Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä mies, joka lähetät dickpickin naiselle!

Vierailija
30.01.2018 |

Kun naista ällöttää tämä tekosi, niin miten haluat torjunnan?

Hei sinä mies, joka lähetät dickpickin naiselle!

Vaihtoehdot

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais kanssa satoja dick picejä saaneena tietää miesten motiivi näihin oksettaviin ja alentaviin kuviin. Koskaan en ole vastausta näiltä sankareilta saanut kun olen kysynyt.

Minä taas yhden lähettäneenä voin sanoa että motiivina oli se kun nainen oli ensin lähettänyt minulle itsestään alastonkuvan ja sen perään vaatimalla vaati saada kuvan kullistani. En minä kyllä siitä naisen kuvasta mieltäni pahoittanut, vaikka se aika roisi olikin asentoineen ja revityksineen.

Miehet eivät varmaan yleensäkään pahoita mieltään, jos saavat naisesta yllättäen paljastavia seksikkäitä kuvia. Onneksi sinulle ei varmaan mene näin, mutta saakohan tuo asia jotkut miehet luulemaan, että siksi naisetkin varmaan tykkää vastaanottaa yllättäen dick picejä?

Ihmetyttää jos joku lähettää sellaisia kuvia yllättäen siitä huolimatta, että tietää sen naisen mielestä epämukavaksi. Olisi helpompi "antaa anteeksi", jos mies edes luulisi naisen tykkäävän.

Eikös se feministien mukaan ollut niin, että sukupuoli on ihan pelkkä sosiaalinen konstruktio? Joten miten nyt voit väittää, että naiset loukkaantuvat noista kuvista mutta miehet eivät? Vai ovatko nämä kaikkitietävät feministit väärässä? Vai onko tämäkin jotain epäloogista feministilogiikkaa, jota normaalin ihmisen on mahdoton ymmärtää?

Sinä tykkäät, että sinulle lähetetään penisten kuvia?

Vierailija
42/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä niin järkytyin ja mieleni pahoitin :'''''''(((((

Ihan sama kuin olisi raiskattu.

Raiskaus on vahva sanamuoto, mutta onhan tuo rikos ja seksuaalista ahdistelua. Terve ihminen ei tee noin toiselle ihmiselle.

Ainakin yksi äärifeministi ilmoittautui :)

Ootte te kyllä hel*etin sekaisin.

Sinusta olisi ihan Ok vastaanottaa homomiehiltä vastaavia kuvia?

Olisin vaan että "just joo" ja sulkisin ja poistaisin kuvan. En alkaisi vouhottamaan kuukausikaupalla sekopäisenä asiasta ja järkyttyisi henkihieveriin kuten sinä. Jotkut nyt on vaan vähän aikuismaisempia ja osaa laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais kanssa satoja dick picejä saaneena tietää miesten motiivi näihin oksettaviin ja alentaviin kuviin. Koskaan en ole vastausta näiltä sankareilta saanut kun olen kysynyt.

Minä taas yhden lähettäneenä voin sanoa että motiivina oli se kun nainen oli ensin lähettänyt minulle itsestään alastonkuvan ja sen perään vaatimalla vaati saada kuvan kullistani. En minä kyllä siitä naisen kuvasta mieltäni pahoittanut, vaikka se aika roisi olikin asentoineen ja revityksineen.

Miehet eivät varmaan yleensäkään pahoita mieltään, jos saavat naisesta yllättäen paljastavia seksikkäitä kuvia. Onneksi sinulle ei varmaan mene näin, mutta saakohan tuo asia jotkut miehet luulemaan, että siksi naisetkin varmaan tykkää vastaanottaa yllättäen dick picejä?

Ihmetyttää jos joku lähettää sellaisia kuvia yllättäen siitä huolimatta, että tietää sen naisen mielestä epämukavaksi. Olisi helpompi "antaa anteeksi", jos mies edes luulisi naisen tykkäävän.

Eikös se feministien mukaan ollut niin, että sukupuoli on ihan pelkkä sosiaalinen konstruktio? Joten miten nyt voit väittää, että naiset loukkaantuvat noista kuvista mutta miehet eivät? Vai ovatko nämä kaikkitietävät feministit väärässä? Vai onko tämäkin jotain epäloogista feministilogiikkaa, jota normaalin ihmisen on mahdoton ymmärtää?

Sinä tykkäät, että sinulle lähetetään penisten kuvia?

Älä yritä kiertää kysymystä. Vai onko feministilogiikan kyseenalaistaminen liian pyhä ja kielletty asia?

