Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyhmää ja vaarallista mitä teit nuorena.

Vierailija
30.01.2018 |

No niin, kertokaas mitä on tyhmintä ja vaarallista mitä teitte nuorina. Kun niin monet puolustelee että olette tekin nuorena tehneet tyhmyyksiä, niin kerrotaan nyt kaikki mitä tyhmyyksiä teimme ja kuinka vanhoja olimme silloin.

Eli, tyhmintä mitä tein oli kun kerran yllytyin heitteleen lumipalloja liikkuviin autoihin kavereitten kanssa. Tyhmänä en ymmärtänyt miten vaaransin autoilijat, joilla saattoi olla lapsiakin kyydissä. Olin silloin 5luokalla eli siinä 10-11 vuotias.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnsin pajunkissoja nenääni. Suihkimme ohi ajavia autoja vesipyssyllä kotiportin luona. Soitimme pilapuheluja. Heitin naapurin poikaa hieman-liian-kovalla-lumella. Karattiin yöllä kotipihan teltasta kävelylle. Kaikki tämä joskus ala-asteella. Saanko nyt heittää kiven, kun en ihan oikeasti ole tehnyt mitään rikollista ja radikaalia edes kokeillakseni? Ikää 27 eli nyt on jo myöhäistä.

Vierailija
22/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammuin ulos pakkasella. Onneksi minut löydettiin ajoissa, jos olisin maanut siinä aamuun asti olisi lähtenyt henki. Olin juuri täyttänyt 16 ja seuraavan kerran join alkoholia muistaakseni 23-vuotiaana. Oli muuten ensimmäinen kerta, kun näin isänikin itkevän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pannut noin 20 naista tai tyttöä paljaalla.

Vierailija
25/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmakiväärisota taloyhtiöiden jengien välillä. Jatkona alkuasukassota jousipyssyillä, puukeihäillä ja kivillä kun kiväärit oli takavarkoitu. Joku ampui talkkarin tyttöä persuuksille. Sotiminen loppui kun eräs sankari sai kiven päähän ja joutui sairaalaan.

Vierailija
26/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut humalaisen kaverin kyydissä humalassa yleisellä hiekkatiellä, kun tämä ajoi oikeasti, kuin rallissa. Täysin sokkona nyppyjen yli hypäten ja katveesta kurviin kahva edellä. Siinä olisi monelta voinut henki lähteä...

Vierailija
27/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maistoin maantiesuolaa.

Vierailija
28/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta oikeasti vaarallista en keksi, kuin se että tuli siinä parikymppisenä lähdettyä muutaman kerran täysin tuntemattoman miehen kämpille baarista. Onneksi ei ketään hullua sattunut kohdalle.

Vierailija
29/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftaaminen oli ihan yleistä, kun asuttiin maalla ja haluttiin käydä kaupungissa. Oli kyllä tuuri, ettei mitään sattunut. Muutama ehdottelija, mutta aika vaisuja kuitenkin.

Vierailija
30/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-vuotiaina karattiin kaverin kanssa festareille. Kolme päivää kännissä, nukuttiin vieraiden teltoissa mistä vaan saatiin yösijaa, heiluttiin kumpikin yksin miten sattuu ja alettiin etsiä toisiamme vasta aamulla. Sama tehtiin myös toisen kerran sinä kesänä, sillä reissulla menetin neitsyyteni parikymppiselle miehelle josta tiesin vain etunimen enkä edelleenkään tiedä hänestä mitään muuta.

Riittääkö?

Tyypillistä nuoruutta 60-70- luvuilla syntyneillä. Suomi oli silloin vielä suht lintukoto. Ihmiset luottivat toisiinsa ja yleisesti haluttiin toisille hyvää.

Vierailija
31/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin 13-vuotiaana apteekista ilman reseptiä saatavia lääkkeitä. En muista, mitä ne olivat. Kaverit vaan kertoivat, että niistä saa pään sekaisin. Todellakin olin sekaisin. Voi, miten saatoin olla niin ääliö!

Tämä tapahtui 60-luvulla.

Vierailija
32/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaahasin poikaystävän moottoripyörällä useamman kerran, ilman korttia. Vaikka eihän sitä kortilla ajeta... Mutta joo. Todella typerää varantaa oman hengen lisäksi myös muita.

Vierailija
33/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

15-vuotiaina karattiin kaverin kanssa festareille. Kolme päivää kännissä, nukuttiin vieraiden teltoissa mistä vaan saatiin yösijaa, heiluttiin kumpikin yksin miten sattuu ja alettiin etsiä toisiamme vasta aamulla. Sama tehtiin myös toisen kerran sinä kesänä, sillä reissulla menetin neitsyyteni parikymppiselle miehelle josta tiesin vain etunimen enkä edelleenkään tiedä hänestä mitään muuta.

Riittääkö?

