Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitko halunnut elää varhaisaikuisuutesi Sex in The CIty -kaltaisessa ympäristössä sekä ystäväpiirissä?

Vierailija
31.01.2018 |

Eli asuisit New Yorkissa ja deittailun ongelmia jne.

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan.

Vierailija
2/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ja elinkin, mutta lontoossa.

Ei ollut hirveästi deittailuongelmia, mutta muuten aika samanlaista ja tosi hauskaa oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi paljoa googlettamista vaatinut, että olisit voinut tarkistaa tuon nimen oikein.

Vierailija
4/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei vaikuta onnelliselta, että epätoivoiset neljääkymppiä lähestyvät naiset jahtaavat miehiä ja teeskentelevät olevansa rentoja. New York sinänsä on kiva kaupunki käydä, mutta asun mieluummin täällä itärannikolla vähän vehreämmissä maisemissa.

Vierailija
5/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin sen, stadissa 80-luvulla. Oi niitä aikoja.

Vierailija
6/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi paljoa googlettamista vaatinut, että olisit voinut tarkistaa tuon nimen oikein.

Toi sex and the city, sex in the city, on sellainen berenstain bears juttu.

Sille on oma nimensäkin, mandela effect.

Vierailija
7/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olisin kyllästynyt pian. Olen liian ujo ja viihdyn paremmin kotisohvalla villasukissa mitä bilettämässä.

Vierailija
8/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Eihän noi mitään oikeita naisia edusta, aina vain miehet ja seksi mielessä, ja sitä amerikkalaista deittailukulttuuria.

Alkanut suoraansanoen ällöttää ton ohjelman tuputus, montako kertaa jo uusittu. Antaa kyllä niin vääristyneen käsityksen "itsenäisistä naisista" että oksennus lentää.. mieswten pillin mukaan vain korkkaleilla kopistellaan panosta toiseen, ja jotkut ovat vieklä imeneet tostakin sarjasta oppia ja matkivat sitten tollasia sutturoita, kun ajattevat olevansa moderneja cooleja naisia. :D

Minä olen kyllä aina viihtynyt ilman miestä, mutta olenkin huomannut että "sinkku" ei tarkota kaltaistani erakkotyyppiä jota parisuhteet ei kiinnosta, vaan sinkku on juuri tollanen munahaukka, jolla on vain miehet kiikarissa. Täytyy kyllä ihmetellä jos naisella on tollanen pakkomielle seksiin ja parisuhteisiin mitä noilla daameilla. Huh..

Ja ne vaatteet ja kengät ja käsilaukut, voihan pissis sentään.

Vierailija
9/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätköhän kaikki varhaisaikuisuudet ole sellaisia. Menee lujaa, hienoja paikkoja, kauniita ihmisiä, luksusta, opiskelussa ja töissä yhtä juhlaa. Sitten iskee joku idioottimainen biologia ja ihminen menee naimisiin ja pilaa kaiken.

Vierailija
10/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tottakai. Niin kyllä elettiinkin täällä itä-suomalaisessa maakuntakaupungissa 90-luvulla. Hauskaa oli, mukavasti kevensi pikkukaupungin ahdasmielisyyttä. Löytyi sitten hyviä parejakin.

Vierailija
11/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Eihän noi mitään oikeita naisia edusta, aina vain miehet ja seksi mielessä, ja sitä amerikkalaista deittailukulttuuria.

Alkanut suoraansanoen ällöttää ton ohjelman tuputus, montako kertaa jo uusittu. Antaa kyllä niin vääristyneen käsityksen "itsenäisistä naisista" että oksennus lentää.. mieswten pillin mukaan vain korkkaleilla kopistellaan panosta toiseen, ja jotkut ovat vieklä imeneet tostakin sarjasta oppia ja matkivat sitten tollasia sutturoita, kun ajattevat olevansa moderneja cooleja naisia. :D

Minä olen kyllä aina viihtynyt ilman miestä, mutta olenkin huomannut että "sinkku" ei tarkota kaltaistani erakkotyyppiä jota parisuhteet ei kiinnosta, vaan sinkku on juuri tollanen munahaukka, jolla on vain miehet kiikarissa. Täytyy kyllä ihmetellä jos naisella on tollanen pakkomielle seksiin ja parisuhteisiin mitä noilla daameilla. Huh..

Niin. Eiköhän tuo sarja kannata ottaa ihan huumorilla, komediasarja kun on kyseessä. Eikai kukaan nillitä Uuno Turhapurostakaan että se antaa huonoa mallia miehille.

