En kyllä äänestä vasemmistoa enää ikinä! Kiusaavat vain työssäkäyviä ihmisiä, tänä perjantaina metrot, raitiovaunut ja bussit eivät kulje!
Kiva kävellä 5 km pakkasessa töihin ja sama takaisin. Perjantaille vielä luvattu kylmää ilmaa. SAK lakkoilee ihan turhaan meitä töissä käyviä kohtaan, meni maku vassareista nyt kokonaan!
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta miksi ihmiset pitävät ketjun aloittajaa kokoomuslaisena? Eiköhän kokkarit aja citymaastureillaan töihin perjantaina ihan kuten muulloinkin. Ei julkkareilla kulkevat työntekijät ole tyypillisiä kokkareita.
'
Ei se oikeasti kävele 5km töihin. Eihän se ole matka eikä mikään kävellä jos on vähänkään terve = työkykyinen.
Joudun lähtemään perjantaina 7:45 kävelemään lakon takia.
Mitä edes tarkoitat, "ei se oikeasti kävele" ja heti perään "ei matka eikä mikään". Koita nyt päättää, sillä olet sekaisin kuin seinäkello.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP;n ääni muuttuu äkkiä, jos hän on seuraava irtisanottava. Luuletko työpaikkasi olevan varma?
Minä tiedän, että yksikään työpaikka ei ole varma ja kuka tahansa voi olla seuraavana listalla ja aktiivimallin uhrina.
Yhden päivän epämukavuus on pieni asia sen rinnalla, että palkansaajat saavat viimeinkin äänensä kuuluviin. Oikeistopolitiikka on pelkästään kyykyttänyt palkansaajia ja työttömiä, joista suurin osa on entisiä palkansaajia.
Ap, sinun kaltaistesi ihmisten takia kyykyttäminen vain jatkuu. Miksi haluat ampua itseäsi jalkaan?
Olen äänestänyt vasemmistoa enkä suinkaan Sipilää! Miksi jauhat edelleen tuota roskaa? Lue otsikko ennen kommentoimista.
-ap-
Ap, olet äänestänyt vasemmistoa mutta ihan oikeasti et ymmärrä, miksi lakko pitää järjestää? Miksi luulet, että ihmiset lakkoilevat? Kiusatakseen sinua?
Suomalaiset ovat kyllä paskan vammanen kansa. Äänestää köyhänä rikkaita ja kuin köyhät kapinoi ja lakkoilee. Syytetään köyhiä, kun ei pääsee töihin rikkaiden kyykytettäväksi!
Vierailija kirjoitti:
Minä olen eläkkeellä, mutta aion silti osallistua mielenilmaukseen.
Minun onneni on tehdä työtä aikana, jolloin työntekijöitä ja heidän panostaan arvostettiin. Nyt olemme siirtyneet oikeiston johdolla maailmanlaajuisesti malliin, jossa vain suursijoittajilla on merkitystä.
Ne suursijoittajien rahat tulevat kuitenkin edelleen työntekijöiden panoksesta.
Ennen työntekijä ja työnantaja ymmärsivät tarvitsevansa tosiaan, mikä johti keskinäiseen kunnioitukseen. Nykyään rikkaimmat eivät tee töitä, vaan raha tekee heille lisää rahaa ja samaan aikaan työtä tekvät saavat vähemmän ja heiltä odotetaan vielä enemmän.
Minä vaikka kävelen 30 km osallistukseni tuohon mieleilmaukseen toivossa, että lapsenlapseni eivät joudu elämään orjuudessa.
Tässä teille suoraselkäinen, muista ihmisistä ja lasten tulevaisuudesta huolehtiva ihminen. Verratkaas AP:n juttuihin niin opitte mitä eroa on juhlapuheilla ja teoilla.
Eläkeläisetkin pystyy vaikka oma etu ei kyseessä, mutta nuoremmat hyytyy 5km pakkaseen. Miettikääpäs tätä hetkisen että mistä syistä ap nyt uhoaa äänestävänsä oikeistoa: "oli kylmä ja jouduin kävelemään".
Tällä tasolla maan hallitus on valittu ja tulokset on sen mukaista. Jos äänestäjät olisivat tämän ansaittua eläkettä nauttivan hienon ihmisen kaltaisia, olisi vatuloinnut seis ja suomi ihan eri iskussa. Tehtäisiin töitä tulevaisuuden eteen eikä veroparatiiseihin. Huolehdittaisiin lapsista eikä laskettaisi mitä ihminen maksaa.
Niin ne jyvät erottuu akanoista. Arvostan.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kävellä 5 km pakkasessa töihin ja sama takaisin. Perjantaille vielä luvattu kylmää ilmaa. SAK lakkoilee ihan turhaan meitä töissä käyviä kohtaan, meni maku vassareista nyt kokonaan!
