kaveri imee tuttia ja pojat tykkää
melkein 18v kaverini on hurahtanut johonkin little-tyyliin kun on kuulemma muotia. pitää lapsellisia vaatteita ja usein saparoilla hiuksia. välillä pitää jopa isoa tuttia kaulassa roikkumassa... silti monet pojat meidän lukiosta tykkää siitä vaikka eioo mitenkään ihmeellisen näköinen :o miten on mahdollista, mun mielestä naurettavaa puketua vauvamaisesti
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Mitäs v*ttua? Ei meidän lukiossa tuollaista. Missäs Ap vaikuttat?
T:18v
EN kestä jos tänne alkaa hakeutua kauempaakin jotain vauvafanipoikia niin en paljasta
Hah :DD noh tuo on vaan joku vaihe, ehkä nauraa itsekin myöhemmin tuolle tuttivillitykselle
Vierailija kirjoitti:
Mee itse vaipoissa kouluun ja vaikka kuse niihin niin samat pojat on varmaan ihan liekeissä :D
Mä ainakin oisin
M25
░░░░░░░░░░░ ..,
YZMEZ0MMF.
BBk: 7BB:
BG vBr
BB iB.
Bi BB
B: rB,.
BO rBOBBBN:
UBBEBP vB :UBB8
MBM: .1 .0BM
FBq 8BL
BB. :BZ
Vierailija kirjoitti:
vie kaverillesi vaippapaketti, purulelu ja tuttipullo lahjaksi kun täyttää seuraavan kerran vuosia
Alapuhua sille kuin vauvalle ja kohtelee kuin pikkulasta niin ehkä tajuaa
Kyseessä voi olla ihan hupailumielessä kokeiltu juttu. Vaihtoehtoisesti tutilla voi olla syvempikin asema ystäväsi elämässä:
https://mistametykkaamme.vuodatus.net/artikkeli/kun-tuntuu-ettei-tunne-…
Onneksi ei oo tällasta tullut ikinä missään vastaan :D
Yks tyttö meidän koulussa on näköjään aloittanut tämmösen kesän aikana :DD luulin että on ainoa maailmassa mutta näköjään toinenkin löytyy. Jos pojat alkaa sitä nyt sen takia kuolaamaan niin huhhuh :D
Mitäs v*ttua? Ei meidän lukiossa tuollaista. Missäs Ap vaikuttat?
T:18v