Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei sinä mies, joka lähetät dickpickin naiselle!

Vierailija
30.01.2018 |

Kun naista ällöttää tämä tekosi, niin miten haluat torjunnan?

Hei sinä mies, joka lähetät dickpickin naiselle!

Vaihtoehdot

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on dickpic. Pic on lyhenne sanasta picture, siinä ei ole k:ta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Digiboxin?

Vierailija
4/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais kanssa satoja dick picejä saaneena tietää miesten motiivi näihin oksettaviin ja alentaviin kuviin. Koskaan en ole vastausta näiltä sankareilta saanut kun olen kysynyt.

Vierailija
5/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostais kanssa satoja dick picejä saaneena tietää miesten motiivi näihin oksettaviin ja alentaviin kuviin. Koskaan en ole vastausta näiltä sankareilta saanut kun olen kysynyt.

Itse en ole koskaan dickpiciä lähettänyt, enkä lähetä, mutta kuvittelisin kyseessä enemmän olevan sellainen paljastelun halu kuin luulo siitä että nainen siitä jotenkin kiihottuisi. Onhan niitä vaikka mitä itsensäpaljastelijoita olemassa. Kaippa se idea jotenkin kiihottaa kun jonkun oletetusti kauniin naisen ruudulle tärähtää kuva omasta meisselistä. 

Vierailija
6/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas yhden lähettäneenä voin sanoa että motiivina oli se kun nainen oli ensin lähettänyt minulle itsestään alastonkuvan ja sen perään vaatimalla vaati saada kuvan kullistani. En minä kyllä siitä naisen kuvasta mieltäni pahoittanut, vaikka se aika roisi olikin asentoineen ja revityksineen.

Vierailija
7/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mistä on kyse? Mies laittaa kuvan vehkeestään, niinkö? Miksi noin kummallinen kiertoilmaus?

Vierailija
8/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa dickpicin lähettäminen toimii yllättävän hyvin. Itse jos lähetän sanotaan 5, niin keskimäärin 2 kanssa päädyn sänkyyn. En tätä uskonut, mutta kaveri neuvoi ja kännissä lähetin yhden ja samana iltana lakanat heilui.

Vierailija
9/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsensäpaljasteluksi epäilen minäkin, tosin olen nainen. Ei ole tarkoituskaan aiheuttaa naiselle mitään positiviista, vaan miekkonen siinä oman munansa ympärillä pyörii omassa yksinäisessä maailmassaan.

Vierailija
10/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ah, karma oli ehtinyt ennen minua. Jumalattoman typerää käyttää englanninkielistä termiä, varsinkin 965kun ei osaa. Onneksi on karma!

Vierailija
11/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pari kertaa kysynyt, että mikä ihme sai ajattelemaan, että minä sen kuvan haluaisin. Toinen vastasi, että "no mutta sähän annoit sun puhelinnumeron" ja toinen, että "no miksi muuten sä olisit sun numeron antanut".

Muistakaa naiset siis, että puhelinnumero = pyyntö lähettää kuva kikkelistä. Ette tekään varmaan olleet tietoisia tästä aiemmin.

Vierailija
12/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on varmaan kyse munien kaivamisesta, vrt. nose picking.

Vierailija
13/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketä niissä kuvissa alennetaan? Kyseistä miestä vai kaikkia miehiä?

Vierailija
14/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsensäpaljasteluksi epäilen minäkin, tosin olen nainen. Ei ole tarkoituskaan aiheuttaa naiselle mitään positiviista, vaan miekkonen siinä oman munansa ympärillä pyörii omassa yksinäisessä maailmassaan.

No ehkä sun ei kannata leikkiä kyökkipsykologia tämän asian suhteen. Annetaan mieluummin miesten tai edes asiaa ymmärtävien naisten kertoa niistä motiiveista, jooko?

Vierailija
15/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa dickpicin lähettäminen toimii yllättävän hyvin. Itse jos lähetän sanotaan 5, niin keskimäärin 2 kanssa päädyn sänkyyn. En tätä uskonut, mutta kaveri neuvoi ja kännissä lähetin yhden ja samana iltana lakanat heilui.

Niin, unissasi :D

Vierailija
16/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pari kertaa kysynyt, että mikä ihme sai ajattelemaan, että minä sen kuvan haluaisin. Toinen vastasi, että "no mutta sähän annoit sun puhelinnumeron" ja toinen, että "no miksi muuten sä olisit sun numeron antanut".

Muistakaa naiset siis, että puhelinnumero = pyyntö lähettää kuva kikkelistä. Ette tekään varmaan olleet tietoisia tästä aiemmin.

Ah, niin se kehitys kehittyy! Miehet vaan haluavat säästää omaansa ja naisen aikaa! Ennen vanhaan kun miehelle antoi numeronsa, saattoi saada soiton tai tekstiviestin. Siitä sitten aloitettiin kiertely ja kaartelu ja muut perinteiset soidinmenot ennen kuin päästiin itse asiaan. Miehet on niin käteviä, että nyt lähetetään vaan kuva omasta meisselista ja tadaa! Se on siinä! Kumpikin on heti kartalla, missä mennään! Tai ehkä tää on miesten ratkaisu siihen, ettei ole vielä kikkeliemojia, jonka voisi lähettää...

Vierailija
17/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat kokemukset paitsi että mun kohdalla vain n. 1/15 kerrasta johtaa seksiin. Mutta koska kuvan lähettäminen on niin vaivatonta, niin se kannattaa. Nainen näkee heti mitä on tarjolla, joten voi tehdä päätöksensä sen mukaan. Ja nekin naiset, jotka kuvittelevat olevansa liian hyviä mulle, joutuvat katsomaan kovaa kaluani. Hähähhää!

Vierailija
18/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen lähettää dickpicin eteenpäin miehen äidille ja muille läheisille.

Vierailija
19/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä väheksyä sitä 1/10 000 naisesta, joka oikeasti huvittuu ja mahdollisesti jopa kiihottuukin esteettisestä tai muuten kekseliäästä dickpicistä. Sellaisen kun löytää, niin tietää olevansa ihmeiden äärellä.

Vierailija
20/67 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se nyt ole kuin yksi kuva, jonka mies saattaa lähettää joko tulkittuaan väärin naista tai sitten puolileikillään. Älkää vaan väittäkö, etteivät naiset koskaan tee vastaavaa. Jos nainen on niin lapsellinen, että yhden tuollaisen kuvan takia ei enää koskaan halua tavata, niin sellainen akka kannattaa kyllä unohtaa välittömästi. Sellaiselta naiselta voi odottaa jatkossa vaikka mitä ihme käytöstä ja kuukauden mykkäkoulua aivan olemattomista asioista. Ja jos se kuva niin ällöttää mutta kuitenkin tarkoituksena olisi ollut viedä suhdetta eteenpäin, jolloin oletettavasti jossain välissä olisi seksi tullut mukaan kuvioihin, niin olisitteko harrastaneet sitä silmät kiinni ettei vahingossa näe sitä piliä, vai olisitteko vaatineet miestä pitämään housut jalassa koko ajan? Taas yksi feministisekopäiden ulinan aihe ihan kuin joku väkisin keksitty "manspreading".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan