Olisitko halunnut elää varhaisaikuisuutesi Sex in The CIty -kaltaisessa ympäristössä sekä ystäväpiirissä?
Eli asuisit New Yorkissa ja deittailun ongelmia jne.
Kommentit (75)
En välttämättä. Sen verran, mitä itse olen kyseistä sarjaa, katsonut (muutama yksittäinen jakso), niin aika pinnalliselta elämältä sellainen vaikuttaisi.
Meillä oli tuollainen ystäväpiiri ja elämä. Eri ympäristö.
Olen asunut New Yorkissa, enkä missään tapauksessa suostuisi sinne enää muuttamaan. Tuolloin olin kyllä alle kolmekymppinen, toisin kuin sarjan eukot. Sittemmin elin Helsingissä vähän tuontapaista pintaliitoelämää, mutta enpä sitäkään enää kaipaa.
Sex in the City :D En olisi halununt, ehkä myöskään Sex and the City.
Nyt jo sarja herättää nuorissa hilpeyttä kun pikkuruiset kännykät tekstareineen ja viestintä sitten lähinnä sähköpostilla
Olisin halunnut kotipizzaa tai turkinpippuri pizzaa syödä.
Mieluummin asuisin esim. Death Valleyssä.
Elin jonkin aikaa suurkaupungissa ja meillä oli neljän tytön tiivis ystäväporukka. Meni aika lujaa, miehiä meni ja tuli, tehtiin kaikkea hullua, aina oli bileet tai tekemistä jossain ja aivan helvetin hauskaa. Ihanaa aikaa ja ihania muistoja, mutta elämässä on mentävä eteenpäin. Nyt odotan ensimmäistä lastani yhden tuolloin tapaamani miehen kanssa. N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Eihän noi mitään oikeita naisia edusta, aina vain miehet ja seksi mielessä, ja sitä amerikkalaista deittailukulttuuria.
Alkanut suoraansanoen ällöttää ton ohjelman tuputus, montako kertaa jo uusittu. Antaa kyllä niin vääristyneen käsityksen "itsenäisistä naisista" että oksennus lentää.. mieswten pillin mukaan vain korkkaleilla kopistellaan panosta toiseen, ja jotkut ovat vieklä imeneet tostakin sarjasta oppia ja matkivat sitten tollasia sutturoita, kun ajattevat olevansa moderneja cooleja naisia. :DMinä olen kyllä aina viihtynyt ilman miestä, mutta olenkin huomannut että "sinkku" ei tarkota kaltaistani erakkotyyppiä jota parisuhteet ei kiinnosta, vaan sinkku on juuri tollanen munahaukka, jolla on vain miehet kiikarissa. Täytyy kyllä ihmetellä jos naisella on tollanen pakkomielle seksiin ja parisuhteisiin mitä noilla daameilla. Huh..
Ja ne vaatteet ja kengät ja käsilaukut, voihan pissis sentään.Niin. Eiköhän tuo sarja kannata ottaa ihan huumorilla, komediasarja kun on kyseessä. Eikai kukaan nillitä Uuno Turhapurostakaan että se antaa huonoa mallia miehille.
Musta kyllä tuntuu että jotkut (ainakin homot) ajattelevat naisten olevan tollasia. Koko sarja tuntuu muutenkin jotenkin homokirjailijan fantasialta hörhelöineen ja korkkareineen.
Kyllähän tää nykyinen somemaailma jäljittelee juuri tollasta sex and the city tyylistä ulkonäköön ja seksiin keskittymistä. Ettei muka mitkään oikeat asiat enää naisia kiinnosta, vain korkokengät, käsilaukut ja seksi.
Tätä soopaahan naistenlehdetkin aina syöttää. En tunne ketään naista joiden elämä tollasen ympärillä pyörisi.
Mutta hyvinhän naiset saadaan siivottua tollakin tavalla sieltä korkeilta paikoilta ja päätöksenteosta, tehdään tällasta höttöä "menestyvistä naisista", jotka eivät menesty kuin kenkäostoksilla ja sängyssä.
Mikä tässä erotytaa siitä vanhasta hellan ja nyrkin välissä elämältä, eipä juuri mikään. Taas annetaan eukoille rooli, jossa näytetään heidät täydellisinä turhakkeina ja kävelevinä spermaimureina.
Kyllähän sex and the cityn hahmot oli kuvattu ihan menestyneinä. Miranda oli juristi, Samantha erittäin menestyvässä firmassa pr hommissa, Carrie kirjoitti suosittua columnia. Ainoastaan Charlotte olisi saattanut tyytyä kotiäidin tms roolin, mutta sekin oli oma valinta. Muut sarjan naiset eivät todellakaan olisi jääneet kotiin miestä miellyttämään vaan keskittyivät myös omiin elämiinsä. Sarjan aije nyt vaan sattui olemaan seksi ja deittailu joten sitä sarjassa ymmärrettävästi kuvattiin.
up