Vierailija
44/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oma elämä pyörii kullin ympärillä, niin helposti saattaa luulla että kaikkia kiinnostaa saada jotain kullin kuvia

Vierailija
45/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä niin järkytyin ja mieleni pahoitin :'''''''(((((

Ihan sama kuin olisi raiskattu.

Raiskaus on vahva sanamuoto, mutta onhan tuo rikos ja seksuaalista ahdistelua. Terve ihminen ei tee noin toiselle ihmiselle.

Ainakin yksi äärifeministi ilmoittautui :)

Ootte te kyllä hel*etin sekaisin.

Sinusta olisi ihan Ok vastaanottaa homomiehiltä vastaavia kuvia?

Olisin vaan että "just joo" ja sulkisin ja poistaisin kuvan. En alkaisi vouhottamaan kuukausikaupalla sekopäisenä asiasta ja järkyttyisi henkihieveriin kuten sinä. Jotkut nyt on vaan vähän aikuismaisempia ja osaa laittaa asiat oikeisiin mittasuhteisiin.

Harhainen sinä ainakin olet, jos luulet tietäväsi mitään siitä, miten minä reagoin.

Vierailija
46/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän se nyt ole kuin yksi kuva, jonka mies saattaa lähettää joko tulkittuaan väärin naista tai sitten puolileikillään. Älkää vaan väittäkö, etteivät naiset koskaan tee vastaavaa. Jos nainen on niin lapsellinen, että yhden tuollaisen kuvan takia ei enää koskaan halua tavata, niin sellainen akka kannattaa kyllä unohtaa välittömästi. Sellaiselta naiselta voi odottaa jatkossa vaikka mitä ihme käytöstä ja kuukauden mykkäkoulua aivan olemattomista asioista. Ja jos se kuva niin ällöttää mutta kuitenkin tarkoituksena olisi ollut viedä suhdetta eteenpäin, jolloin oletettavasti jossain välissä olisi seksi tullut mukaan kuvioihin, niin olisitteko harrastaneet sitä silmät kiinni ettei vahingossa näe sitä piliä, vai olisitteko vaatineet miestä pitämään housut jalassa koko ajan? Taas yksi feministisekopäiden ulinan aihe ihan kuin joku väkisin keksitty "manspreading".

1) Naiset ei harrasta tällaista. Miehet vaan TOIVOO, että naisetkin harrastaisi, mutta ei. Meidät on erilailla rakennettu.

2) Tämäkin aloitus on saanut innostuksensa tuosta toisesta, jossa vasta hetki sitten tavattu jamppa oli lähestulkoon heti naisen numeron saatuaan lähettänyt dick picin. Suurin ongelma on siis siinä, että ei käydä läpi normaaleja sosiaalisia alkulämmittelyjä, vaan mennään liian suoraan asiaan.

1) Olen saanut naisen lähettämiä tussujen ja tissien kuvia täysin pyytämättä, että älä jauha paskaa!

2) Hyvin moni nainen on etenkin juovuksissa ilman mitään normaaleja sosiaalisia alkulämmittelyjä tulemassa haaroihin kiinni ja työntämässä käsiään housujen sisään.

Vierailija
47/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen lähettää dickpicin eteenpäin miehen äidille ja muille läheisille.

Tämä on oiva keino.

Vierailija
48/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Satoja? 

Sinä kirjoitat joko hyvin mielenkiintoisilla palstoilla, olet todella kaunis tai järjettömän seksikäs.

Pahoittelen tilannettasi, koska teot ovat kuvottavia ja kertovat aivan liikaa miesten heikosta taustasta.

Vierailija
49/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aika loogista, että kun ihmisiä olemme ja kykenemme ymmärtämään melko hyvinkin muiden tunteita ja ajatuksia, niin tuossa on se syy. Sinä tunnet itsesi halvennetuksi ja voit pahoin -> lähettäjän tarkoitus oli halventaa sinua ja saada sinut voimaan pahoin.

Vielä metoon jälkeenkin naisille tuntuu olevan vieras ajatus, että on paljon miehiä jotka eivät halua flirttailla, seurustella tai harrastaa seksiä naisten kanssa. Eivät oikeasti. Enemmän kuin mitään muuta, he haluavat nöyryyttä ja häpäistä naisia.

Ei voisi narsistisempaa ajattelutapaa olla. Jos Sinä reagoit jollain tavalla, niin se ei todellakaan tarkoita että se olisi juuri se toisen ihmisen tarkoitus. Kannattaisi joskus katsoa peiliin. Sieltä saattaa joku irvistää takaisin.

