Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kylppäriremppa. Mitkä jutut ovat nyt in kph-sisustuksessa ja materiaaleissa?

Vierailija
31.01.2018 |

Haluan ajattoman tyylin, siksi kysyn.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitatin vaaleanharmaat seinälaatat ja valkoista laattaa lattiaan. En ole vielä nähnyt lopputulosta, mutta "en kestä" noita harmaa lattia ja valkoiset isot seinäkaakelit -yhdistelmiä! Idean sain netissä olleesta asunnosta.

Valkoinen laattalattia kylppärissä on painajainen eli kamala pitää puhtaana! Meillä oli ja vaihdettiin remontissa siihen harmaaseen :). Joku iloisen värinen lattia valkoisen seinän kanssa olisi hieno ja raikas.

Vierailija
22/28 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikrolle kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen pyöritellyt tällaisia vaihtoehtoja. Tilassa wc-pönttö, lavuaari ja suihkukaappi

Lattia

-Pukkilan Hexagon-laatta tummanpunaisena

-Vaaleahko ruskea hiekkakivilaatta

Seinä

-Mikrosementti (tätä varmaan on kohta jokapaikassa)

-Helmiponttipaneeli vahattuna OsmoColorin peittävällä värivahalla, väri vielä auki

-Tapetti

Ap

Mikrosementtihän pitäisi kieltää lailla kosteissa tiloissa. On vähä samaa sarjaa ruostumattomien kodinkoneiden kanssa, ihan mahdotonta pitää puhtaana. Onneksi on vain hetken huuma/muoti-ilmiö.

Onko tästä puhtaanapidosta omakohtaista kokemusta?

Vierailija
24/28 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaaleat sävyt saa tilan näyttämään isommalta. Tummat sävyt saa tilan näyttämään pienemmältä. Toki tän tiesit varmaan.

Vierailija
25/28 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko saunottaa kylppärissä suomen kansaa vai miksi pitäisi olla trendikäs?MIksi et itse tekisi halutunlaisen, mistä pidät ja tykkäät?En vain tajua logiikkaa.

Vierailija
26/28 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meinaatko saunottaa kylppärissä suomen kansaa vai miksi pitäisi olla trendikäs?MIksi et itse tekisi halutunlaisen, mistä pidät ja tykkäät?En vain tajua logiikkaa.

Haluan välttää tämän hetken trendejä. Menevät nopeasti vanhan näköiseksi, niin kuin meidän kotona kph nyt. Kyllästyttää ja vielä ei viitsi muutamaan vuoteen remontoida kun muuta vikaa ei ole. Ap

Vierailija
27/28 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/28 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan