Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Arvostelu: Cheek-elokuva Veljeni vartija on itkettävän huono kertomus vastenmielisestä miehestä

Vierailija
30.01.2018 |

https://muropaketti.com/elokuvat/elokuva-arvostelut/arvostelu-cheek-elo…

Myös HS, Me-Naiset jne. ovat samoilla linjoilla leffan suhteen.

Kommentit (333)

Vierailija
301/333 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tässä kuitenkin oli kyse elokuvasta, eikä Cheekistä itsestään niinkään, niin todella harmi, että niin hyvät näyttelijät kuin Antti Holma ja Armi Toivanen ovat mukana elokuvassa, joka taitaa flopata. Se minua harmittaa eniten, koska pidän heistä kummastakin todella paljon.

Vierailija
302/333 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tässä kuitenkin oli kyse elokuvasta, eikä Cheekistä itsestään niinkään, niin todella harmi, että niin hyvät näyttelijät kuin Antti Holma ja Armi Toivanen ovat mukana elokuvassa, joka taitaa flopata. Se minua harmittaa eniten, koska pidän heistä kummastakin todella paljon.

Mutta saivat toivottavasti kuitenkin palkan työstään, eikä tällainen yksi huti toivon mukaan paljon vaikuta heidän uraansa, jos tästä siis floppi tullee, en ole itse leffaa nähnyt. Enkä kyllä aio nähdäkään, paitsi ehkä jos joskus tulee tv:stä,.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/333 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiselle wt-yleisölle voi myydä mitä tahansa paskaa :)

Mielenkiintoinen yksityiskohta omalta osaltani on se, etten tunne yhtä ainoata keekin kappaletta tai siis en muista mikäänlaista melodiaa tai sisältöä niistä. Ja mies on kuitenkin nyt jo "uransa" lopettelemassa - oikeastaan aika hämmästyttävää ja kuvastaa sitä kuinka yhteiskunnan eri piirit ovat eriytyneet. Niissä medioissa joita sivistyneistö seuraa ei ole ollut käytännössä mitään havaintoa cheekistä, eikä se tarkoita sitä että nuorisomusiikkia niissä jotenkin erityisesti kartettaisiin koska jokin Paleface on jopa aika tuttu henkilö.

Kun nyt oikein pinnistän "Sokka irti" taitaa kuitenkin olla yksi herran tuotos, mutta oikeastaan minkäänlaista muistikuvaa siitäkään synny. Sitä kerran kuulin erään urheiluselostajan huutavan ja silloin ihmettelin mistä on kyse. Laulun kertsissä varmasti huudetaan "sokka irti, sokka irti"... Hahhah!

Kuvista kyllä miehen tunnen. Niissä esiintyy ihan hyvännäköinen mies, mutta pää on yleensä kummasti takakenoon kallellaan. Johtuisko siitä että muuten pissa valuisi suupielestä ulos?

No hyvä kuitenkin kun ymmärsi lopettaa. Söisin ennemmin matoja kuin katsoisin tuollaisen elokuvan. Hyi olkoon.

Miten YLIMIELINEN asenne tämän kommentin kirjoittajalla! Mikä teitä vihaajia oikein vaivaa!

Vierailija
304/333 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On pakko twerkkaa että saisi fyrkkaa

Vierailija
305/333 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kyllä tämä tässäkin keskustelussa valloillaan oleva viha kumpuaa nimenomaan Cheekistä, eikä elokuvasta. Tuskin kaikki keskusteluun osallistuneet on eilen rientäneet katsomaan leffaa, aikaisemminhan sitä näytettiin lähinnä faneille ja kutsuvieraille. Jos ei ole nähnyt elokuvaa vaan muodostaa mielipiteensä siitä muutaman henkilön arvostelun perusteella, niin aika köyhäksi se keskustelu jää. Ja kyllä tässä keskustelussa on puhuttu enemmän siitä Cheekistä, kun eilen julkaistusta elokuvasta.

Flopiksihan sitä Cheekin uraakin on sanottu, joten miksipä ei sitten hänestä kertova elokuvakin olisi sellainen... 

Vierailija
306/333 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismin riemulaulu.

Vierailija
307/333 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cheek on limanen ja näyttääkin ylimieliseltä. Huh, olihan niissä ringeissäkin mukana missä haukuttiin naisia ja vähemmistöjä. Toi leffahan kuvaa oikein hyvin cheekkiä.

Vierailija
308/333 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytös alkaisi Sellossa klo 15:15.

Vapaat paikat 254/276

Lol

Vierailija
309/333 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytös alkaisi Sellossa klo 15:15.

Vapaat paikat 254/276

Lol

Flop!!

Vierailija
310/333 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiedät muutakin kuin nimen, ainakin oot kuunnellut.

Vierailija
311/333 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko joku käynyt katsomassa leffan ja tykännyt siitä?

