Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varattujen miesten narauttamisvinkkejä

Vierailija
30.01.2018 |

Mä haluaisin narauttaa muutaman varatun miehen, jotka ovat joko mun tai ystävieni kanssa puuhailleet ja jälkikäteen olemme todenneet äijien tosiaankin vain leikkineen meidän tunteilla jopa vuosikausia. Kymmenkunta hyvin koulutettua, komeaa miestä sais vihdoin vähän lisäjännitystä elämäänsä, jos ne jäisivät vaimoilleen kiinni pettämisestä! Mitenkäs sen voisi helpoiten tehdä esim somessa ilman että paljastun heidän narauttajaksi? 😁

Kiusa se on pienikin kiusa ja eikös sodassa ja rakkaudessa ole kaikki keinot sallittuja? Mitäs leikkivät rakastuneiden naisten tunteilla.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkat vain samaan malliin ;)

Sinkkumies

Vierailija
2/13 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä vaimo ei usko ja lisäksi tappaa sinut ja koko sukusi kostoksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

yleensä vaimo ei usko ja lisäksi tappaa sinut ja koko sukusi kostoksi.

Jep. Ne lierot osaavat kyllä luikerrella itsensä irti epäilyksistä ja maalata mustan valkoiseksi. Vaimo ei tule uskomaan, jos menet suoraan kertomaan miehen tekosista.

Vierailija
4/13 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet pesääsi jakanut

Vierailija
5/13 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisissa pareissa on aika paljon moniavioisia. Siinäpä narauttelet.

Vierailija
6/13 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvia viesteistä, sängystä tms. Tuntomerkkejä esim syntymämerkki pakarassa jos tapailette vielä niin aika ja paikka vaimolle, anonyymi s.posti josta lähettelet tietoja.

Vierailija
7/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus vaimolle on ihan paikallaa. Lähetä viesti, tai sähköposti nimettomänä.

Ei siihen tartte kuin vinkki asiasta, kyllä vaimo lopusta selvittelystä huolehtii.

Näitä elviksiä kun riittää liehumassa. Anna vaan vihje asiasta.

Vierailija
8/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme teineilyä. Asiallinen puhelu vaimoille riittää. Jos eivät ole moniavioisia, niin asiasta varmaan kotona keskustellaan.

T:mies

Vierailija
9/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vinopino valokuvia todisteeksi , tekstareita, sähköposteja jne. Lisäksi oon kuullut asioita joita en vois mitenkään tietää ellei mies olis niitä mulle kertonut. Eli ihan helppoa ne on narauttaa.

Vierailija
10/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kyllä tulee mieleen, että mitäs lähdit. Säälittävää.

Vierailija
11/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet vehtaillut varattujen kanssa? 

Vierailija
12/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet vehtaillut varattujen kanssa? 

Ja vielä vuosikausia.

Vierailija
13/13 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinä tai ystävättäresi, nielisin kiukkuni ja miettisin toisenkin kerran, ennen kuin kaivaisin verta nenästäni. Olen joskus ajatellut tekeväni samaa, mutta päätynyt jättämään tekemättä. Ihan siitä syystä että en tahtonut nähdä sitä, miten raivoissaan mies saattaa puolustaa vaimoaan ja perhettään ja miten mitätön hänelle lopulta olinkaan. Se tuntuisi pahalta. Et voi arvata miehen ja vaimon reaktioita, ja jäljet on valitettavasti vähän vaikea kokonaan peittää. Sinullakin lienee työpaikka ja/tai muita sinulle tärkeitä asioita, joita et halua koston kierteessä menettää. Sikoja miehiä riittää, mutta riittää niitä kunnollisiakin. Katso mieluummin tulevaisuuteen ja mieti, millaisilla kriteereillä valitset seurasi ja anna oikeasti fiksulle miehelle mahdollisuus.