muutokset. Minulla oli kauniit d-kupin rinnat jotka ovat nyt muuttuneet roikkuviksi. Alapääni ei myöskään näytä niin kauniilta kun ennen mutta ainakin tuntuu samalta.
Ennen mies ihaili rintojani mutta nyt hän sivuuttaa ne lähs täysin:/ joten kyseei ole pelkästään minun pääni sisälle olevasta ongelmasta.
Miten pääsisin yli tästä?
Kommentit (58)
Jokaisen tulevan äidin pitäisi säästää 5000 eur ennen lapsen syntymää.
Niin paljon nämä muutokset tuntuvat häiritsevän.
JOS KÖYHÄNÄ TEHDÄÄN LAPSIA::NIIN TURPA KIINNI JA HEILAUTTAKAA TISSIT OLALLE ;KUN PESETTE NIIDEN ALTA!
Ennen kuin tehdään lapsi..miehelle näytettävä kuvia revenneestä välilihasta ja roikkotisseistä.
Sitten paperiin nimi et muutokset ei haittaa ja avioliitto on määrä aikainen about 7 vuotta.
Sit panemaan uus nainen pilalle
Nyt ainakin tiedät että miehesi raukkaus oli vain pinnallista ja voit jättää hänet ja siirtyä eteenpäin
Yhden naisen olen pilalle pannut ja toista virhettä en tee.
T:tosimies
Itse olen onnellinen että sain imettää kaksi lasta 1vuotiaaksi ja nyt on pikkuiset B kupin tissit jotka juu roikkuu kyllä. Mutta on terveet!! Oma mies on mua jopa 7v nuorempi mutta hyvin maistuu tämäkin kroppa hänelle. Itseäni harmittaa vaan laskeuma joka häiritsee elämää. Sen meinaan korjauttaa kun lapset vähän kasvaa. Tsemppiä sulle ap! Koita elää terveys edellä ja unohda ulkonäköpaineet! Sitähän sä kysyit :D
Vierailija kirjoitti:
Itse olen onnellinen että sain imettää kaksi lasta 1vuotiaaksi ja nyt on pikkuiset B kupin tissit jotka juu roikkuu kyllä. Mutta on terveet!! Oma mies on mua jopa 7v nuorempi mutta hyvin maistuu tämäkin kroppa hänelle. Itseäni harmittaa vaan laskeuma joka häiritsee elämää. Sen meinaan korjauttaa kun lapset vähän kasvaa. Tsemppiä sulle ap! Koita elää terveys edellä ja unohda ulkonäköpaineet! Sitähän sä kysyit :D
Ennen kuin tehdään lapsi..miehelle näytettävä kuvia revenneestä välilihasta ja roikkotisseistä.
Sitten paperiin nimi et muutokset ei haittaa ja avioliitto on määrä aikainen about 7 vuotta.
Sit panemaan uus nainen pilalleEnnen kuin tehdään lapsi..miehelle näytettävä kuvia revenneestä välilihasta ja roikkotisseistä.
Sit panemaan uus nainen pilalleEnnen kuin tehdään lapsi..miehelle näytettävä kuvia revenneestä välilihasta ja roikkotisseistä.
Sit panemaan uus nainen pilalle
Just tuon takia en itse ottaisi itseäni noin paljon vanhempaa miestä. Riski siitä, että mies on vaan nuoren kiinteän perässä juokseva pinnallinen ääliö on aivan liian korkea... miehesi on varmaan tykännyt sussa lähinnä nuoruudesta ja kiinteydestä. Arvoitus on, miksi sitten teki sinulle lapsen...
Oma mies on itseäni nuorempi ja taitaa olla vähän kallellaan vanhempiin naisiin kun suhdehistoriaansa katselee. Hän käy todellakin ihan himona muhun, vaikka iän ja lastensannin merkkejäkin on...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mullekin maistuis;) kuulostaa herkulliselta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan totuuden mukaan synnytys ei vaikuta vartaloon mitenkään tai parantavasti. Valehteletko?
No mutta synnytyshän ei niitä tissejä muuta vaan raskaus ja imetys.
Onkohan lapsi vielä kovin nuori ja imetys vasta loppunut? Voi olla miehellekin totuttelemista, että vauvan ruokabaari muuttuukin taas miehen huvipuistoksi.
Lapsi on jo 5-vuotias.
Luulsi miehen sitten olevan innoissaan kun meillä olisi taas enemmän aikaa toisillemme mutta ei taida olla.
