Arka aihe erityisesti miehet mielipiteitä!
Jotkut naiset sanovat että pimppa on vain parantunut synnytyksen jälkeen (väittävät että mies on heille niin myö kertonut) voiko se olla mahdollista että jopa muuttuu paremmaksi eikä pysy samana tai huonone?
Tietysti sehän on yksilökohtaista mitä pitää parempana jos jotkut tykkää löysemmästä.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Paljon parempi nyt. Ennen synnytystä olin liian tiukka, enkä kostunut tarpeeksi. Ennen en saanut emätinorgasmejakaan, nyt saan jopa monta peräkkäin;) Tykkään ja mies tykkää:)
Sama. Ennen synnytyksiä tuntui aina seksin jälkeen siltä kuin olisi ollut koko ajan joku pötkö työnnettynä pimppiin. Tämä venytys saattoi tuntua vielä jopa seuraavana päivänäkin. Mikään määrä liukkaria ei tähän auttanut. Myöskin monet asennot tuntuivat ahtauden takia ikäviltä. Kolme lasta myöhemmin ei noita ongelmia ole.
Järkytyin kyllä, kun ensimmäisen kerran annoin suuseksiä synnytyksen jälkeen. Sinne oli kuulkaa tullu helvetinmoinen arpi pereäiästä tussuun asti. Sitte itte tussu oli ihan räjähtäny.
Vaimo sano ainakin nauttineensa enemmän seksistä kuin ennen synnytystä. Kyllä sen huomaskin. Ihan mainitsi erikseen silloin, että nyt penis tuntuu siellä. Itsellä tuli viidessä minuutussa entisen kahden sijaan, joten parannusta mullakin tapahtui.
Tarkeimmät oli mulle ennen v..tu ja virsikirja ,mutta molemmat ovat lapset repineet. Sanoi saarnamies...
Vierailija kirjoitti:
Pillu tuntuu aika samalta, ei ainakaan huonommalta. Vaimo on kuitenkin henkisesti vapautuneempi synnytyksen jälkeen. Saa helpommin orgasmeja, joten seksi on parempaa mitä ennen.
Sama täällä, ehkä hieman vähemmän tiukka mutta ei haittaa
Ootteko sanoneet vaimolle että pillu on löystynyt? Onko kroppa muuten?
Kolmenkaan muksun jälkeen en ole miehenä vaimoni pimpissä kyllä mitään löystymistä tai vastaavaa huomannut. Jos jotain muutosta on tapahtunut, ehkä kostuu nykyään enemmän kuin ennen?
Pimpan tarkka koostumus ei ole minulle miehenä olennainen tekijä seksissä. En yhtään osaa sano miten vertautuisi ennen synnytyksiä olleeseen tilaan. Synnytysten aikoihin oli selvästi erilainen.
Juuri näin. Kokonaisuutena seksi on parempaa. Kai omakin kypsyminen vaikuttaa asiaan. Haluttava elin anyway.