Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä mies, joka lähetät dickpickin naiselle!

Vierailija
30.01.2018 |

Kun naista ällöttää tämä tekosi, niin miten haluat torjunnan?

Hei sinä mies, joka lähetät dickpickin naiselle!

Vaihtoehdot

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan hellyyttä ja luulin, että voin positiivisesti kiinnittää naisen huomion, kun pullistelen sille lihaksia ja näytän vehkeeni.

Se on minun eläimenvaistoni, ei naisen vähättelyä, eikä pahantahtoisuutta. Epäonnistuin.

Vierailija
62/67 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais kanssa satoja dick picejä saaneena tietää miesten motiivi näihin oksettaviin ja alentaviin kuviin. Koskaan en ole vastausta näiltä sankareilta saanut kun olen kysynyt.

En usko, että olet saanut satoja. Taidat kuvitella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä väheksyä sitä 1/10 000 naisesta, joka oikeasti huvittuu ja mahdollisesti jopa kiihottuukin esteettisestä tai muuten kekseliäästä dickpicistä. Sellaisen kun löytää, niin tietää olevansa ihmeiden äärellä.

Tämä on totta. Meisseliä rakastava nainen on taivaanlahja, sängyssä vain pölinä käy, kun sekä miehestä että meisselistä tehdään selvää jälkeä.

Minulla on elämässäni ollut yksi meisseliystävällinen nainen. Kyllä piti hyvää huolta. Rakkain ihminen päällä maan.

Vierailija
64/67 |
12.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jaan miesten lähettämät pipulikuvat kaikille mahdollisille ihmisille, mukaan lukien miesten äidit ja isät.

Vierailija
65/67 |
13.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tiedoksi. Jos lähetät intiimin kuvan vaikka toinen ei sellaista sinulta halua. Syyllistyt rikokseen

Vierailija
66/67 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut mieheltä dickpicejä ja runkkausvideoita, ja olen vastaavasti lähettänyt hänelle pussypicejä, tissikuvia ja videoita masturboinnista. Ollaan masturboitu useasti etänä yhdessä. Olemme kumpikin varattuja, joten toistaiseksi ollaan pidetty hauskaa vain etänä. En välittäisi saada ihan random tyypiltä dickpiciä, mutta sellaiselta tyypiltä, josta olen kiinnostunut, ottaisin mielelläni kuvan vastaan. Se on äärimmäisen kiihottavaa! Ihana kuvitella kuinka voisin ratsastaa munalla tai imeä sitä.

Vierailija
67/67 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muu ratkaisu: nainen lähettää vastineeksi perseenrevittelykuvan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi seitsemän