Tukea mielenilmaukselle: Älä osta mitään! -päivä 2.2.2018
Näin voi tukea mielenilmausta myös muualla Suomessa.
Tulkaa mukaan 😊
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokoomus se vaan pysyy suurimpana puolueena.
Että miltäs se tuntuu, kiukuttelijat?
Vaaleissa se Suomen suunta valitaan eikä missään agitaattorien johtamissa torikokouksissa. Ja niin sen kuuluu olla!
Katsotaanpa ensi eduskuntavaaleissa 😉
Toki.
Mutta tuo Ilta-Paskan tuore galluptulos. Herättäkö mitään ajatuksia edes? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisaloite kannattaa ehdottomasti allekirjoittaa myös 👍
Missä se on?
https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2730
Tuolta löytyy
Vierailija kirjoitti:
Hyvä päivä tarkkailla suomen kaatajia ja laittaa naama muistiin.
Käytä kameraa, pääset paljon helpommalla. Mä voin lähettää kuvani sulle ettei tarvi nähdä vaivaa. En olis kokoomukseen halunnutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansalaisaloite kannattaa ehdottomasti allekirjoittaa myös 👍
Missä se on?
https:// www. kansalaisaloite. fi/fi/aloite/2730 (Poista välit)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleissa se Suomen suunta valitaan eikä missään agitaattorien johtamissa torikokouksissa. Ja niin sen kuuluu olla!
Katsotaanpa ensi eduskuntavaaleissa 😉
Toki.
Mutta tuo Ilta-Paskan tuore galluptulos. Herättäkö mitään ajatuksia edes? :)
Ei. Ihmiset vasta heräilee tähän todellisuuteen ja vuosi on pitkä aika. Ensi vuonna vaaleissa tapahtuu.
Mullakin lakkas ostohalut. Haistakaa v*ttu.
Mä ajattelin kyllä mennä shoppailee
Täältä kans peukut tälle idealle.
konsulentti kirjoitti:
Mullakin lakkas ostohalut. Haistakaa v*ttu.
Oikea asenne. Tunkekoon lihavaan kurkkuunsa myrkytetyt ruokansa ja ostakoon itse lapsityöllä ja orjilla teetetyn paskan tavaransa.
Vietän muutenkin "Älä osta mitään turhaa" -elämää. Pitäkää roinanne.
Vierailija kirjoitti:
Paskaltahan se tuntuu. Kaltaisesi persoonallisuushäiriöiset sosiopaatit tuovat vielä monta vuotta kurjuutta suomelle ja sen kansalle. Narsismista kun ei enää parane sen jälkeen mitä lapsena on saanut kokea. Tavallaan ymmärrän että sairaita ihmisiä ne on mutta kyllä se usein ottaa päähän niin saatanasti. Onneksi ei ole tullut ketään kravattisankaria telottua koska ei se sellainenkaan maailma ole kiva paikka asua.
Minulla on tarkoitus ostaa perjantaina, tai laittaa tilaukseen, uusi auto. Tuleekin kulutettua oikein kunnolla, jihuuuu!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on tarkoitus ostaa perjantaina, tai laittaa tilaukseen, uusi auto. Tuleekin kulutettua oikein kunnolla, jihuuuu!
Olet jotenkin nolo :D Mitä teet tässä ketjussa?
Joo, sopii. Muutenkin viikonlopun sapuskat käydään ostamassa lauantaisin, joten ei mitään tarvetta shoppailulle tänäkään perjantaina. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jotenkin nolo :D Mitä teet tässä ketjussa?
Olen ilmoittamassa, etten aio yhtyä mielenilmaukseen perjantaina.
Vierailija kirjoitti:
No, ethän sinä sitä vielä osta, sillä ostamisessa raha vaihtaa omistajaa joko käteisenä tai kortilla. Dorka.
Terv. itse käteisellä (perintö) uuden auton ostanut.
Missä se on?