Arvostelu: Cheek-elokuva Veljeni vartija on itkettävän huono kertomus vastenmielisestä miehestä
https://muropaketti.com/elokuvat/elokuva-arvostelut/arvostelu-cheek-elo…
Myös HS, Me-Naiset jne. ovat samoilla linjoilla leffan suhteen.
Kommentit (333)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi huoh teitä mammoja :) Se kun pitää kommenttiin vielä erikseen laittaa että "kateuskortit voi tunkea sinne ..." niin tietää, että joku nyt pahasti kyllä hiertää sitä palstaraivosta turvonnutta vaginaa.
Turvonneet vaginat haaveissasi?
Sielläkin yksi nesteitä räjähtämäisillään oleva vulva ulvoo.
Toivottavasti sulla jo tirahti pilimehu reisille, että pystyt jotain muutakin ajattelemaan, kuin turvonneita vulvia.
Voimaannu ihan rauhassa, edelleenkin olen nainen. Huvittaa lukea näitä pippeliviestejä kun raivoisat mammat kuvittelevat minun olevan mies :D
Ok, olet sellainen sukupuoleton? Voihan se ahdistaa, mutta kannattaako negatiivisten tunteiden kierrettä ruokkia keskustelussa, joka tuntuu ahdistavan sinua kovasti. Jos seksuaalisuus hallitsee liikaa ajatuksia ja aiheesta kuin aiheesta syntyy mielikuvia räjähtävistä ja turvonneista vulvista, niin on sellaisia sexpon auttavia puhelimia ja netissäkin voi esittää kysymyksiä ja pyytää keskusteluapua.
Vierailija kirjoitti:
Bloggaajamirkuista leffan huvijahtikohtauksessa mukana ainakin Kira K ja Julia T (missä "sydänystävä" Mungo?). Lisäksi jokapaikan höylät ja julkkis-wannebeet Jekku B, Ike ja Lauri Taats. Bongattu myös Sabina Särkkä, Sara Chafak ja Diandra. Ihmettelen mitä herttainen Didi näkee tuossa pinnallisten ihmisten jengissä. Leffan loppupuolella cameo-roolissa Ismo Leikola ja olipahan pikkuroolissa myös BB-Tommi 😁
Niin ihmettelen minäkin..ehkä syy on siinä, että hän on näistä neideistä ainut oikeasti lahjakas ja siksi muut pyörivät hänen seurassaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi huoh teitä mammoja :) Se kun pitää kommenttiin vielä erikseen laittaa että "kateuskortit voi tunkea sinne ..." niin tietää, että joku nyt pahasti kyllä hiertää sitä palstaraivosta turvonnutta vaginaa.
Turvonneet vaginat haaveissasi?
Sielläkin yksi nesteitä räjähtämäisillään oleva vulva ulvoo.
Toivottavasti sulla jo tirahti pilimehu reisille, että pystyt jotain muutakin ajattelemaan, kuin turvonneita vulvia.
Voimaannu ihan rauhassa, edelleenkin olen nainen. Huvittaa lukea näitä pippeliviestejä kun raivoisat mammat kuvittelevat minun olevan mies :D
Ok, olet sellainen sukupuoleton? Voihan se ahdistaa, mutta kannattaako negatiivisten tunteiden kierrettä ruokkia keskustelussa, joka tuntuu ahdistavan sinua kovasti. Jos seksuaalisuus hallitsee liikaa ajatuksia ja aiheesta kuin aiheesta syntyy mielikuvia räjähtävistä ja turvonneista vulvista, niin on sellaisia sexpon auttavia puhelimia ja netissäkin voi esittää kysymyksiä ja pyytää keskusteluapua.
Trollihan tuo taitaa oikeasti olla. Mutta kai heillekin jotain terapiaa on jo kehitetty.
Oli iso musta möykky elokuvaksi.
"räp on musiikkia ihan siinä missä mikä tahansa muukin. tiedät varmaan, ettei sun ole pakko kuunnella sitä? En minäkään kuuntele örinäheviä, mutta en kulje pitkin nettiä jauhamassa kuinka se ei ole oikeaa musiikkia"
Räp ei ole musiikkia, taustanauhalle höpöttäminen ei ole musiikkia. Mikä siinä on niin vaikea tajuta? Itselle kelpaa kaikki MUSIIKKI metallista klassiseen, mutta höpöttämistä en kuuntele. Runokirjoja voin lukea enkä halua, että niitä höpötetään ääneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä mieltä te oikeasti olette Veljeni vartija-elokuvasta?
Nämä ekat 13 sivua on liian sekopäistä settiä, että näitä voi ottaa tosissaan.
Todelliset Cheek-fanit, eli ne joiden pitää maksaa lipuistaan, eivät varmaan ole vielä nähneet leffaa.
Väärin! Mä oon nähny ja itkin melkeen koko leffan!
Se oli siis vielä huonompi kuin oletin. Mä nukahdan huonojen leffojen aikana, mutta itkemään en oo vielä ryhtynyt :0
fefeefe kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta mitä mieltä te oikeasti olette Veljeni vartija-elokuvasta?
Nämä ekat 13 sivua on liian sekopäistä settiä, että näitä voi ottaa tosissaan.
Todelliset Cheek-fanit, eli ne joiden pitää maksaa lipuistaan, eivät varmaan ole vielä nähneet leffaa.
Väärin! Mä oon nähny ja itkin melkeen koko leffan!
Se oli siis vielä huonompi kuin oletin. Mä nukahdan huonojen leffojen aikana, mutta itkemään en oo vielä ryhtynyt :0
Onhan se totta, että Cheek enemmän itkettää kuin naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain lipun kutsuvierasnäytökseen. Katsoin leffan. Se oli paska.
