Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksi syy siihen miksi minulla on löysä työmoraali

Vierailija
31.01.2018 |

Työmoraali minulla on aika löysä koska joka vuosi työnantaja vaatii lisää tehokkuutta 5-10%,yksi vuosi vaati 15%,liksan pysyessä samana,tehokkuus vaatimusta perusteltiin sillä että on lama päällä,firma kyllä tekee voittoa joka vuosi mutta kun tehtiin vähemmän voittoa yhtenä vuonna niin se tarkoitti firmalle lamaa,

Nyt sitten onkin sairauspoissaolot lisääntyneet räjähdysmäisesti,osalla se johtuu moraalista eli on alhainen kipukynnys,useimmilla se johtuu siitä että työ on nykyään liian kuormittavaa kropalle,sen takia selkä,olkapää,nivel jne. vaivat ovat lisääntyneet huomattavasti,

Esimiehet kyllä tiedostavat ongelman mutta päälliköt eivät kuuntele,katsovat vain papereita joissa lukee että jos työntekijä tekee lisää duunia vaikka 10% niin saadaan lisää rahaa sen ja sen verran,
uskoisin että hyvin monessa muussa firmassa tehdään samalla tavalla,työntekijöitä pidetään koneina,työhyvinvointi on tuntematon käsite,mitenkään ei tueta jaksamista

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole työmoraalin ongelma, vaan burn-outin ainekset. Ota lomaa tai vaihda työpaikkaa.

Vierailija
2/2 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulostaa ihan samalta firmalta missä minä olen töissä,kokoajan vaaditaan lisää ja lisää,missään ei jousteta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi