Ukon kanssa typerä riita. Sanokaa kumpi tässä on idiootti?
Kysyin siltä että aikooko lähteä ettimään naista baarista?! Se suuttui siitä ihan kauheasti sano että kyllä ja ottaa ekan vapaaehtoisen ja panee sitä. Sitten se laittoi puhelimen kiinni.
Ei me olla yhdessä. miksi siitä näin piti suuttua kun en edes ollut tosissaan kysymykseni kanssa? Olen rakastunut tuohon ja se tietää sen. Kumpi meistä on nyt idiootti?
Kommentit (33)
Väärin muotoiltu kysymys. Minusta pitäisi kysyä kumpi teistä on enemmän idiootti. Tähän on hankala vastata kun molempien kohdalla mittarit piippaa pahasti punaista.
Ehkä sovitte hyvin yhteen keskenänne?
En tiedä mikä tää meidän juttu on. Ei olla sovittu mitään että nyt seurustellaan tai ei panna muita. Mut ollaan ajat sitte sanottu että tykätään toisistamme ja yms. Meillä on välimatkaa joten ei sen takia voida nähdä aina kun halutaan. Ap
Kerta ette oo yhdessä niin asia ei kuulu sulle.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä tää meidän juttu on. Ei olla sovittu mitään että nyt seurustellaan tai ei panna muita. Mut ollaan ajat sitte sanottu että tykätään toisistamme ja yms. Meillä on välimatkaa joten ei sen takia voida nähdä aina kun halutaan. Ap
Ette siis ole yhdessä. Kumpikin on vapaa tekemään mitä haluaa.
Ukko on idiootti koska suostuu puhumaan sinun kanssasi.
Ette oo siis sopineet olevanne yhdessä, niin ei se oo sun ukko.
Voisitte nostaa keskustelun tasoa. Mikä olisi sun mielestä ollut oikea vastaus tuohon kysymykseen? Älä kysy.
Kuulostaa taas niin teinien hommalta kuin vain voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä ukko vähän ylireagoi!
Saa kai sitä heittää läppää ilman, että toinen suuttuu.
Ihan yhtä outo kun mun vaimo. Se vetää kans ihme kilareita jos vähän läppää heittää.
Esim. jos kysyy "Paljonko meinaat tänä iltana tienata?", kun se on meikkaamassa ennen baariin lähtöä.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin siltä että aikooko lähteä ettimään naista baarista?! Se suuttui siitä ihan kauheasti sano että kyllä ja ottaa ekan vapaaehtoisen ja panee sitä. Sitten se laittoi puhelimen kiinni.
Ei me olla yhdessä. miksi siitä näin piti suuttua kun en edes ollut tosissaan kysymykseni kanssa? Olen rakastunut tuohon ja se tietää sen. Kumpi meistä on nyt idiootti?
Molemmat. Te olette molemmat idiootteja. Sinä olet idiootti, rakastunut mieheen ja silti puhut hänelle törkeitä. Mies on idiootti, lähtee ovet paukkuen ja pistää puhelimen kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mun mielestä ukko vähän ylireagoi!
Saa kai sitä heittää läppää ilman, että toinen suuttuu.
Ihan yhtä outo kun mun vaimo. Se vetää kans ihme kilareita jos vähän läppää heittää.
Esim. jos kysyy "Paljonko meinaat tänä iltana tienata?", kun se on meikkaamassa ennen baariin lähtöä.
Minun muijani suuttui kun annoin sille luudan käteen ja pyysin sitä näyttämään muutaman lentotempun.
Kannaattaa sanoa miehelle tuo että rakastat häntä ja haluat että tulee luoksesi panemaan sinua. Miehet ovat putkiaivoja ja ymmärtävät parhaiten suoraa puhetta.
Käännös selkosuomeksi: AP- stalkkeri on ihastunut johonkuhun, joka taas puolestaan ei välitä hänestä yhtään.