En tunne olevani tarpeeksi kaunis miehelleni...
Ollaan seurusteltu noin vuoden verran. Olen omasta mielestäni ihan nätti, normaalipainoinen kolmekymppinen nainen. Mieheni on minua pari vuotta vanhempi ja hänkin ihan tavallisen miehen näköinen, normaalilla vartalolla (ei siis mikään bodattu tms.).
Mies on alkanut käyttämään Instagramia nyt oikein urakalla ja tykkäilee ja seurailee näiden belfie-tyttöjen kuvista. Tämä ilmeisesti joku "uus juttu" heidän kaveriporukassaan ja puhuvatkin keskenään, kuinka seksikäs ja kaunis se ja se nainen on...
Joo, ei tarvitse sulkea silmiään kauneudelta. Kyllä minäkin huomaan komeita miehiä, mutta en todellakaan kuolaa heitä hullunlailla somessa.
Sanomattakin selvää, etten ole mikään belfie-tipu, vaikka nyt ihan tyytyväinen itseeni olen. Kuitenkin tulee tunne, ettei mies ole täysin tyytyväinen minuun, kun ei ole sitä hehtaaripallopebaa eikä vyötäröä, josta saisin sormet ympäri...
Kommentit (37)
Niin no, tuskin olet. Kannattaisiko keksiä parempi elämäntehtävä?
No miksi hän sitten on kanssasi jos ei pidä sua kauniina? Mieti nyt vähän...
Ikuisuusaihe mutta vastaan kuten aiemminkin: En voisi olla miehen kanssa, joka tykkäilee belfiekuvista. En tiedä, mitä kuvia mies katselee ja mistä tykkää mielessään, mutta julkisesti tykkäileminen on yksinkertaisesti niin junttia, että en voisi sellaista miestä arvostaa. Ja parisuhteeseen en huolisi muunlaista miestä kuin sellaisen, jota pystyn arvostamaan.
Ehkä se riittää miehelle jos muistat antaa sitä bepaa.
Oletpa epävarma ja miehesi mt-ongelmainen.
Et ehkä olekaan, mutta ehkäpä mies ei halua elämänkumppanikseen vain ihanaa ja isoa peppua? Ihmeellisistä asioista ihmiset itselleen ongelmia tekevätkin.
JSSAP.
Mies käyttäytyy nololla ja epäkohteliaalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ikuisuusaihe mutta vastaan kuten aiemminkin: En voisi olla miehen kanssa, joka tykkäilee belfiekuvista. En tiedä, mitä kuvia mies katselee ja mistä tykkää mielessään, mutta julkisesti tykkäileminen on yksinkertaisesti niin junttia, että en voisi sellaista miestä arvostaa. Ja parisuhteeseen en huolisi muunlaista miestä kuin sellaisen, jota pystyn arvostamaan.
Miehenäkin on helppo yhtyä näkemyksiisi.
Miehesi on juntti. Vaihtamalla paranee, kunhan et ota toista junttia.
Et varmaan olekaan mutta onhan sullakin omat hyvät puolesi, ehkä ne riittävät miehellesi. Jos mies haluaa olla onnellinen ei hänen kannata ottaa kaunista naista itselleen.
Olisin enemmän huolissani, voiko tuollaista ikuista pikkupoikaa arvostaa. Aikuiselta mieheltä on oikeutettua vaatia normaalia käytöstä.
Minäkin olen miettinyt, etteikö aikuisilla miehillä oikeasti ole muuta tekemistä ja minusta nuo tyrkkypyllyt on jo vähän vanha juttu... Nyt he siis vasta ovat tuon keksineet... Toisaalta minua hävettää, mutta toisaalta tulee taas epävarma olo itsestäni, etten koe itseäni tarpeeksi hyvännäköiseksi miehelleni. Ei hän minua muutenkaan paljoa kehuskele eikä varsinkaan takapuolta... Ap
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan olekaan mutta onhan sullakin omat hyvät puolesi, ehkä ne riittävät miehellesi. Jos mies haluaa olla onnellinen ei hänen kannata ottaa kaunista naista itselleen.
Onko ne belfietytöt siis kauneuden mitta? Kauniitahan voi olla kaikenmalliset tytöt... Ap siis voi olla hyvinkin kaunis, vaikka ei olekaan sellainen.
14 jatkaa aiis, vaikkei olekaan sellainen pyllistelijä. Eikä se hyvä persekään ole tae kauneudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti pitääkin kauniina, mut nyt on alkanut kiinnostaa nuo toisenlaiset tytöt. Ja nimenomaa TYTÖT. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ne belfietytöt siis kauneuden mitta? Kauniitahan voi olla kaikenmalliset tytöt... Ap siis voi olla hyvinkin kaunis, vaikka ei olekaan sellainen.
Toki toki ja kauneushan on katsojan silmässä. Toinen tykkää toisesta, onneksi näin. Ja minä en tiedä mitään belfietytöistä, ei oo kiinnostustakaan. Tissimiehiä näääs
Vierailija kirjoitti:
Miehiä aina soimataan ulkonäkökeskeisyydestä. Onko sitten väärin valita mukava nainen, vaikkei hän ulkoisesti omaa naisihannetta vastaisikaan?
Miten on? kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehiä aina soimataan ulkonäkökeskeisyydestä. Onko sitten väärin valita mukava nainen, vaikkei hän ulkoisesti omaa naisihannetta vastaisikaan?
Ei tarvitse varmaan mikään ihanne ollakaan, mutta kyllähän se nyt on kiva, että kumppani miellyttää myös silmää!? Nainen siis olen enkä koe olevani kovin ulkonäkökeskeinen...
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi pitää kauniina? Suurin osa naisista on kuitenkin ihan tavallisen näköisiä, harvat on kauniita.
Jos olet sheivannut alapääsi tyylikkäästi, noup problem!