Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maatalousyrittäjä Heidin, 33, rohkea deitti-ilmoitus kuumensi somen

Vierailija
31.01.2018 |

Muun muassa tällaisia kriteerejä ilmoituksesta löytyi:

- Olethan kiinnostunut tai jopa jo kokenut maatalouden puuhista, traktori pysyy urallaan, sillä emäntä käy kerran syksyssä ja keväässä ojassa.
- Osaat olla jämerä ja oikeassa paikassa jopa kova luu (minun kanssa ei minua vastaan, ainakaan liian useasti), en jaksaisi enää yhtään nyhveröä paapottavaksi ja perään vahdittavaksi.
- Osaat tehdä ruokaa ja pestä pyykkiä, sillä minä tykkään enemmän olla traktorissa kun keittiössä.
- Saa olla lapsia ja muita lemmikkieläimiä ennestään. Minulla on niitä karvaisia 4 kpl.
- Neitsyttä tai lähiaikoina poikuutensa menettänyttä en huoli, itse kun olen semmoinen seksihurjastelija, että heikompia hirvittää. Minulla on menojalkaa ja lempiharrastuksessani meikkaan, laitan tukkaa ja käytän nättejä mekkoja.
- Olen itse 33-vuotias ja vartalonrakenteeltani joka suuntaan muodokas ja pehmeä. Minun itsetuntoni on rautaa ja kannan tätä kroppaa ylpeästi. Enemmän ehkä itsekritiikkiä löytyy sen suhteen mitä suusta tulee päästettyä ulos.
- Kropasta löytyy myös voimaa. Tykkään napata miehiä hartioille ja tehdä kevyitä kyykkyjä.
- Ikähaitari: 28–42 (Oikeasti nyt! 42 v. on maksimi!)
- Ulkonäkö: ei tarvii paperipussia päähän
- Kyvyt: 6 kovaa P:tä, puhuu, pussaa, panee, polkee, pelleilee ja painaa.
- Asut p-karjalassa tai jaksat ajella sinne riiaamaan.
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005546667.html

Hauska :-D

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi