Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ukon kanssa typerä riita. Sanokaa kumpi tässä on idiootti?

Vierailija
30.01.2018 |

Kysyin siltä että aikooko lähteä ettimään naista baarista?! Se suuttui siitä ihan kauheasti sano että kyllä ja ottaa ekan vapaaehtoisen ja panee sitä. Sitten se laittoi puhelimen kiinni.

Ei me olla yhdessä. miksi siitä näin piti suuttua kun en edes ollut tosissaan kysymykseni kanssa? Olen rakastunut tuohon ja se tietää sen. Kumpi meistä on nyt idiootti?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännös selkosuomeksi: AP- stalkkeri on ihastunut johonkuhun, joka taas puolestaan ei välitä hänestä yhtään.

Vierailija
22/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärin muotoiltu kysymys. Minusta pitäisi kysyä kumpi teistä on enemmän idiootti. Tähän on hankala vastata kun molempien kohdalla mittarit piippaa pahasti punaista.

Ehkä sovitte hyvin yhteen keskenänne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä tää meidän juttu on. Ei olla sovittu mitään että nyt seurustellaan tai ei panna muita. Mut ollaan ajat sitte sanottu että tykätään toisistamme ja yms. Meillä on välimatkaa joten ei sen takia voida nähdä aina kun halutaan. Ap

Vierailija
24/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta ette oo yhdessä niin asia ei kuulu sulle.

Vierailija
25/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mikä tää meidän juttu on. Ei olla sovittu mitään että nyt seurustellaan tai ei panna muita. Mut ollaan ajat sitte sanottu että tykätään toisistamme ja yms. Meillä on välimatkaa joten ei sen takia voida nähdä aina kun halutaan. Ap

Ette siis ole yhdessä. Kumpikin on vapaa tekemään mitä haluaa.

Vierailija
26/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko on idiootti koska suostuu puhumaan sinun kanssasi.

Vierailija
27/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette oo siis sopineet olevanne yhdessä, niin ei se oo sun ukko.

Vierailija
28/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitte nostaa keskustelun tasoa. Mikä olisi sun mielestä ollut oikea vastaus tuohon kysymykseen? Älä kysy.

Vierailija
29/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa taas niin teinien hommalta kuin vain voi olla. 

Vierailija
30/33 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä ukko vähän ylireagoi!

Saa kai sitä heittää läppää ilman, että toinen suuttuu. 

Ihan yhtä outo kun mun vaimo. Se vetää kans ihme kilareita jos vähän läppää heittää.

Esim. jos kysyy "Paljonko meinaat tänä iltana tienata?", kun se on meikkaamassa ennen baariin lähtöä.

Vierailija
31/33 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyin siltä että aikooko lähteä ettimään naista baarista?! Se suuttui siitä ihan kauheasti sano että kyllä ja ottaa ekan vapaaehtoisen ja panee sitä. Sitten se laittoi puhelimen kiinni.

Ei me olla yhdessä. miksi siitä näin piti suuttua kun en edes ollut tosissaan kysymykseni kanssa? Olen rakastunut tuohon ja se tietää sen. Kumpi meistä on nyt idiootti?

Molemmat.  Te olette molemmat idiootteja. Sinä olet idiootti, rakastunut mieheen ja silti puhut hänelle törkeitä. Mies on idiootti, lähtee ovet paukkuen ja pistää puhelimen kiinni. 

Vierailija
32/33 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun mielestä ukko vähän ylireagoi!

Saa kai sitä heittää läppää ilman, että toinen suuttuu. 

Ihan yhtä outo kun mun vaimo. Se vetää kans ihme kilareita jos vähän läppää heittää.

Esim. jos kysyy "Paljonko meinaat tänä iltana tienata?", kun se on meikkaamassa ennen baariin lähtöä.

Minun muijani suuttui kun annoin sille luudan käteen ja pyysin sitä näyttämään muutaman lentotempun.

Vierailija
33/33 |
12.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannaattaa sanoa miehelle tuo että rakastat häntä ja haluat että tulee luoksesi panemaan sinua. Miehet ovat putkiaivoja ja ymmärtävät parhaiten suoraa puhetta.