Arka aihe erityisesti miehet mielipiteitä!
Jotkut naiset sanovat että pimppa on vain parantunut synnytyksen jälkeen (väittävät että mies on heille niin myö kertonut) voiko se olla mahdollista että jopa muuttuu paremmaksi eikä pysy samana tai huonone?
Tietysti sehän on yksilökohtaista mitä pitää parempana jos jotkut tykkää löysemmästä.
Kommentit (29)
Ei ole mies kommentoinut suuntaan eikä toiseen enkä jaksa sillä päätäni vaivata minullaon kaksi ihanaa lasta
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mies kommentoinut suuntaan eikä toiseen enkä jaksa sillä päätäni vaivata minullaon kaksi ihanaa lasta
Eli viis miehen nautinnosta kun pullat on saatu uunista ulos ja elämän suurin saavutus on sitten lasten kasvatus, joka menee parisuhteenkin edelle? Vai ymmärsinkö (toivottavasti) väärin?
Vierailija kirjoitti:
Parempi on.
Millä tavalla? oletko mies vai nainen?
Eipä tuossa suurta eroa ole (paitsi ulkonäössä), mutta seksi on kyllä parantunut koko ajan ja nyt päälle 40v ihan parasta. Yhdessä kohta 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli viis miehen nautinnosta kun pullat on saatu uunista ulos ja elämän suurin saavutus on sitten lasten kasvatus, joka menee parisuhteenkin edelle? Vai ymmärsinkö (toivottavasti) väärin?
Nyt jos ihan rehellisiä ollaan niin kyllä minulle lapset on tärkeämpiä kuin jos miehestäni p*lluni tuntuisi vähän erilaiselta. Hänhän tässä on muutenkin osasyyllisenä mahdollisiin muutoksiin mitä lapset tekevät.
Paljon parempi nyt. Ennen synnytystä olin liian tiukka, enkä kostunut tarpeeksi. Ennen en saanut emätinorgasmejakaan, nyt saan jopa monta peräkkäin;) Tykkään ja mies tykkää:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi on.
Kostuu paremmin ja muutenkin vastaanottavampi. Mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi on.
Eli muuttui niin sanotusti pehmeämmäksi/löysemmäksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parempi on.
Eli muuttui niin sanotusti pehmeämmäksi/löysemmäksi
Joo pehmeämpi ja joustavampi on, mut en nyt sanois löysemmäksi. Esim puristusliikkeet tuntuu paremmin.
Kyllähän se tilavammaksi muuttui mutta hyvin toimii
mies34
Ei oo miehenkään elin enää niin pystyvä ja kova, joten...
Varmaan niillä jotka eivät revenneet muuttuu ”tilavammaksi”... pahasti kun repeää ja tikataan kasaan voi muuttua jopa tiukemmaksi. Kuten mulla.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan niillä jotka eivät revenneet muuttuu ”tilavammaksi”... pahasti kun repeää ja tikataan kasaan voi muuttua jopa tiukemmaksi. Kuten mulla.
Onkos ukko kehunnu sua tiukemmaks nykyää?M3*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo!
Hyvä homma.Varmaa seksikin on muuttunnu paremmaks siell.Omistatko geisha kuulia?Varmaa kostutki enempi kuin ennen.?Ainaki meill vaimo on nykyään paljon märempi!M3*
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo!
Hyvä homma.Varmaa seksikin on muuttunnu paremmaks siell.Omistatko geisha kuulia?Varmaa kostutki enempi kuin ennen.?Ainaki meill vaimo on nykyään paljon märempi!M3*
Omistan mutta enpä kauaa innostunut niitä käyttelemään, harjoituksia voi tehdä ilmankin ja kun ei löysyys tai virtsankarkailu ole ongelma niin.. ei voi sanoa että on paremmaksi muuttunut koska on niin paljon enemmän stressiä ja vähemmän vapaa-aikaa kuin ennen lapsia. En myöskään kostu yhtä helposti juurikin em. syistä.
Pillu tuntuu aika samalta, ei ainakaan huonommalta. Vaimo on kuitenkin henkisesti vapautuneempi synnytyksen jälkeen. Saa helpommin orgasmeja, joten seksi on parempaa mitä ennen.
En sanoisi että on parempi vähän pehmeämpi mutta ei haittaa
mies41