Hei sinä mies, joka lähetät dickpickin naiselle!
Kun naista ällöttää tämä tekosi, niin miten haluat torjunnan?
Kommentit (67)
Jos nainen saa dikkikuvan (oikea, alaik. teinien käyttämä termi), niin se on tullut väärälle vastaanottajalle, piti mennä miehelle.
M33
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostais kanssa satoja dick picejä saaneena tietää miesten motiivi näihin oksettaviin ja alentaviin kuviin. Koskaan en ole vastausta näiltä sankareilta saanut kun olen kysynyt.
Ketä niissä kuvissa alennetaan? Kyseistä miestä vai kaikkia miehiä?
En tiedä oletko tosissasi, mutta varmuuden vuoksi: vastaanottajaa.
Kuva vastaa sitä, että lähettäisit naiselle ulostetta. Se on harkittu loukkaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se nyt ole kuin yksi kuva, jonka mies saattaa lähettää joko tulkittuaan väärin naista tai sitten puolileikillään. Älkää vaan väittäkö, etteivät naiset koskaan tee vastaavaa. Jos nainen on niin lapsellinen, että yhden tuollaisen kuvan takia ei enää koskaan halua tavata, niin sellainen akka kannattaa kyllä unohtaa välittömästi. Sellaiselta naiselta voi odottaa jatkossa vaikka mitä ihme käytöstä ja kuukauden mykkäkoulua aivan olemattomista asioista. Ja jos se kuva niin ällöttää mutta kuitenkin tarkoituksena olisi ollut viedä suhdetta eteenpäin, jolloin oletettavasti jossain välissä olisi seksi tullut mukaan kuvioihin, niin olisitteko harrastaneet sitä silmät kiinni ettei vahingossa näe sitä piliä, vai olisitteko vaatineet miestä pitämään housut jalassa koko ajan? Taas yksi feministisekopäiden ulinan aihe ihan kuin joku väkisin keksitty "manspreading".
1) Naiset ei harrasta tällaista. Miehet vaan TOIVOO, että naisetkin harrastaisi, mutta ei. Meidät on erilailla rakennettu.
2) Tämäkin aloitus on saanut innostuksensa tuosta toisesta, jossa vasta hetki sitten tavattu jamppa oli lähestulkoon heti naisen numeron saatuaan lähettänyt dick picin. Suurin ongelma on siis siinä, että ei käydä läpi normaaleja sosiaalisia alkulämmittelyjä, vaan mennään liian suoraan asiaan.
1) Puhut itsestäsi me-muodossa. Kertoo paljon sinusta.
2) Yksi mies teki niin, joten kaikki miehet voidaan leimata sioiksi. Täydellistä feministilogiikkaa.
En voisi itsestäni lähettää kuin korkeintaan jonkun 'shrimp-picin' , siksi jätän ,häveliäisyyssyistä, lähettämättä
Kyllä minä niin järkytyin ja mieleni pahoitin :'''''''(((((
Ihan sama kuin olisi raiskattu.
Vierailija kirjoitti:
Raiskaus on vahva sanamuoto, mutta onhan tuo rikos ja seksuaalista ahdistelua. Terve ihminen ei tee noin toiselle ihmiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kiinnostais kanssa satoja dick picejä saaneena tietää miesten motiivi näihin oksettaviin ja alentaviin kuviin. Koskaan en ole vastausta näiltä sankareilta saanut kun olen kysynyt.
Ja jos harrastat seksiä miehen kanssa ja otat häneltä suihin, niin se on sama kuin söisit ulostetta. Ja yhdyntä on sama kuin mies työntäisi vaginaasi ulostetta. Ehkä sinun kannattaa pysytellä ihan vaan naisten parissa, tai sitten siellä suljetulla osastolla.
Mä oon varmaan sit outo lintu, kun tykkään niitä katsella...ei oo kukaan lähettäny pitkään aikaan :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raiskaus on vahva sanamuoto, mutta onhan tuo rikos ja seksuaalista ahdistelua. Terve ihminen ei tee noin toiselle ihmiselle.
Ainakin yksi äärifeministi ilmoittautui :)
Ootte te kyllä hel*etin sekaisin.
Hahaa, mä oon luullu et noi dikkikuvat on urbaanilegendaa. Mut hassua et joku on saanut niitä satoja ja toiset, niinku esim. mä, ei kertaakaan. Tää siis ei oo mitään v****ilua, vaan ihan aidosti nyt ollaan jännän äärellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas yhden lähettäneenä voin sanoa että motiivina oli se kun nainen oli ensin lähettänyt minulle itsestään alastonkuvan ja sen perään vaatimalla vaati saada kuvan kullistani. En minä kyllä siitä naisen kuvasta mieltäni pahoittanut, vaikka se aika roisi olikin asentoineen ja revityksineen.
Miehet eivät varmaan yleensäkään pahoita mieltään, jos saavat naisesta yllättäen paljastavia seksikkäitä kuvia. Onneksi sinulle ei varmaan mene näin, mutta saakohan tuo asia jotkut miehet luulemaan, että siksi naisetkin varmaan tykkää vastaanottaa yllättäen dick picejä?