On se kumma kun te kokoomustrollit ette mitään muuta osaa keksiä...
Todella huonoa mielikuvitusta, mutta olihan se tiedossa kyllä jo.
Vierailija kirjoitti:
Voisivat pitää näitä lakkoja mieluummin kesällä niin tekisi jopa mieli kävellä ulkona
Kun ei hallitus uskalla tehdä aktiivimallin kaltaisia aivopieruja lähempänä vaaleja.
Ihan hallituksen vika, ei kenenkään muun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP;n ääni muuttuu äkkiä, jos hän on seuraava irtisanottava. Luuletko työpaikkasi olevan varma?
Minä tiedän, että yksikään työpaikka ei ole varma ja kuka tahansa voi olla seuraavana listalla ja aktiivimallin uhrina.
Yhden päivän epämukavuus on pieni asia sen rinnalla, että palkansaajat saavat viimeinkin äänensä kuuluviin. Oikeistopolitiikka on pelkästään kyykyttänyt palkansaajia ja työttömiä, joista suurin osa on entisiä palkansaajia.
Ap, sinun kaltaistesi ihmisten takia kyykyttäminen vain jatkuu. Miksi haluat ampua itseäsi jalkaan?
Olen äänestänyt vasemmistoa enkä suinkaan Sipilää! Miksi jauhat edelleen tuota roskaa? Lue otsikko ennen kommentoimista.
-ap-
Ap, olet äänestänyt vasemmistoa mutta ihan oikeasti et ymmärrä, miksi lakko pitää järjestää? Miksi luulet, että ihmiset lakkoilevat? Kiusatakseen sinua?
Lakko on aktiivimallia vastaan. Ihan ok. Sitä en ymmärrä miksi SAK ja AKT pysäyttävät julkisen liikenteen, koska sehän iskee vain normaali työssäkäyviin. Ei hallitusta tuo kiinnosta.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asiahan ei minulle mitenkään kuulu, mutta miksi ihmiset pitävät ketjun aloittajaa kokoomuslaisena? Eiköhän kokkarit aja citymaastureillaan töihin perjantaina ihan kuten muulloinkin. Ei julkkareilla kulkevat työntekijät ole tyypillisiä kokkareita.
'
Ei se oikeasti kävele 5km töihin. Eihän se ole matka eikä mikään kävellä jos on vähänkään terve = työkykyinen.
Mitä edes tarkoitat, "ei se oikeasti kävele" ja heti perään "ei matka eikä mikään". Koita nyt päättää, sillä olet sekaisin kuin seinäkello.
-ap-
5km ei ole matka eikä mikään mutta koska et kävele oikeasti, luulit sen olevan paljon. Lopeta selittely, ei kehenkään uppoa tuo inttäminen enää. Itse lähden töihin kävelemään 5.25 aamulla mutta mitäs se kellonaika siihen vaikuttaa?
Äänestät vaan sitä kokoomusta jatkossa ihan vapaasti mutta ihan turha yrittää väittää jostain vasemmistolaisuudesta jos 7.45 kävelemään lähteminen on niin kamala asia että puoluekanta vaihtuu. Tuskin olisit toisten eteen muutenkaan valmis mitään tekemään ja sellaisia ihmisiä ei vasemmistossa tarvita. Niistä kun ei ole tässä maassa pulaa.
Sekopääksi haukkuminen kertoo myös asenteestasi mielenterveysongelmaisia kohtaan. Yksi naula lisää todistearkkuun jossa lienee kokoomuksen puoluekirja.
Hyvää tässä on se että muutkin näkevät todellisen asenteesi näistä viesteistä ja voivat suhtautua aloitusviestiisi sen mukaisesti. Tietävät että millainen ihminen siellä itkee.
Älkää ruokkiko trollia. Ap vastailee jo omiin viesteihinsä ja hyvä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
-ap-
Vasta? Osa on joutunut olemaan jo pitkään töissä siinä vaiheessa. Esimies vähentää palkasta, jos tulet myöhässä.
Että ketä tässä saisi kiittää ja lähettä laskun taksista, mitä ei tullut, kun oli paljon muitakin asiakkaita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen eläkkeellä, mutta aion silti osallistua mielenilmaukseen.
Minun onneni on tehdä työtä aikana, jolloin työntekijöitä ja heidän panostaan arvostettiin. Nyt olemme siirtyneet oikeiston johdolla maailmanlaajuisesti malliin, jossa vain suursijoittajilla on merkitystä.
Ne suursijoittajien rahat tulevat kuitenkin edelleen työntekijöiden panoksesta.
Ennen työntekijä ja työnantaja ymmärsivät tarvitsevansa tosiaan, mikä johti keskinäiseen kunnioitukseen. Nykyään rikkaimmat eivät tee töitä, vaan raha tekee heille lisää rahaa ja samaan aikaan työtä tekvät saavat vähemmän ja heiltä odotetaan vielä enemmän.