Mä harrastin vastaavia kepposia ikävuodet 13-19 ja näin kolmekymppisenä ajattelen että mulla oli helvetin hauska nuoruus, joskin alkoholin kanssa olisi saanut läträtä vähän maltillisemmin.

Vierailija
34/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittääkö?

Tyypillistä nuoruutta 60-70- luvuilla syntyneillä. Suomi oli silloin vielä suht lintukoto. Ihmiset luottivat toisiinsa ja yleisesti haluttiin toisille hyvää.

Mä olen syntynyt 80-luvulla ja tuolla tavalla meni minunkin nuoruuteni. Kivaa oli!

Vierailija
35/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftasin Helsingistä Riihimäelle ja ajauduin kahden miehen hienoon avo-autoon. Kun astuin autoon, tajusin heti että tein virheen. Miehet ajoivat silloisen vanhantien ohi pikkutielle, onneksi aika lähelle päätietä, jossa oli bussipysäkillä ihmisiä. 

Äijät käskivät minut ulos ja kun nousin ulos, potkaisin toista polveen ja lähdin juoksemaan päätielle ja huusin täysillä apua. He jättivät mut rauhaan, mutta minäpä tyttö jatkoin liftaamista koska kotiin piti päästä.

Joku rekkakuski otti kyytiin ja oli ihan ystävällinen. 

Vierailija
36/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kova kiipeilemään (kerrostalojen) katoilla lapsena. Nykyään en uskaltaisi. Hypättiin uimaan aina mahdollisimman lähelle ohi ajavia moottoriveneitä, niin sai hyvät aallot. Hyppäsin myös kerran ikkunasta ulos tajuamatta korkeutta ja satutin selkäni. Olen juoksennellut kännissä junaraiteilla edestakaisin, junien suhahdellessa ohi. Liftasin myös teininä aika paljon kaverin kanssa. Mitään näistä en tekisi enää.

Vierailija
37/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join kokonaisen viinapullon(luulin kuolevani) 15-vuotiaana ja olin tuntemattomien vanhempien jätkien kanssa kesäyönä. Umpikännissä tullut tehtyä muutakin tyhmää, mutta hauskaa oli.

Vierailija
38/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiipesin uimahallin katolle,ja siivooja alkoi karjua että soittaa poliisit jos en tule alas.Käytin huumeita ja viinaa,sekaisin tietty.Myin itseäni ja viiltelin.Otin yliannostuksia ja jouduin teholle.Lähdin jonkun random bändin keikkabussissa Helsingistä Turkuun.Imppasin.Pääsin lopulta suljetun osaston kautta lastenkotiin.15-vuotias olin.En voi tajuta että hengissä selvittiin,tai mikä ihme mulla oli vikana.Nimim.30 vuotta elänyt jo pulmusena

Vierailija
39/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uinut kännissä niin alaikäisenä ja yhä täysi-ikäisenä pulikoin juotua niin että jalat yltää pohjaan :D oon liftannut, viettänyt aikaa todella huonon seuran kanssa vuosia ja testannut eri huumeita (olin mukamas kapinallinen, mutta helposti vietävissä vanhemmassa seurassa), kävellyt aivan liian kuumilla hiilillä josta sain pahat palovammat, jättänyt juomia vahtimatta huonoilla seuraamuksilla, nukkunut öitä ulkona ulkomailla yms. Kadun ainoastaan sekakäyttäjien kanssa viettämää aikaa, mutta onneksi pääsin hyvin irti siitä elämänvaiheesta :) tässä ei taida olla edes pahimmat ja järki ei vieläkään pakota liikaa

päätä 😬 paljon on tullut opittua kantapään kautta.

Vierailija
40/49 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiipesin uimahallin katolle,ja siivooja alkoi karjua että soittaa poliisit jos en tule alas.Käytin huumeita ja viinaa,sekaisin tietty.Myin itseäni ja viiltelin.Otin yliannostuksia ja jouduin teholle.Lähdin jonkun random bändin keikkabussissa Helsingistä Turkuun.Imppasin.Pääsin lopulta suljetun osaston kautta lastenkotiin.15-vuotias olin.En voi tajuta että hengissä selvittiin,tai mikä ihme mulla oli vikana.Nimim.30 vuotta elänyt jo pulmusena

No mutta hei ainakin oli jännää ja uhkarohkeaa menoa eli hyvä sinä! Näin sitä teinien tuleekin käyttäytyä. Vanhempien siunauksella. Onpa sitten mitä muistella vanhana. Ah sitä nuoruutta.

(Ja ei, en tarkoita loukata sinua. Olen pahoillani oikeasti, että sulla on ollut noin rankka elämä. Toivottavasti tajuat, kuinka vahva tyyppi olet, kun olet selvinnyt! En vain ymmärrä vanhempia, jotka pitävät ihan ok juttuna sitä, että teinit tekevät ja kokeilevat vaikka mitä vaarallisia juttuja, koska "se nyt vain kuuluu normaaliin teini-ikään".)