Vierailija
50/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta on aika loogista, että kun ihmisiä olemme ja kykenemme ymmärtämään melko hyvinkin muiden tunteita ja ajatuksia, niin tuossa on se syy. Sinä tunnet itsesi halvennetuksi ja voit pahoin -> lähettäjän tarkoitus oli halventaa sinua ja saada sinut voimaan pahoin.

Vielä metoon jälkeenkin naisille tuntuu olevan vieras ajatus, että on paljon miehiä jotka eivät halua flirttailla, seurustella tai harrastaa seksiä naisten kanssa. Eivät oikeasti. Enemmän kuin mitään muuta, he haluavat nöyryyttä ja häpäistä naisia.

Ei voisi narsistisempaa ajattelutapaa olla. Jos Sinä reagoit jollain tavalla, niin se ei todellakaan tarkoita että se olisi juuri se toisen ihmisen tarkoitus. Kannattaisi joskus katsoa peiliin. Sieltä saattaa joku irvistää takaisin.

Et sitten mitään väsyneempää keksinyt, kuin alkaa haukkua narsistiksi? No, kun älysi ei muuhun riitä...

Vierailija
51/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä jotkut väittävät saavansa suurin piirtein tuhat dickpicciä päivässä, kun taas osa luulee että koko juttu on vain ihan urbaanilegendaa. Alkaa viesti viestiltä vaikuttaa yhä enemmän siltä, että koko juttu on suurilta osin muutaman sekopäisen miesvihaajan keksimää. Ei enää kovin uskottavaa.

Vierailija
52/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole kyllä koskaan itseäni feministiksi sanonut, joten turha olettaa mulle mitään "feministilogiikoitakaan".

Se nyt vaan on niin, että naiset ja miehet suhtautuvat keskimäärin eri tavoilla yllättäen saamiinsa "seksikuviin". Minä en ole tätä päättänyt. Enkä pyytele anteeksi, etten tykkää saada randomeita kalukuvia. Ei ole minun vikani, jos miehet tykkää minua enemmän saada seksikuvia vastakkaiselta sukupuolelta.

Vierailija
53/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satoja? 

Sinä kirjoitat joko hyvin mielenkiintoisilla palstoilla, olet todella kaunis tai järjettömän seksikäs.

Pahoittelen tilannettasi, koska teot ovat kuvottavia ja kertovat aivan liikaa miesten heikosta taustasta.

Ja sinä hölmö vielä uskot tuollaista... Nämä valehtelevat feministit pelasivat jo itsensä pussiin.

Vierailija
54/67 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satoja? 

Alastomassa suomessa kun laitan kik-nickini esille, saan satoja dick picejä. Menevät saman tien estoon. Koskaan en ole dick picin lähettäjälle antanut enkä anna, vastenmielistä lähettää rumasta peniksestään kuva.

Vierailija
55/67 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Satoja? 

Ja sinä hölmö vielä uskot tuollaista... Nämä valehtelevat feministit pelasivat jo itsensä pussiin.

Noh, olen tissitön ja läski nainen ja saan todellakin satoja dick picejä kikkiini. Voin vain kuvitella miten paljon hoikat ja isotissiset näitä kuvia saavat!

Vierailija
56/67 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ilmeisesti tavannut ihan eri naisia kuin täällä palstalla on. Vaikka osa kyllä varmaan lukee tätäkin.

Minulta on niitä pyydetty, sitten olen niitä laittanut vähän muutenkin. Käytännössä liki kaikkia olen myös treffaillut, pannut tai aloittanut seurustelun. Useampi kymmenen on kokemuksia.

Ei ole kyllä yhtään kukaan pahoittanut mieltään.

Vierailija
57/67 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeöinen "Tykkääkö naiset dickpiceistä?" -kyselyni vahvisti sen, että monilla miehillä on vääristynyt käsitys siitä, mitä mieltä naiset ovat dickpiceistä.

Vierailija kirjoitti:

Tilanteeksi kuvitellaan se, että mies lähettää naiselle kesken hyvin sujuneen hieman flirttailevan keskustelun yllättäen dickpicin. Nainen ei ole pyytänyt kuvaa tai lähettänyt sitä ennen kuvia itsestään, eikä mies ole kertonut etukäteen kuvan lähettämisestä tai pyytänyt lupaa.

Kiva yllätys vai ei?

Tykkääkö nainen todennäköisesti dickpicistä yllä mainitussa tilanteessa?