Vierailija
12/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivätköhän kaikki varhaisaikuisuudet ole sellaisia. Menee lujaa, hienoja paikkoja, kauniita ihmisiä, luksusta, opiskelussa ja töissä yhtä juhlaa. Sitten iskee joku idioottimainen biologia ja ihminen menee naimisiin ja pilaa kaiken.

Minulla oli kyllä päin vastoin. Elin aikoinaan Helsingissä ihan arkista opiskelijaelämää, ja bileet oli ihan arkisia opiskelijabileitä. Opiskeluporukoissa tutustuin mieheeni. Menin naimisiin ja sain lapsia.

Nykyään äitinä elän oikeassa suurkaupungissa, kuljen gaaloista ja vastaanotoista toiseen, tapaan julkkiksia ja politiikan ja kulttuurin huippuja, ja tuttavapiirini on hyvin mielenkiintoinen.

Vierailija
13/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessaharhaiset mammat ja niiden jutut. Voi luoja.

Vierailija
14/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielelläni. Siinä oli aitoja ystäviä, aina toistensa tukena vaikka itse eivät ystävän valintoja hyväksyisikään (charlotte ja mirandan aborttiaikeet). Kun on pitkäksi venynyt masennusjakso päällä niin ystävät tulevat kotoa hakemaan ihmisten ilmoille, kun tulee ero niin ystävät ovat tukena etc.

Ympäristö ei niin kiinnosta mutta tiivis ystäväpiiri kyllä.

Vierailija
15/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava casting, kun siitä yhdestä näki että se oli lesbo ja silti esitti heteroa. Ei millään tavalla uskottavaa. Tulikin sitten kaapista.

Vierailija
16/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun tuo ohjelma tuli ensimmäistä kertaa televisiosta, otin siitä hirveästi vaikutteita parikymppisenä... Alettiin juomaan cosmopolitaneja, olemaan niin fiinejä helsingissä ja etsittiin miehiä. Kaikki muut kaupungit oli niin maaseutua, enkä halunnut lähteä Helsingistä pois, yms. Aloitin kirjoittamaan seksikirjaakin, se ei tosin valmistunut....

Jälkikäteen ihan hävettää. Minulle oli ihan tarpeeksi "seksi ja helsinki" -menoa. Jos olisin silloin saanut päättää, olisin halunnut asua Nykissä yms.

Mutta nyt oikeasti saman ikäisenä kuin carrie ja kumppanit ovat, en todellakaan enää jaksaisi tuota...

Vierailija
17/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne sarjan hahmothan oli 35-40-vuotiaita. Parikymppiselle tommonen elämä on ihan jees, itsekin olisin tykännyt, mutta keski-iän kynnyksellä olis vaan surullista ja säälittävää elää elämää jossa ajatuksiin ei mahdu muutakuin miehet ja kengät.

Vierailija
18/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun tuo ohjelma tuli ensimmäistä kertaa televisiosta, otin siitä hirveästi vaikutteita parikymppisenä... Alettiin juomaan cosmopolitaneja, olemaan niin fiinejä helsingissä ja etsittiin miehiä. Kaikki muut kaupungit oli niin maaseutua, enkä halunnut lähteä Helsingistä pois, yms. Aloitin kirjoittamaan seksikirjaakin, se ei tosin valmistunut....

Jälkikäteen ihan hävettää. Minulle oli ihan tarpeeksi "seksi ja helsinki" -menoa. Jos olisin silloin saanut päättää, olisin halunnut asua Nykissä yms.

Mutta nyt oikeasti saman ikäisenä kuin carrie ja kumppanit ovat, en todellakaan enää jaksaisi tuota...

Voi harmi, olisi ollut hauskaa lukea parikymppisen kirjoittama seksikirja 😀

Vierailija
19/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vau. :D Miehet ei kyllä menetä mitään kaltaisessasi peikossa, joten pysy suosiolla vaan poissa sinkkumarkkinoilta katkero.

Vierailija
20/75 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau. :D Miehet ei kyllä menetä mitään kaltaisessasi peikossa, joten pysy suosiolla vaan poissa sinkkumarkkinoilta katkero.

Mäkin olen tuollainen peikko, enkä ole ollut kolmea viikkoa sinkku aikuisiässä. Mulle on sattunut niitä sitoutumishaluisia miehiä, ja nelikymppisenä olen ehtinyt kahdesti avioonkin. Kuka ja mihin tarvitsee "sinkkumarkkinoita" ja mitä ne ovat?