Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukon kanssa typerä riita. Sanokaa kumpi tässä on idiootti?

Vierailija
30.01.2018 |

Kysyin siltä että aikooko lähteä ettimään naista baarista?! Se suuttui siitä ihan kauheasti sano että kyllä ja ottaa ekan vapaaehtoisen ja panee sitä. Sitten se laittoi puhelimen kiinni.

Ei me olla yhdessä. miksi siitä näin piti suuttua kun en edes ollut tosissaan kysymykseni kanssa? Olen rakastunut tuohon ja se tietää sen. Kumpi meistä on nyt idiootti?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tämä nyt sun ukko vai ei?

Vierailija
2/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä. Ei kuulu sulle, vaikka mies kävis koko kylän naiset läpi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tunteneet kauan? Mietin, että onko hänellä ollut joskus mustasukkainen kumppani, joka epäilee hänen touhujaan koko ajan. Vanhat haavat saavat joskus aikaan ennakoimattomia reaktioita.

Vierailija
4/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään näistä kysymyksistä, joissa molemmat vastaukset ovat oikeita. Muualla elämässä joutuu liian usein arpomaan, onko tekemässä oikeaa valintaa

Vierailija
5/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole yhdessä, joten se ei ole ukkosi ja hänellä on oikeus panna ketä haluaa. Ja vaikkei muuten haluaisikaan, niin mustasukkaisuutesi kyllä siihen kannustaa.

Vierailija
6/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan siitä se sitte lopullisesti suuttuiki kun sanoin että eihän se mulle kuulu tee mitä haluat?!

Vierailija
7/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin siltä että aikooko lähteä ettimään naista baarista?! Se suuttui siitä ihan kauheasti sano että kyllä ja ottaa ekan vapaaehtoisen ja panee sitä. Sitten se laittoi puhelimen kiinni.

Ei me olla yhdessä. miksi siitä näin piti suuttua kun en edes ollut tosissaan kysymykseni kanssa? Olen rakastunut tuohon ja se tietää sen. Kumpi meistä on nyt idiootti?

Sinä. Mitä vittua sen tekemiset sulle kuuluu jos ette kerran ole kimpassa?

Vierailija
8/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikin on idiootti. Sinä kun kysyit, hän kun suuttui.

Vierailija
9/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tietää että olen rakastunut siihen ja oisin halunnu että se tulee mua panemaan! Ei nyt vaan voitu tavata ja itkinki puhelimessa sen takia ku mulla oli niin ikävä sitä! Ja sitten tapahtuu tuo edellä mainittu? Ap

Vierailija
10/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat.

Vierailija
11/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on idiootti. Mies ehkä ei, ehkä on.

Vierailija
12/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu.

Vierailija
13/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi.

Vierailija
14/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se tietää että olen rakastunut siihen ja oisin halunnu että se tulee mua panemaan! Ei nyt vaan voitu tavata ja itkinki puhelimessa sen takia ku mulla oli niin ikävä sitä! Ja sitten tapahtuu tuo edellä mainittu? Ap

Ei vaikuta, että mies olisi sun panemisestasi kovin kiinnostunut.

Vierailija
15/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sinä alat käytännössä syyttelemään miestä toisten naisten hakemisesta siksi, että hän ei ehdi tavata sua juuri silloin kun sinä haluaisit? Jos näin, niin sinä olet idiootti.

Vierailija
16/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette voineet tavata? Oliko mies siis lähdössä baariin vai mistä sä tuon baarijutun repäisit?

Vierailija
17/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat...

Mitä vxxxx järkeä on antaa exän kastaa kärkeä???

Käyttäkää nyt perheles sitä järkeä!

Vierailija
18/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala

Vierailija
19/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tahdot että teillä alkaa suhde, sun täytyy lopettaa tollaset sekoilut. Jos mies olisi voinut tulla panemaan sinua, hän tulisi. Nyt teet itsestäsi vaan halvan kiukuttelijan jos alat läksyttämään että mies menee panemaan jotain muita. Tahtoisitko että mies sanoisi sinulle tuollaisia asioita? 

Itselläni on kaksi poikaa ja aion opettaa ettei ota naiselta  vastaan tuollaista roskaa, kyllä miestä pitää kunnioittaa ja jos ei pääse tulemaan niin ei pääse. Jos se mies valitsee sinun panemisen edelle jotain muuta, niin ei kummankaan ajatuksissa ole teidän suhteen välit. Kyllä se mies tulee jos haluaa sinut. 

Vierailija
20/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mielestä ukko vähän ylireagoi!

Saa kai sitä heittää läppää ilman, että toinen suuttuu.