Tämä on jotenkin kova kolaus itselleni kun ennen mieheni kehui ja kosketteli rintojani useasti ja nyt ei mitään...Ap
Ikä ja vuodet jättävät väistämättä jälkensä meistä jokaiseen - myös mieheesi. Ette te ilman lastakaan olisi kumpikaan tänä päivänä fyysisesti tismalleen saman näköisiä kuin 6 vuotta sitten ennen raskauttasi.
Olisipa mullakin ongelmana roikkuvat rinnat! Sain sektion seurauksena vatsakalvontulehduksen ja mut leikattiin kolmesti kahden viikon aikana -》 mahassa on hurjat arvet pysty- ja poikkisuuntaan ja 2 viikkoa kuussa alamaha kosketusarka ja kipeä.
Vierailija kirjoitti:
Just tuon takia en itse ottaisi itseäni noin paljon vanhempaa miestä. Riski siitä, että mies on vaan nuoren kiinteän perässä juokseva pinnallinen ääliö on aivan liian korkea... miehesi on varmaan tykännyt sussa lähinnä nuoruudesta ja kiinteydestä. Arvoitus on, miksi sitten teki sinulle lapsen...
Oma mies on itseäni nuorempi ja taitaa olla vähän kallellaan vanhempiin naisiin kun suhdehistoriaansa katselee. Hän käy todellakin ihan himona muhun, vaikka iän ja lastensannin merkkejäkin on...
Meillä on paljon samoja mielenkiinnon kohteita ja viihdymme toistemme seurassa joten en osannut ajatelle että mieheni olisi vain ulkonäön perässä.
Ajattelin että se oli korkeintaan kiva plussa miehelle.
Itse taas tykkään vähän vanhemmista miehestä joten se ei ollut ongelma.
Ap
Jos yhtään lohduttaa niin eipä se sun mieskään ikuisesti ole nuori, komea ja fit.
Vierailija kirjoitti:
Jos yhtään lohduttaa niin eipä se sun mieskään ikuisesti ole nuori, komea ja fit.
jep nyt jo on enintään komea ja fit, jos on:)
Ap:n mies on oikea saalis kuka onnekas hänet seuraavaksi saa:)
En nyt yhtään ymmärrä. Pitäisikö teidän mielestä miehen valehdella, että onpa kivat rinnat, vaikka eivät miehen mielestä sellaiset enää ole? Ymmärrän kyllä jos mies haukkuu rintoja niin silloin on mulkvisti. Mutta se, että ennen piti rinnoista ja oli helppo kehua, ja nyt kun ei ole enää mitään kehuttavaa niin ei kehu, niin eihän se tee miehestä mitenkään pahansuopaista.
Vierailija kirjoitti:
En nyt yhtään ymmärrä. Pitäisikö teidän mielestä miehen valehdella, että onpa kivat rinnat, vaikka eivät miehen mielestä sellaiset enää ole? Ymmärrän kyllä jos mies haukkuu rintoja niin silloin on mulkvisti. Mutta se, että ennen piti rinnoista ja oli helppo kehua, ja nyt kun ei ole enää mitään kehuttavaa niin ei kehu, niin eihän se tee miehestä mitenkään pahansuopaista.
Jos sinä tyytyisit tuollaiseen käytökseen niin kuulut kyllä myös vähemmistöön etkä paljon itseäsi arvosta
Helpottaisiko jos ajattelitsit että miehesi on ihan keskiverto normaali mies jota ei viehätä roikkuvat rinnat siis ei yhtään sen parempi tai huonompi kuin muutkaan miehet.
Pakko vaan sanoa, että sulla on paska mies. Itse olen synnyttänyt kolme lasta ja edes kovalla dieettitreeniyhdistelmällä en ole saanut vatsan löllöjä lähtemään ja tissit nyt tietenkin roikkuu, kun on kolme vuotta imettänyt. Ennen lapsien saamista mulla oli tosi timmi vartalo ja terhakat tissit.
Silti mieheni kehuu ulkonäköäni lähes päivittäin. Eikä minusta ole ikinä hirveän pahalta ulkomuotoni tuntunut, kun toinen vilpittömästi kehuu ja pitää minua vieläkin seksikkäänä.
Suhteesi ei tule kestämään, koska jos miehesi oikeasti rakastaisi sinua, ei hän olisi lopettanut kehumista. Surullinen fakta.