Seksuaalinen fetissi: OPETTAJATAR!
Lukioaikana minulla oli enemmän kuin seksuaalinen opettajatar. Yliseksuaalinen. Sellainen tuuhean, kiharan hiuspehkon omannut 40-vuotias lihaksikas, sporttinen brunette, joka oli äärimmäisen itsevarma, vuosien tuomalla opettajan kokemuksella.
Hän pukeutui yleensä ihoa nuoleviin, muodot paljastaviin housuihin, ja tiukkaan T-paitaan. Kenkinä hänellä oli puolikorkeat, paksukorkoiset kengät.
Tämä opettajatar kulki luokassa hitain, itsevarmoin askelin, ja hänen kenkänsä napsahtelivat eroottisen käskevästi vasten lattiaa.
Kun hän tuli minun pulpettini luokse, hän nojasi voimakkailla käsivarsillaan vasten pulpetin reunaa, niin että hänen hauiksensa pullistuivat lähelle kasvojani. Samalla näin paidan kaula-aukosta hänen tiukan T-paitansa sisälle... Siellä oli taivas!
Hänellä oli tapana käskeä voimantäyteisellä, lähes uhkaavalla, äänellä meitä oppilaita, enkä minä ollut poikkeus... OI Luojani, miten haluaisinkaan taas olla lukiopoika! Silloin olin jäykkänä, mutta en pelosta. Tai ehkä joo, osittain...
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Ehkä tämä ei ole oikea paikka kertoilla noita fantasioita
Tämä ei ole fantasia. tämä on tosiasia, joka tapahtui kotikuntani lukiossa useita, useita vuosia sitten. Tämä ei ehkä ole oikea paikka sinulle valehdella,
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista... Sinun mielestäsi nuori miesopiskelijako ei siis voi kokea seksuaalisia tunteita vanhempaa naispuolista opettajaansa kohtaan. Vain nuori nainenko voi? Mikä on sinun seksuaalinen suuntautumisesi?
Joka jätkähän nyt maikasta unelmoi!
Vierailija kirjoitti:
Oho! Siis etteikö seksiaiheisella palstalla voi keskustella seksistä? Aika Jumala olet.
:D
Oispa itelläki ollu, mut oli vaan vanhoja kuivakkoja jakkupukusia polkkatukkatanttoja.
Itse sekstasin yksityisopettajani kanssa vuosia ja hyvät muistot jäi. Ikävä että sellainen on kiellettyä.