Ihmetyttää jos joku lähettää sellaisia kuvia yllättäen siitä huolimatta, että tietää sen naisen mielestä epämukavaksi. Olisi helpompi "antaa anteeksi", jos mies edes luulisi naisen tykkäävän.
Minulle, 14-vuotiaalle tytölle lähetellään niitä myös päivittäin noin parikymppisten miesten toimesta, he tietävät erittäin hyvin ikäni mutta ilmeisesti ei häiritse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos harrastat seksiä miehen kanssa ja otat häneltä suihin, niin se on sama kuin söisit ulostetta. Ja yhdyntä on sama kuin mies työntäisi vaginaasi ulostetta. Ehkä sinun kannattaa pysytellä ihan vaan naisten parissa, tai sitten siellä suljetulla osastolla.
Kyllä se näin on, mikäli mies nuo tekisi väkisin. Eri asia olisi kokonaan, jos olisin vapaaehtoisesti mukana, mutta siitähän tässä ketjussa ei ollut kyse, vaan toisen seksuaalisuuden loukkaamisesta väkisin. Siihen ei rinnastu vapaaehtoinen seksi vaan raiskaus.
Eri asia, jos sinulla on lupa lähettää kuva.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä väheksyä sitä 1/10 000 naisesta, joka oikeasti huvittuu ja mahdollisesti jopa kiihottuukin esteettisestä tai muuten kekseliäästä dickpicistä. Sellaisen kun löytää, niin tietää olevansa ihmeiden äärellä.
Minä sain joululahjaksi yhden hyvin huolellisesti ja hauskasti sommitellun kikkelikuvan eräältä miesystävältä, jonka kanssa en ole seksisuhteessa. Kuvassa oli kikkelin lisäksi pieni tonttu, lumiukko ja joulupalloja, ja kikkelin ympärille oli ripustettu nauha ja pieni kortti, jossa luki nimeni kauniisti tekstattuna. Se oli hyvin mukava joululahja, jonka eteen oli nähty vaivaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin yksi äärifeministi ilmoittautui :)
Ootte te kyllä hel*etin sekaisin.
Sinusta olisi ihan Ok vastaanottaa homomiehiltä vastaavia kuvia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas yhden lähettäneenä voin sanoa että motiivina oli se kun nainen oli ensin lähettänyt minulle itsestään alastonkuvan ja sen perään vaatimalla vaati saada kuvan kullistani. En minä kyllä siitä naisen kuvasta mieltäni pahoittanut, vaikka se aika roisi olikin asentoineen ja revityksineen.
Miehet eivät varmaan yleensäkään pahoita mieltään, jos saavat naisesta yllättäen paljastavia seksikkäitä kuvia. Onneksi sinulle ei varmaan mene näin, mutta saakohan tuo asia jotkut miehet luulemaan, että siksi naisetkin varmaan tykkää vastaanottaa yllättäen dick picejä?
Ihmetyttää jos joku lähettää sellaisia kuvia yllättäen siitä huolimatta, että tietää sen naisen mielestä epämukavaksi. Olisi helpompi "antaa anteeksi", jos mies edes luulisi naisen tykkäävän.
Eikös se feministien mukaan ollut niin, että sukupuoli on ihan pelkkä sosiaalinen konstruktio? Joten miten nyt voit väittää, että naiset loukkaantuvat noista kuvista mutta miehet eivät? Vai ovatko nämä kaikkitietävät feministit väärässä? Vai onko tämäkin jotain epäloogista feministilogiikkaa, jota normaalin ihmisen on mahdoton ymmärtää?
Vierailija kirjoitti:
Itseasiassa dickpicin lähettäminen toimii yllättävän hyvin. Itse jos lähetän sanotaan 5, niin keskimäärin 2 kanssa päädyn sänkyyn. En tätä uskonut, mutta kaveri neuvoi ja kännissä lähetin yhden ja samana iltana lakanat heilui.
Uskon kyllä, kunhan lähettää oikeanlaisille naisille ja sopivan jutustelun jälkeen. Tosin eiköhän näiltä naisilta olisi seksiä saanut vähän tyylikkäämmälläkin lähestymisellä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle, 14-vuotiaalle tytölle lähetellään niitä myös päivittäin noin parikymppisten miesten toimesta, he tietävät erittäin hyvin ikäni mutta ilmeisesti ei häiritse.
Ja todellisuudessa olet katkeroitunut viisikymppinen akanlötjäke.
Mä etsin aina jonkun tosi ison, suonikkaan ja jykevän vehkeen kuvan ja lähetän takas. Kun ilmeisesti mies sellaista kuvista tykkää niin menkööt, ei ole mitenkään vaikea löytää netistä hienompaa ja isompaa, joten saa nopean voiton miltei aina.
1) Naiset ei harrasta tällaista. Miehet vaan TOIVOO, että naisetkin harrastaisi, mutta ei. Meidät on erilailla rakennettu.
2) Tämäkin aloitus on saanut innostuksensa tuosta toisesta, jossa vasta hetki sitten tavattu jamppa oli lähestulkoon heti naisen numeron saatuaan lähettänyt dick picin. Suurin ongelma on siis siinä, että ei käydä läpi normaaleja sosiaalisia alkulämmittelyjä, vaan mennään liian suoraan asiaan.