Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmää ja vaarallista mitä teit nuorena.

Vierailija
30.01.2018 |

No niin, kertokaas mitä on tyhmintä ja vaarallista mitä teitte nuorina. Kun niin monet puolustelee että olette tekin nuorena tehneet tyhmyyksiä, niin kerrotaan nyt kaikki mitä tyhmyyksiä teimme ja kuinka vanhoja olimme silloin.

Eli, tyhmintä mitä tein oli kun kerran yllytyin heitteleen lumipalloja liikkuviin autoihin kavereitten kanssa. Tyhmänä en ymmärtänyt miten vaaransin autoilijat, joilla saattoi olla lapsiakin kyydissä. Olin silloin 5luokalla eli siinä 10-11 vuotias.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/49 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siiiiis kaikki alkoi kun sain pikku vahingon oliko seitsemännellä luokalla josta onkin jo mennyt pari vuotta. Olin vähän humalassa... tai no paljon ja asiat etenivät huomattavan nopeasti. No siinä seuraavana aamuna krapulassa esitelmän alkoholin vaaroista. Ironista kyllä. No siinä viikon päästä oli tosi paha olo ja testi tuli tehtyä. No niinkuin ajattelin positiivinenhan se oli. Kerroin kaverille ja huhu lähti kiertämään. No nyt pari vuotta myöhemmin ja kohta kaksi vuotta täyttävän pikku Nooan kanssa oleskelen. Oikeesti vituttaa ei edes ollut sen arvoista. Perkele

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun opin ajamaan polkupyörällä niin tahallaan ajoin päin orapihlaja aitaa.

Vieläkin nilkassa koteloitunut piikki

Vierailija
44/49 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin teininä monta kertaa tuntemattomien miesten kyytiin.

Sama täällä ja meinasin tulla tapetuksi.

Vierailija
45/49 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin Nigeriassa kuuden niggerin vetää paljaalla

Vierailija
46/49 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annon Nigeriassa kuuden niegerin vetää paljaalla

Vierailija
47/49 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annon Nigeriassa kuuden niegerin vetää paljaalla

Ja olen kuitenkin persuja äänestävä mies.

Vierailija
48/49 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin ulkomailla moottoripyörällä todella humalassa kävelytien korokkeeseen ja lensin pää edellä betoni pylvääseen ilman kypärää. Pienillä naarmuilla selvisin onneksi.

Vierailija
49/49 |
25.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilluttiin kavereiden kanssa heikoilla kevätjäillä partioretkellä, laskettiin jyrkkää mäkeä pulkalla/liukurilla, hypittiin autotallin katolta lumihankeen, käytiin pimeällä soittelemassa läheisten kerrostalojen summereita, potkittiin katulamppuja pimeäksi (siinä tolpassa olevaan luukkuun kun potkaisi tarpeeksi lujaa, niin lamppu sammui vähäksi aikaa), koluttiin autiotaloja..huhhuh, mitäs vielä. Teininä mentiin just kortin saaneiden kundien kyytiin, joita yllytettiin kaahaamaan niin lujaa kun autosta lähtee. Sitten ihan normi pussikaljottelut yms. kun opeteltiin ryyppäämään. Niin, ja sitten ajettiin fillarilla kännissä. Taisi kerrankin olla uusivuosi, joku -20 pakkasta ja helvetin liukas tie. Mä vietin myös penskana kesät maalla, jossa sain mennä ja tehdä (melkein) miten ja mitä vaan. Joskus olen kyllä ihmetellyt, että vielä olen hengissä..