kaveri imee tuttia ja pojat tykkää
melkein 18v kaverini on hurahtanut johonkin little-tyyliin kun on kuulemma muotia. pitää lapsellisia vaatteita ja usein saparoilla hiuksia. välillä pitää jopa isoa tuttia kaulassa roikkumassa... silti monet pojat meidän lukiosta tykkää siitä vaikka eioo mitenkään ihmeellisen näköinen :o miten on mahdollista, mun mielestä naurettavaa puketua vauvamaisesti
Kommentit (51)
Oon imeny tuttia yhen säädön kaa ja ollaa parikymppisii 😂 joskus sänkyleikeissäkin oli.
anna kaverisi imeä sun tissiä niin pojat tykkää teistä molemmista
mun mies imee kanssa välillä yksin ollessaan tuttia, mitä haittaakaan siitä on?
Samapa tuo. Kukin taaplaa tyylillään.
Miksi kaverisi tutti menee noin pahasti tunteisiin?
Pukeudu itsekin taaperoksi ja kokeile. Potkupuku vaan päälle ja menoksi.
Vauva/taaperotyyli on just mahtava <3
Varmaan tosi hyvä kaveri kun sen asioita täällä räävit.
Vierailija kirjoitti:
Mee itse vaipoissa kouluun ja vaikka kuse niihin niin samat pojat on varmaan ihan liekeissä :D
Yllättävän moni poika/mies varmaan tykkäis oikeesti
Epävarmat pojat tykkää kun tyttö vaikuttaa heikolta ja avuttomalta. Miehillä on naisia kohtaan yllättävän vahva huolehtimisvietti
On kyllä paska ihminen, kun ei pukeudu niin kuin sä haluat.
Ehkä muut tykkää sen luonteesta eikä pyöri sen kanssa vaatteiden/tyylin takia. Itse vaikutat niin töykeältä että en ihmettele jos pojat tai muutkaan ei tykkää
Kaveriasi pelottaa lähestyvä aikuistuminen.
Kaverisi kaipaa taaperoikää, varmaan kotona pissii vaippoihin ja nukkuu pinnasängyssä
Ne samaistavat kaverisi Pasilan Pöystiin.
Vierailija kirjoitti:
Epävarmat pojat tykkää kun tyttö vaikuttaa heikolta ja avuttomalta. Miehillä on naisia kohtaan yllättävän vahva huolehtimisvietti
Jotain tällaista minäkin sanoisin
Eli kaverisi on joku japani/anime/lolita ernu, mitä siitä?
kurkkaa joskus onko sillä hameen alla tenatkin
on tosi lapsellinen mutta ei kyllä mikään jakorasia. en tajua miksi niin moni poika syttyy tommoiselle pennulle.