Vierailija
312/333 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffa käyty katsomassa ja antaisin 10/10. Ihan helvetin hyvä ja Cheek on mielestäni todella kiehtova. Kai se on tämä mun pakkomielle pelimiehiin. Ostan dvd:lle ja suosittelen käymään katsomassa. Holma veti todella hyvin roolinsa

Vierailija
313/333 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keekki yhden tähden arvosteluista: "On ristiriitaista, että olen Snapchatissa, Instagramissa ja Facebookissa saanut tuhansia viestejä siitä, kuinka hyvä elokuva on ollut. Minulle on sanottu, että tuo on paras leffa ja hitto, että oli hyvä."

Ei jessus sentään. 

https://www.is.fi/musiikki/art-2000005552063.html

Vierailija
314/333 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keekki yhden tähden arvosteluista: "On ristiriitaista, että olen Snapchatissa, Instagramissa ja Facebookissa saanut tuhansia viestejä siitä, kuinka hyvä elokuva on ollut. Minulle on sanottu, että tuo on paras leffa ja hitto, että oli hyvä."

Ei jessus sentään. 

https://www.is.fi/musiikki/art-2000005552063.html

Varmasti onkin sanottu. Faneille epäilemättä tärkeä merkkiteos, vaikkei elokuvana loistaiskaan.

Vierailija
315/333 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä kirjoitti:

Jees kirjoitti:

Holman puhetyyli elokuvassa ei ole uskottava.

Samaa mieltä, ei ollut paras valinta cheekiksi.

Mun mielestä Holma veti Cheekin roolin äärettömän hyvin. Osista kohtauksissa (etenkin sivulta) katsoin, että se on oikeasti Cheek. En ole itsekään fani joten en sinänsä tiedä, mutta sen mitä olen nähnyt niin maneeritkin meni täydestä, ja äänikin ja tapa räpätä kuulosti tosi paljon esikuvalta. 

Miten ei ollut uskottava sun mielestä?

Vierailija
316/333 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos jotain positiivista halutaan hakea, niin Päivi Räsänen kehui elokuvaa.

Vierailija
317/333 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miten se liittyy elokuvan hyvyyteen/huonouteen millainen henkilö Cheek on? Miksei täällä keskustella siitä, oliko leffa hyvä vai ei?

Mä oon vähän naureskellut Cheekin touhuille, koska musiikki ei vaan mene yksiin mun musamaun kanssa. Kiinnostuin kuitenkin sekä siitä elämänkerrasta ja leffasta, ja kävin katsomassa pari päivää sitten. Tarina oli tosi mielenkiintoinen, olihan siinä elokuvallisesti parempiakin ratkaisuita voinut joiltain osin tehdä, mutta esim. Holma teki järjettömän hyvän roolisuorituksen. Ja mun mielestä mielipide Cheekistä vähän muuttui. Hain myös sen kirjan äsken ja pitää lukea, oikeasti nimittäin kiinnostaa! 

Mun mielestä olisi elokuvassa voinut avata enemmänkin Cheekin ns. mielensisäisiä juttuja, ne jäi ehkä vähän kevyeksi tuossa. Lisäksi mietin, että onko Cheekillä tosiaan ollut tämä yksi tyttöystävä monen vuoden ajan ja miten todenmukainen tuo "rakkaustarina" leffassa oli. 

Vierailija
318/333 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli outo mielihalu mennä pussikaljan kanssa katsomaan tuo elokuva. Varmaan nousuhumalassa myötähäpeä ja tahaton komiikka muuttuisivat siedettäviksi, tosin leffeteatterista lentäisi pihalle viimeistään siinä vaiheessa kun tipahtaa istuimeltaan lattialle nauramaan. Kuka tulee mukaan?

Sinä varmaan puhut monen tasoisesi puolesta täällä. Samalla ymmärrän kyllä jotenkin, miksi pussikaljahemmoja ottaa pattiin, kun joku työllään menestyy. Minkähän ikäinen pussikaljoittelija sinä mahdat olla ja kumpaa sukupuolta?

Vierailija
319/333 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tuo elokuva ihan käyttökelpoista arvomaailmaa nykynuorille tarjoaa.

Hieno elokuva,

miljoona kertaa parempi kuin se uusi tuntematon sotilas uusintafilmatisointi, missä ei ole muua jänskää kuin sarachafak ja robin.

Suosittelen lämpimästi tuota "Veljeni vartija" elokuvaa.

Kriitikot eivät vain nähneet pintaa syvemmälle, kuten tyypillistä.

Elokuvan viesti ei auennut heille.

Missä kohti oli muka Robin vai Chafak? Multa meni kyllä täysin ohi.

Vierailija
320/333 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itserakas Cheek teki itsestään elokuvan, mistä välittyy kuva että haluaisi rakastella itsensä kanssa jos voisi.. Hyi hitto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kuusi