Tukea mielenilmaukselle: Älä osta mitään! -päivä 2.2.2018
Näin voi tukea mielenilmausta myös muualla Suomessa.
Tulkaa mukaan 😊
Kommentit (134)
Kyllä minä tiedän, miksi asiaa vähätellään ja meitä dissataan.
Teitä pelottaa.
Teillä on hävittävää, jos kansa alkaa kiinnostua politiikasta ja "nukkuvatkin" äänestävät ensi vaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
SAK:n porukka pitää teitä täysinä hyväuskoisina idiootteina, mutta valitettavan monen osalla ihan syystäkin.
Niinpä. Joukkohurmos antaa hetken helpotuksen, ei tarvitse ajatella itse.
Kun täällä puhutaan, että eduskunta ja hallitus on valittu demokraattisesti, niin sehän ei oikeastaan pidä paikkaansa. Kuka äänesti Sinistä tulevaisuutta vuoden 2015 vaaleissa? Niinpä.
Heillä ei ole kansan mandaattia. Piste.
On paljon mukavampi olla yhdessä kuin yksin, kun ylikansalliset, ihraiset markkinavoimat pyörittää ja nöyryyttää ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Kun täällä puhutaan, että eduskunta ja hallitus on valittu demokraattisesti, niin sehän ei oikeastaan pidä paikkaansa. Kuka äänesti Sinistä tulevaisuutta vuoden 2015 vaaleissa? Niinpä.
Minä äänestin soinilaisia mutta kadun kyllä syvästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuolloin ei vielä tiedetty, että Perussuomalaisten Soinilaisista (nykyisistä Sinisistä) tulisi Kokoomuksen apu/tukipuolue.
Äänestäjiä huijattiin.
Taidan siis lähteä perjantaina shoppailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuolloin ei vielä tiedetty, että Perussuomalaisten Soinilaisista (nykyisistä Sinisistä) tulisi Kokoomuksen apu/tukipuolue.
Äänestäjiä huijattiin.
Maan tapa? Mutta turhaanpa sitä samaan kuoppaan lankeaa toista kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäjiä huijattiin.
Miksei olisi tiedetty, samanlaisia on nämä nykypersut jotka aktiivimallipöydässäkin oli päätöstä rukaamassa, ei siellä vain soinilaiset olleet. Kannattaa vähän miettiä keitä äänestää ja ottaa järki käteen. Oikeistopopulisteja ei missään nimessä, ei exiä eikä nyxiä. Persuäänestäjien takia tässä nyt pääasiassa kärsitäänkin ja tullaan jatkossakin kärsimään jos ihmiset ei tästäkään opi, oikeistohallitus ei saa kuin tuhoa aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä muuta me vielä keksittäis?
Jätetään kaikki palvelut ostamatta koko helmikuun ajan. Ei kampaajaa, ei tekoripsiä, ei kahvittelua eikä mitään muutakaan. Lisäksi ihan vain pakolliset ruokaostokset ja kaikki muu shoppailu (jos siis "pakko" ostaa jotain) ulkomaisista nettikaupoista ja vielä niin että kuljetusyhtiö ei ole edes täällä posti vaan joku ulkolainen toimija.
Panostetaan sitten kunnolla siihen globalisaatioon kun se kerran on avain onneen. Lisäksi olisi mukava bonus, jos tällä saisi muutaman aktiivimallin kannattajan työttömäksi.
Siis valaiskaa vielä miksi mun pitäisi rangaista pienyrittäjiä jotka kovalla työllä tienaavat elantonsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätetään kaikki palvelut ostamatta koko helmikuun ajan. Ei kampaajaa, ei tekoripsiä, ei kahvittelua eikä mitään muutakaan. Lisäksi ihan vain pakolliset ruokaostokset ja kaikki muu shoppailu (jos siis "pakko" ostaa jotain) ulkomaisista nettikaupoista ja vielä niin että kuljetusyhtiö ei ole edes täällä posti vaan joku ulkolainen toimija.
Panostetaan sitten kunnolla siihen globalisaatioon kun se kerran on avain onneen. Lisäksi olisi mukava bonus, jos tällä saisi muutaman aktiivimallin kannattajan työttömäksi.
Siis valaiskaa vielä miksi mun pitäisi rangaista pienyrittäjiä jotka kovalla työllä tienaavat elantonsa?
Vaikka siksi, että syntyy aina vain suurempi paine vaatia hallitukselta järkeviä päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka siksi, että syntyy aina vain suurempi paine vaatia hallitukselta järkeviä päätöksiä.
Eikö silloin pitäisi keskittyä isojen yritysten boikotointiin eikä pien-ja yksityisyrittäjien?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äänestäjiä huijattiin.
Miksei olisi tiedetty, samanlaisia on nämä nykypersut jotka aktiivimallipöydässäkin oli päätöstä rukaamassa, ei siellä vain soinilaiset olleet. Kannattaa vähän miettiä keitä äänestää ja ottaa järki käteen. Oikeistopopulisteja ei missään nimessä, ei exiä eikä nyxiä. Persuäänestäjien takia tässä nyt pääasiassa kärsitäänkin ja tullaan jatkossakin kärsimään jos ihmiset ei tästäkään opi, oikeistohallitus ei saa kuin tuhoa aikaan.
Myönnän. En äänestä niitä enää.
Jaahas. Oisko kerrankin hyvä shoppailupäivä kun ei ole jonoja ja ruuhkia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö silloin pitäisi keskittyä isojen yritysten boikotointiin eikä pien-ja yksityisyrittäjien?
Kyllä vain, aion itse boikotoida isoja yrityksiä.
Mutta toisaalta, kaikenlaisten kikyjen ja aktiivimallien myötä ostovoima pienenee koko ajan ja ollaan menossa siihen suuntaan, että ei ole varaa kuluttaa mihinkään ylimääräiseen (monella ei ole nytkään varaa mihinkään ylimääräiseen). Se vaikuttaa myös pien- ja yksityisyrittäjien tuloihin ja syypää tilanteeseen ei ole kuluttaja vaan päättäjä.
Ap
Taitaapi 2.2 olla mitä mainioin päivä tehdä pitkä työpäivä, ja illalla lähteä shoppailemaan! Lopuksi voisi istahtaa muutamalle drinksulle ja katsoa baarin televisiosta uutiset, joissa näytetään 30 sekunnin pätkä kuvaa kun muutamat elämäntapaloiset ulisee jossain torilla.
Vierailija kirjoitti:
Taitaapi 2.2 olla mitä mainioin päivä tehdä pitkä työpäivä, ja illalla lähteä shoppailemaan! Lopuksi voisi istahtaa muutamalle drinksulle ja katsoa baarin televisiosta uutiset, joissa näytetään 30 sekunnin pätkä kuvaa kun muutamat elämäntapaloiset ulisee jossain torilla.
Ole onnellinen työpaikastasi.
Ei tällaisia päiviä.. nyt mun on kai pakko käydä silloin ostamassa jotain, minä kun en tuota mielenilmausta halua tukea.
Muistakaa kansalaisaloite! Tänään taitaa olla viimeinen päivä allekirjoittaa se.
Kansa kiusaa takaisin, koska ilmeisesti kansan muisti on lyhyt. Paperityöläisten liitto lakkoineen oli yksi mieliinpainuvimmista. Yhtäkkiä kokonainen ammattiryhmä kutistui olemattomiin, kiitos lakkoaseen tehokkaan käytön.