Käytätkö huuhteluainetta?
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
pyykkietikkaa käytetään
Onko tätä minään edullisena versiona?
Sain lahjaksi pullon ihanan tuoksuista pyykkietikkaa, olen tykännyt. Katsoin vaan kaupassa että aika suolaisen hintaista... Ei taida onnistua Rajamäen etikasta itsetehden😅
Pyyheliinoista tulee kuohkeampia ja pehmeämpiä, kun käyttää huuhteluainetta.
Rajamäen etikka ajaa saman asian. Haju haihtuu kun pyykki kuivaa. Pitää värit kirkkaina ja stää värien leviämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pyykkietikkaa käytetään
Sain lahjaksi pullon ihanan tuoksuista pyykkietikkaa, olen tykännyt. Katsoin vaan kaupassa että aika suolaisen hintaista... Ei taida onnistua Rajamäen etikasta itsetehden😅
Miksei? Lantraat vaan 1/3 vedellä.
Lakanoihin joskus käytän, normipyykkiin en.
Mitä "Ei löydy sopivaa vastausta"-kohtaan vastaisitte? Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pyykkietikkaa käytetään
Sain lahjaksi pullon ihanan tuoksuista pyykkietikkaa, olen tykännyt. Katsoin vaan kaupassa että aika suolaisen hintaista... Ei taida onnistua Rajamäen etikasta itsetehden😅Miksei? Lantraat vaan 1/3 vedellä.
Tais olla kyse nyt sellaisesta tuoksuvasta pyykkietikasta, siis sellaisesta, jossa on jotain hajustetta.
En keksi yhtään syytä miksi käyttäisin huuhteluainetta. En ole käyttänyt sitä ainakaan lasteni aikana ja vanhin lapsi on jo pian 17 vuotta vanha. On ihan sama tuleeko pyyhkeistä pehmeitä ja kuohkeita sen kanssa vai ei, sillä ei ole mitään väliä.
Peseekö huuhteluaine pyykkiä? Olen heittänyt sitä vain pesukoneeseen ja laittanut pyörimään t. Avuton
Ei löydy sopivaa vastausta
koska olen köyhä ja ostan huuhteluainetta jos muistan.nyt mennyt 3vkoa käyttämättä. (en muistanut ostaa) Sitten saattaa olla että käytän 6kk putkeen
Pyykit on ihanan pehmeitä kun käyttää huuhteluainetta
Käytän. Haluan että vaatteet ja lakanat ym tuoksuu hyvälle.
En ole huomannut mitään eroa pyykissä, vaikka lopetin huuhteluaineen käytön. Lopetin, koska luin että saattaa vaikuttaa haitallisesti joustaviin materiaaleihin.
Käytän poistamaan sähköisyyttä, esim. fleecevaatteisiin ja -peittoihin.
Mulla olisi sopiva vastaus ei ja käytetään vain lakanapyykkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pyykkietikkaa käytetään
Sain lahjaksi pullon ihanan tuoksuista pyykkietikkaa, olen tykännyt. Katsoin vaan kaupassa että aika suolaisen hintaista... Ei taida onnistua Rajamäen etikasta itsetehden😅Miksei? Lantraat vaan 1/3 vedellä.
Miksi pitää lantrata? Ja tuoksullista saa kun laittaa sekaan eteeristä öljyä. Itselläni rajamäen etikassa seassa piparminttuöljyä. Ennen käyttöä kunnon ravistus.
Oikea vastaus olisi ollut: "En tiedä. Ei käytetä"
Huuhteluaine on täysin tarpeeton
Näiden asioiden lisäksi, kuormittaa turhaan luontoa ja lompakkoa.