Ei tykkäisi. Olen nainen ja itse en tykkäisi. 66.6%

Ei tykkäisi. Olen mies. 9.4%

Tykkäisi. Olen nainen ja itse tykkäisin. 7.9%

En tiedä. Olen mies. 6.1%

Tykkäisi. Olen mies. 4.2%

En tiedä. Olen nainen ja itse en tykkäisi. 3.0%

Ei tykkäisi. Olen nainen ja itse tykkäisin. 1.8%

En tiedä. Olen nainen ja itse tykkäisin. 0.6%

Tykkäisi. Olen nainen ja itse en tykkäisi. 0%

Ääniä yhteensä: 327

(Naisvastaajia 79,9 % ja miesvastaajia 19,7 %. Ei ihan tarkkaa, koska AV:n pyöristykset kusee.)

Selvitetään ensin, miten iso osa naisista OIKEASTI tykkää dickpicistä esimerkkitilanteessa:

Vierailija kirjoitti:

Ei tykkäisi. Olen nainen ja itse en tykkäisi. 66.6% [naisista 83,4 %]

Tykkäisi. Olen nainen ja itse tykkäisin. 7.9% [naisista 9,9 %]

En tiedä. Olen nainen ja itse en tykkäisi. 3.0% [naisista 3,8 %]

Ei tykkäisi. Olen nainen ja itse tykkäisin. 1.8% [naisista 2,3 %]

En tiedä. Olen nainen ja itse tykkäisin. 0.6% [naisista 0,8 %]

Tykkäisi. Olen nainen ja itse en tykkäisi. 0% [naisista 0 %]

Lihavoituna tykkääjät. Eli siis naisista dickpicistä esimerkkitilanteessa tykkäisi 13 %. Oikea vastaus kysymykseen, tykkääkö nainen todennäköisesti dickpicistä esimerkkitilanteessa, on siis että ei tykkäisi.

Tarkastellaanpa miesten arvauksia:

Vierailija kirjoitti:

Ei tykkäisi. Olen mies. 9.4% [miehistä 47,7 %]

En tiedä. Olen mies. 6.1% [miehistä 31,0 %]

Tykkäisi. Olen mies. 4.2% [miehistä 21,3 %]

Lihavoituna oikea vastaus. Vain melkein puolet miehistä tietää, että nainen ei todennäköisesti tykkäisi dickpicistä. Reilu joka viides luulee että tykkäisi, ja loput eli vajaa kolmannes on epävarmoja. Jos jokaisen miehen käsitys olisi realistinen, niin Tykkäisi-kohtaan tulisi 0 %, koska kysymys kuului, että tykkääkö nainen dickpicistä todennäköisesti, ja oikea vastaus on, että ei.

Selvitetään vielä huvikseen, onko naistenkaan käsitys täysin realistinen:

Vierailija kirjoitti:

Ei tykkäisi. Olen nainen ja itse en tykkäisi. 66.6% [naisista 83,4 %]

Tykkäisi. Olen nainen ja itse tykkäisin. 7.9% [naisista 9,9 %]

En tiedä. Olen nainen ja itse en tykkäisi. 3.0% [naisista 3,8 %]

Ei tykkäisi. Olen nainen ja itse tykkäisin. 1.8% [naisista 2,3 %]

En tiedä. Olen nainen ja itse tykkäisin. 0.6% [naisista 0,8 %]

Tykkäisi. Olen nainen ja itse en tykkäisi. 0% [naisista 0 %]

Lihavoituna kohdat, joissa naiset arvasivat oikein. Siis 85,7 % naisista tietää, että enemmistö naisista ei tykkäisi dickpicistä. 9,9 % luulee, että tykkäisi (heistä kaikki tykkäisivät dickpicistä itsekin). Loput eli 4,6 % ovat epävarmoja. Naistenkin käsitys on siis hieman vääristynyt, mutta paljon vähemmän kuin miesten.

Toivon ettei tähän tullut ainakaan pahoja lasku- tai muita huolimattomuusvirheitä. Vaikkei olisi tullutkaan, niin pitää muistaa, että aina on olemassa trollivastausten tai muiden vääristävien tekijöiden mahdollisuus.

(Alkuperäinen kysely on poistettu, mutta sen voi googlata ja avata välimuistissa olevan version.)

Vierailija
58/67 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen näitä saanut pyytämättä eikä ole kiihottanut lainkaan. Tästä on muuten tehty tieteellinen tutkimuskin että miksi miehet niitä lähettävät. Googlatkaa.

Vierailija
59/67 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen lähettänyt, kun naiset on laittanut dildotus tai runkkailu kuviaan minulle.

Vierailija
60/67 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen jos tulis pic se olisi inhottavaa. Aggressiivinen teko. Loukkaavaa.

Jos tykkään miehestä ja fantasioidaan yhdessä, nam. Tai siis jos on mukavan tuntuinen random mies chatissa kiva runkata yhdessä.

Olen vaihtanut kuvia. Olenko ainoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi