Ukon kanssa typerä riita. Sanokaa kumpi tässä on idiootti?
Kysyin siltä että aikooko lähteä ettimään naista baarista?! Se suuttui siitä ihan kauheasti sano että kyllä ja ottaa ekan vapaaehtoisen ja panee sitä. Sitten se laittoi puhelimen kiinni.
Ei me olla yhdessä. miksi siitä näin piti suuttua kun en edes ollut tosissaan kysymykseni kanssa? Olen rakastunut tuohon ja se tietää sen. Kumpi meistä on nyt idiootti?
Kommentit (33)
Sinä. Ei kuulu sulle, vaikka mies kävis koko kylän naiset läpi.
Oletteko tunteneet kauan? Mietin, että onko hänellä ollut joskus mustasukkainen kumppani, joka epäilee hänen touhujaan koko ajan. Vanhat haavat saavat joskus aikaan ennakoimattomia reaktioita.
Tykkään näistä kysymyksistä, joissa molemmat vastaukset ovat oikeita. Muualla elämässä joutuu liian usein arpomaan, onko tekemässä oikeaa valintaa
Ette ole yhdessä, joten se ei ole ukkosi ja hänellä on oikeus panna ketä haluaa. Ja vaikkei muuten haluaisikaan, niin mustasukkaisuutesi kyllä siihen kannustaa.
Oikeastaan siitä se sitte lopullisesti suuttuiki kun sanoin että eihän se mulle kuulu tee mitä haluat?!
Vierailija kirjoitti:
Kysyin siltä että aikooko lähteä ettimään naista baarista?! Se suuttui siitä ihan kauheasti sano että kyllä ja ottaa ekan vapaaehtoisen ja panee sitä. Sitten se laittoi puhelimen kiinni.
Ei me olla yhdessä. miksi siitä näin piti suuttua kun en edes ollut tosissaan kysymykseni kanssa? Olen rakastunut tuohon ja se tietää sen. Kumpi meistä on nyt idiootti?
Sinä. Mitä vittua sen tekemiset sulle kuuluu jos ette kerran ole kimpassa?
Kumpikin on idiootti. Sinä kun kysyit, hän kun suuttui.
Se tietää että olen rakastunut siihen ja oisin halunnu että se tulee mua panemaan! Ei nyt vaan voitu tavata ja itkinki puhelimessa sen takia ku mulla oli niin ikävä sitä! Ja sitten tapahtuu tuo edellä mainittu? Ap
Ap on idiootti. Mies ehkä ei, ehkä on.
Vierailija kirjoitti:
Se tietää että olen rakastunut siihen ja oisin halunnu että se tulee mua panemaan! Ei nyt vaan voitu tavata ja itkinki puhelimessa sen takia ku mulla oli niin ikävä sitä! Ja sitten tapahtuu tuo edellä mainittu? Ap
Ei vaikuta, että mies olisi sun panemisestasi kovin kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Siis sinä alat käytännössä syyttelemään miestä toisten naisten hakemisesta siksi, että hän ei ehdi tavata sua juuri silloin kun sinä haluaisit? Jos näin, niin sinä olet idiootti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette voineet tavata? Oliko mies siis lähdössä baariin vai mistä sä tuon baarijutun repäisit?
Molemmat...
Mitä vxxxx järkeä on antaa exän kastaa kärkeä???
Käyttäkää nyt perheles sitä järkeä!
Vierailija kirjoitti:
Jos tahdot että teillä alkaa suhde, sun täytyy lopettaa tollaset sekoilut. Jos mies olisi voinut tulla panemaan sinua, hän tulisi. Nyt teet itsestäsi vaan halvan kiukuttelijan jos alat läksyttämään että mies menee panemaan jotain muita. Tahtoisitko että mies sanoisi sinulle tuollaisia asioita?
Itselläni on kaksi poikaa ja aion opettaa ettei ota naiselta vastaan tuollaista roskaa, kyllä miestä pitää kunnioittaa ja jos ei pääse tulemaan niin ei pääse. Jos se mies valitsee sinun panemisen edelle jotain muuta, niin ei kummankaan ajatuksissa ole teidän suhteen välit. Kyllä se mies tulee jos haluaa sinut.
Kyllä mun mielestä ukko vähän ylireagoi!
Saa kai sitä heittää läppää ilman, että toinen suuttuu.
Siis onko tämä nyt sun ukko vai ei?