Olet varmasti joku Ö-luokan Seiskajulkkis joka kutsuttiin kutsuvierasnäytökseen itseään nolaamaan. Lausunnot ovat sen mukaisia :)
Joo just näin. Koska onhan se nyt mahdotonta että joku ei leffasta pidä. Vittu että sä oot tyhmä.
Äly hoi kirjoitti:
"räp on musiikkia ihan siinä missä mikä tahansa muukin. tiedät varmaan, ettei sun ole pakko kuunnella sitä? En minäkään kuuntele örinäheviä, mutta en kulje pitkin nettiä jauhamassa kuinka se ei ole oikeaa musiikkia"
Räp ei ole musiikkia, taustanauhalle höpöttäminen ei ole musiikkia. Mikä siinä on niin vaikea tajuta? Itselle kelpaa kaikki MUSIIKKI metallista klassiseen, mutta höpöttämistä en kuuntele. Runokirjoja voin lukea enkä halua, että niitä höpötetään ääneen.
Mites räppärit, joilla on livebändi taustalla? Onko se musiikkia?
Kazumi-chan kirjoitti:
Täällä pyörii ilmeisesti yksi tai useampi CHEEK-HULLU!
Cheekhän ei ole räppiä nähnytkään, typeriä laulunpätkiä höystettynä satunnaisesti toistuvilla "aah aah ahhhh" äänillä.
Räppäreitä mainitakseni: Notkea Rotta, OG Ikonen, Asa, Steen1, Puukko-Allu, Hurtta, Petos, OD Kokemus, Julma-Henri esim.
Jep. Lisäisin vielä Ruger Hauerin, Huge L:n ja Laineen Kasperin. Kuunnelkaa ihmiset Julma Henrin Väärät Profeetat.
Vierailija kirjoitti:
Kazumi-chan kirjoitti:
Cheekhän ei ole räppiä nähnytkään, typeriä laulunpätkiä höystettynä satunnaisesti toistuvilla "aah aah ahhhh" äänillä.
Räppäreitä mainitakseni: Notkea Rotta, OG Ikonen, Asa, Steen1, Puukko-Allu, Hurtta, Petos, OD Kokemus, Julma-Henri esim.
Jep. Lisäisin vielä Ruger Hauerin, Huge L:n ja Laineen Kasperin. Kuunnelkaa ihmiset Julma Henrin Väärät Profeetat.
Kuunnelkaa ihmiset Julma Henrin Al-Qaida Finland -levy . Toi Väärät Profeetat on ihan ok biisi mutta ei lähellekkään Julma H:n parhaita tuotoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kazumi-chan kirjoitti:
Kuunnelkaa ihmiset Julma Henrin Al-Qaida Finland -levy . Toi Väärät Profeetat on ihan ok biisi mutta ei lähellekkään Julma H:n parhaita tuotoksia.
Näi on. Aattelin että sopii tähän poskiketjuun toi biisi.
Ei voi mitään, mut kyllä tää naurattaa. Keekki yritti vaimentaa tulevaa iskua ja vähän tyhmänlaisesti manipuloida kriitikkoja, ulisemalla jo ennakkoon, että kriitikot tulee heittaan, juu.
No kyllä heittaa, juu. Ovat jopa herenneet sangen runollisiksi tyyliin, kuka kertoo monimutkaisimmilla lausekäänteillä HIRVEÄTÄ PASKAA -lausahduksen. ;D
Voi Antti Holma sentään, miks tähän lähdit.
Vierailija kirjoitti:
Miten Ihmeessä toi tyyppi on sit tienannu miljoonia ja vetänyt stadionit täyteen, jos se kerran on niin per...stä. Kuten annatte ymmärtää.Pelkästään haukutte, tyyppiä ja sit filmiä jota kukaan ei oo viel nähnyt.Häh?
Miljoona kärpästä ei voi olla väärässä; paska on hyvää!
En ole lukenut Cheekin kirjaa mutta kaupassa kirjaa selatessa ensimmäisenä tuli vastaan sivu jossa päähenkilö kertoo nuoruudestaan jossa tarjosivat nuorille naisille mahdollisuutta tunkea sormensa Cheekin ystävän solaan jonne aurinko ei paista, maksua vastaan. Classy
Naurattaa aina nämä itkut cheekeistä, axl smitheistä yms "sioista", ja silti kuitenkin nämä heput ovat niitä kaikista suosituimpia miehiä naisten keskuudessa. Mitä se kertoo teistä, naiset? :D
#ImWithHim
Juu,rahalla saa ja taksilla pääsee. : D
Vierailija kirjoitti:
En ole lukenut Cheekin kirjaa mutta kaupassa kirjaa selatessa ensimmäisenä tuli vastaan sivu jossa päähenkilö kertoo nuoruudestaan jossa tarjosivat nuorille naisille mahdollisuutta tunkea sormensa Cheekin ystävän solaan jonne aurinko ei paista, maksua vastaan. Classy
Mä olen kyllä kirjan kannesta kanteen lukenu, eikä siellä tällästä vastaan tullu vaikka muuten kirja ei kyllä lukemisen arvoista ollutkaan. Kirja oli ihan susi, vaikka fani olenkin. Avoimin mielin tänään leffaa katsomaan.
Sen verran kiinnostuin, että luin arvostelun. Ainoa asia, joka leffassa kiinnostaa on tämä: eikö Keekki osannutkaan näytellä itseään? :P Ei kiinnostanut katsoa leffaa aikaisemmin ja vielä vähemmän nyt.
Kuka olisi kateellinen mielisairaalle väkivaltaiselle pettäjälle, joka tekee pahaa kaikille jotka sattuvat tulemaan vastaan?