Minä vaikka kävelen 30 km osallistukseni tuohon mieleilmaukseen toivossa, että lapsenlapseni eivät joudu elämään orjuudessa.
Tässä teille suoraselkäinen, muista ihmisistä ja lasten tulevaisuudesta huolehtiva ihminen. Verratkaas AP:n juttuihin niin opitte mitä eroa on juhlapuheilla ja teoilla.
Ei vaan tuon "eläkeläisen" jutut on vain puheita eikä tekoja. Sitten kun näen jonkun todisteen hänen 30km kävelystään perjantaina niin vasta uskon. Helppo se täällä palstalla on heitellä tuollaisia väitteitä.
Kokoomuksessa kun on vielä niitä sivistysporvareita niin mitä mieltä olette ap:n kaltaisista ihmisistä jotka hyytyvät siihen että pitää 5km kävellä?
Jos joku nuori itkisi samaa niin sehän naurettaisiin pullamössönä kotiin. Mites siellä vanhassa kokoomuksen siivessä, hyväksyttekö vai siedättekö näitä ihmisiä? Varmaan jotain yrittäjää vituttaa kuunnella moista nitinää kun joutuu hiukan enemmän askeleita ottamaan 7pv viikossa, pahimmillaan 365 päivää vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
'
-ap-
Vasta? Osa on joutunut olemaan jo pitkään töissä siinä vaiheessa. Esimies vähentää palkasta, jos tulet myöhässä.
Että ketä tässä saisi kiittää ja lähettä laskun taksista, mitä ei tullut, kun oli paljon muitakin asiakkaita?
Eli olit siis vain trollailemassa, se selvisi kun järkevää vastausta ei tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sais olla pidempikin lakko, vaikka ens alkuun tollanen pari viikkoa. Rupeis valkenemaan vähän kuka tätä maata pyörittää.
Eli sun mielestä on ihan ok, että rikas valtaa pitävä taho kyykyttää ihmisiä. Siis ay-liike.
2/3 suomalaisista työssäkäyvistä kuuluu ay-liikkeeseen. Ihan demokratialta se kuulostaa.
Sinusta on siis ok, että 1,5 miljoonaa päättää 5,5 miljoonan asioista? Demokratia Suomessa toteutuu tiettävästi vaalien kautta valitun eduskunnan ja hallituksen kautta. Ei tiettyjen ammattiryhmien etua ajavien liittojen kautta.
Kiitos kun muistutitte kaikkia halukkaita siitä, miksi myös kansainväliset työpaikat pitää tarkistaa aina välillä.
Olen eläkkeellä ja klo 8.00 lähtee bussi Kouvolasta Helsinkiin osoittamaan mieltä hallitusta vastaan. Ei koske itseäni, mutta taistelen työttömien puolesta.
"vasemmistolaisen" joukkovoiman takia ap:n kaltaisella älykääpiölläkin on inhimilliset työolot, kohtuullinen palkka ja palkallinen loma sekä työterveyshuolto mm.
Kansa on tyhmää, jollei äänet vaaleissa jakaudu puolueiden välillä samassa suhteessa kuin oma sosioekonominen asema. Politiikassa tulisi vallita tasapaino sen suhteen, että siellä ajetaan tosiaan koko kansan etua. Jos matalapalkkainen duunari ei ymmärrä omaa tilannettaan, vaan luulee kokoomuksen ajavan hänen asioitaan, niin kohta ollaan Jenkkilä, jossa työväki kuolee jo kaduille nälkään, huumeisiin, viinaan, kodittomuuteen.. Siellä alemman sos. luokan elinajanodote on laskussa, koska markkinakapitalismille ihminen on vain väline tehdä rahaa omistavalle luokalle. Freedom???
Tsemii ap:lle perjantaina!
Vierailija kirjoitti:
Kokoomuksessa kun on vielä niitä sivistysporvareita niin mitä mieltä olette ap:n kaltaisista ihmisistä jotka hyytyvät siihen että pitää 5km kävellä?
Varmasti joku joutuu kävelemään enemmänkin tai ainakin keksimään jonkun kyydin jostain.
Menisit sinäkin töihin niin ymmärtäisit että lakko vaikeuttaa muiden työntekoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen eläkkeellä ja klo 8.00 lähtee bussi Kouvolasta Helsinkiin osoittamaan mieltä hallitusta vastaan. Ei koske itseäni, mutta taistelen työttömien puolesta.
No kiva että teille sentään järjestetään kuljetus. Häpeä!
Mutta kun se näyttää niin nälkäiseltä ja säälittävältä, kun ei paha sosialisti-porvari anna pikku trollille ruokaa ;(