Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsen lääkärissä käyttäminen; kumman olisi kuulunut käyttää?

Vierailija
30.01.2018 |

Olemme eronneet ja lasten isäviikko. Tänään oli yhden lapsista lääkärissä käyttäminen, josta oli toki sovittu jo aiemmin ja isä oli siis käyttämässä. Tänä aamuna olikin tullut työasioissa hänellä muutos ja oli lähettänyt minulle viestin asiasta siis tänä aamuna. Itse teen 3-vuorotyötä ja koska harvoin aamuisin mahdollisuutta nukkua pidempään niin nyt nukuin eilisen iltavuoron jäljiltä.
Isä nosti nyt kuitenkin show’n, kun en ole viestiinsä reagoinut ja tässä tapauksessa minun olisi siis pitänyt ollakin yllättäen lääkäriin menossa. Olemme muutenkin tällä hetkellä sovittelussa, koska sovituissa asioissa pysymyminen isän puolelta impulsiivisesti vaihtelee.
Mutta miten on? Pitääkö minun olla 24/7 silloinkin hälytysvalmiudessa, kun lapsilla isäviikko? Toki jos ilmoitus olisi tullut vaikka eilen niin toki olisin voinut lääkärikäynnin hoitaa, mutta entäs tässä tilanteessa?

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua miten taas huomaa että ihmiset on ilkeitä ja tyhmiä. Kaikki kommentit "huonosta" vanhemmuudesta, koska ei ole tavoitettavissa 247 on ihan täyttä roskaa eikä ap sinun kannata niistä välittää.

Tilanteesi kuulostaa siltä että isä yrittää kiusata ja hankaloittaa elämääsi noilla äkillisillä aikataulumuutoksilla. Tärkeintä tässä tilanteessa oli että lapsi pääsi lääkäriin. Et saa alkaa syyllistää itseäsi siitä että olisit huono äiti kun et nukkuessasi vastaa puhelimeen tms. Toivottavasti saatte asiat selvitettyä niin ettei sinun tarvitse kantaa turhaan huolta!

Vierailija
42/42 |
31.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi apua miten taas huomaa että ihmiset on ilkeitä ja tyhmiä. Kaikki kommentit "huonosta" vanhemmuudesta, koska ei ole tavoitettavissa 247 on ihan täyttä roskaa eikä ap sinun kannata niistä välittää.

Tilanteesi kuulostaa siltä että isä yrittää kiusata ja hankaloittaa elämääsi noilla äkillisillä aikataulumuutoksilla. Tärkeintä tässä tilanteessa oli että lapsi pääsi lääkäriin. Et saa alkaa syyllistää itseäsi siitä että olisit huono äiti kun et nukkuessasi vastaa puhelimeen tms. Toivottavasti saatte asiat selvitettyä niin ettei sinun tarvitse kantaa turhaan huolta!

Kiitos empaattisesta vastauksestasi. Mitään muuta en enempää toivo kuin että tämä tämmöinen loppuisi ja päästäisiin tilanteeseen, että oikeasti asiallinen lapsiin liittyvien asioiden hoitaminen onnistuu! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla